Nou, je hebt echt wat gehad aan de tips hier.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:50 schreef Sylvana het volgende:
Weekendje Brussel was erg leuk
Zaterdagmiddag wandeling gemaakt door de stad en op terrasje gezeten en 's avonds lekker uit eten geweest
Zondag in hotel lekker in de sauna, zwembad, bubbelbad en stoombad geweest en heerlijk in de tuin in het zonnetje liggen lezen
wat is "je ding" zeg maar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:04 schreef NJ het volgende:
Ik ga binnenkort een dagje Brussel doen. Nog wat boeiends voor een toerist wat nog niet in dit topic staat?
Leuk rondlopen is de Nieuwstraat vermijden. Grote Markt is leuk om even te kijken maar daarna ook snel wegwezen tussen al die toeristen. Leuke restaurantjes: Tapas Locasquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:27 schreef NJ het volgende:
Gewoon genieten van de sfeer van een stad. Gewoon lekker rondlopen, gezellig terrasje, shoppen, bezienswaardigheden zien.
Als je leukere restaurantjes hebt is dat zeker handig.
Musea zal ik niet heen gaan.
Aantal verschillende denk ik. Volgens mij wil ze het in juli dan voor de hele maand verhuren het liefst, maar in september en augustus kan ze het zo per 2 weken verhuren.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:16 schreef Maartel het volgende:
Wil ze de studio voor de hele periode aan één huurder verhuren?
(lijkt me wel 't makkelijkst, maar voor een week of 2 zou ik mogelijk nog wel interesse hebben)
Over het algemeen wel, maar Frans is in Brussel toch wel gemakkelijker vaak.quote:Op maandag 20 juli 2009 02:34 schreef fespo het volgende:
kan je met de Nederlandse taal goed terecht in hotels, winkels etc.?
quote:Op zondag 13 september 2009 18:14 schreef AFCA-ML het volgende:
Iemand nog tips voor het uitgaan op donderdagavond?
Als je er als hoofdstad bij wil horen dat moeten er gewoon af en toe flinke rellen zijn. Kijk maar naar Parijs of Londen (met al die tienermoorden een tijdje terug).quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:21 schreef fuckbuddy het volgende:
Tis vooral 's avonds erg gezellig
http://www.hln.be/hln/nl/(...)agenten-gewond.dhtml
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-in-Molenbeek.dhtml
Klopt. Je kunt gratis parkeren bij de Heizel vlakbij het metrostation. Al een aantal malen gedaan, nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:24 schreef 85 het volgende:
Heeft iemand nog tips wat betreft parkeren? Ik heb gelezen dat je kan parkeren bij "Heizel"? En dan met openbaar vervoer naar je bestemming. Maar is dit enigszins veilig voor je auto? En gaat het openbaar vervoer nog een beetje regelmatig in het weekend(zaterdag/zondag)? Thnx!
Top! Parkeren bij het hotel was 30 euro per nacht dus metro lijkt me dan een goede optiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:31 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Klopt. Je kunt gratis parkeren bij de Heizel vlakbij het metrostation. Al een aantal malen gedaan, nooit problemen mee gehad.
Metro rijdt in het weekend redelijk frequent (afhankelijk van het tijdstip iedere tien of vijftien minuten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |