Inderdaad en dat komt vooral omdat iedereen elkaar napraat. "troostprijs dit troostprijs dat". Het is gewoon een prijs, weliswaar minder dan het landskampioenschap maar nog steeds een prijs. Elke club in Nederland wil dat ding maar wat graag winnen en terecht. De Johan Cruijf schaal dat is een troostprijs.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:30 schreef L.Verschoor het volgende:
De beker is gewoon een mooie prijs. Overal in Europa wordt de beker als een belangrijke prijs gezien behalve in Nederland. Zo'n onzin.
En met koeman !quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgend seizoen openen we dus weer met een AJAX-PSV. Ben benieuwd hoe hard we ze pakken zonder Gomes, Alex en Cocu. En Farfan toch ook wel weg?
Precies.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:56 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Inderdaad en dat komt vooral omdat iedereen elkaar napraat. "troostprijs dit troostprijs dat". Het is gewoon een prijs, weliswaar minder dan het landskampioenschap maar nog steeds een prijs. Elke club in Nederland wil dat ding maar wat graag winnen en terecht. De Johan Cruijf schaal dat is een troostprijs.
Het is ook zo jammer dat mensen zo zeuren over die voorronde championsleague plaats. Als je die wint zou je een echte prijs pakken. Dikke lul. Je pakt alleen financieel een prijs verder is het helemaal niets. Het gaat er uiteindelijk bij een topclub om hoeveel bekers en schalen er in de kast staan.
Hoe gaan we die 1-5 overtreffen.quote:
Gomes blijft gewoon denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Volgend seizoen openen we dus weer met een AJAX-PSV. Ben benieuwd hoe hard we ze pakken zonder Gomes, Alex en Cocu. En Farfan toch ook wel weg?
Idd. Anders heb je nog niets aan die uitschieters.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Door gewoon weer eens met flinke voorsprong kampioen te worden hopelijk.
Ik denk dat we geen last hebben van PSV volgend jaar, maar van AZ destemeer.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Met 1 goal verschil mag ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik denk dat het volgend seizoen weer net zo spannend wordt als dit seizoen, met zowel Ajax, psv als azquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:15 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik denk dat we geen last hebben van PSV volgend jaar, maar van AZ destemeer.
lekker boeiend die gozer is alleen maar irritant lees maar eens teerugquote:
dat dacht ik van dit seizoen ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:15 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik denk dat we geen last hebben van PSV volgend jaar, maar van AZ destemeer.
De laatste tijd is hij minder irritant nadat hij een dag flink gebashed is. Aan de andere kant, hij zuigt alleen maar, is irritant, voegt niets toe aan ons clubtopic...gaat als kakkerlak ajax topics openen het lijkt wel een stillequote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:47 schreef BobbyHill het volgende:
Ik heb ze wel eens irritanter gezien eigenlijk. Heb hem niets verkeerds zien doen. Misschien in een ander topic ofzo.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:12 schreef Cyberia18 het volgende:
http://web.at5.nl/achtergrond/category/meer-beeld/ajax/
Men ging los gisteren.
2e helft video= 1e helftquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:12 schreef Cyberia18 het volgende:
http://web.at5.nl/achtergrond/category/meer-beeld/ajax/
Men ging los gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |