ga nog eens kijken danquote:Op maandag 7 mei 2007 22:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik je lijstje favo fokkers stond, maar dat was stiekem bij MPG
Verkeerde fobo aangeklikt
hf, neem er een bakkie bijquote:Op maandag 7 mei 2007 22:06 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ga gamen
koele foto's staan er wel inquote:Op maandag 7 mei 2007 22:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook m'n fobo eens bijwerken, er staat bijna niks in volgens mij
Je hebt de mijne nog niet gezienquote:Op maandag 7 mei 2007 22:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook m'n fobo eens bijwerken, er staat bijna niks in volgens mij
niemand heeft de jouwe gezien lieverdquote:
Dat is niet eens waarquote:
ik dacht dat je er gewoon helemaal geen een hadquote:
Ik heb het leeg gehaald. Misschien dat ik er weer eens nieuw leven in moet blazen. Ooitquote:Op maandag 7 mei 2007 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb hem gezien![]()
http://fotoboek.fok.nl/user/Pheno
Wel een cool effectquote:Op maandag 7 mei 2007 22:14 schreef eer-ik het volgende:
volgens mij trekt m'n tv de woofer niet echt
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:18 schreef Muck het volgende:
whehehehe ziet er niet goed uit nee....
komt door de magneet die erin zit... ietsjes verder weg zetten dus
Dit is bijna de enige manier waarop het past, ik heb écht een kleine kamer namelijk...quote:Op maandag 7 mei 2007 22:18 schreef Muck het volgende:
whehehehe ziet er niet goed uit nee....
komt door de magneet die erin zit... ietsjes verder weg zetten dus
truste Phquote:
flatscreen aanschaffen danquote:Op maandag 7 mei 2007 22:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dit is bijna de enige manier waarop het past, ik heb écht een kleine kamer namelijk...
Na jouw wijze woorden over die magneet bij de tv weet ik het helemaal zeker ...quote:
lieverd, ik studeer laboratoriumtechniek, ik moet dus welquote:Op maandag 7 mei 2007 22:19 schreef MPG het volgende:
[..].. een jongedame met verstand van natuurkunde
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel cool!!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:14 schreef eer-ik het volgende:
volgens mij trekt m'n tv de woofer niet echt
[afbeelding]
ach, bij leasy kan allesquote:Op maandag 7 mei 2007 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
flatscreen aanschaffen dan
met je negatieve saldo
muck, wil je m'n scheikunde, natuurkunde en wiskunde examens maken?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:23 schreef Muck het volgende:
[..]
lieverd, ik studeer laboratoriumtechniek, ik moet dus wel
awwwwquote:Op maandag 7 mei 2007 22:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Na jouw wijze woorden over die magneet bij de tv weet ik het helemaal zeker ...![]()
![]()
tuurlijk schatquote:Op maandag 7 mei 2007 22:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
muck, wil je m'n scheikunde, natuurkunde en wiskunde examens maken?
Dankjequote:Op maandag 7 mei 2007 22:24 schreef Muck het volgende:
[..]
tuurlijk schat
heb je ook nog biologie? daar ben ik namelijk beter in dan in natuurkunde
Ik weet... Jongedames met een beta-knobbelquote:Op maandag 7 mei 2007 22:23 schreef Muck het volgende:
[..]
lieverd, ik studeer laboratoriumtechniek, ik moet dus wel
ik had een 8 voor wiskunde en biologie op mijn middelbare school diplomaquote:Op maandag 7 mei 2007 22:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dankje
Nee, dat heb ik afgesloten met een 8
Maar dat is dan ook een vak waarvoor valt te leren, de rest niet echt...
Wiskunde: VEEL sommetjes oefenen, met de nadruk op VEEL. Daar leer je het meeste vanquote:Op maandag 7 mei 2007 22:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dankje
Nee, dat heb ik afgesloten met een 8
Maar dat is dan ook een vak waarvoor valt te leren, de rest niet echt...
awwwquote:
Oeh...quote:Op maandag 7 mei 2007 22:31 schreef Muck het volgende:
[..]
awww
jij ook hoor
ik heb trouwens ook nog een bril
Ik denk ook dat ik echt enkel veel moet oefenen, en dat ga ik dan ook verschrikkelijk hard doenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Wiskunde: VEEL sommetjes oefenen, met de nadruk op VEEL. Daar leer je het meeste van. Probeer ook zelf eens een regeltje of een stelling te bewijzen
Natuurkunde: Veelomvattend vak. Veel theorie is goed te leren, toepassing krijg je door oefenen, en formules kun je opzoeken
Scheikunde: Boeiend (imho) vak. Geen extreme complexiteit. Binas en voldoende opgaven oefenen will do the trick, nadat je de theorie bestudeerd hebt
Maar dan heb je wel de KSC nog als afleidingquote:Op maandag 7 mei 2007 22:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik echt enkel veel moet oefenen, en dat ga ik dan ook verschrikkelijk hard doen
Gelukkig is het de komende dagen baggerweer, zodat ik ook niet echt verleid wordt om te gaan zwemmen/zeilen/kiten/chillen etc...
't scheelt vast
Thanks for the tips 14.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |