abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49540947
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:42 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Zeg ik dat: nee.

leer lezen.
Lul dan niet.

Leer typen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:48:07 #52
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49541056
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ah ben je weer de fascisten van de 21e eeuw aan het verdedigen?

Opa zou trots op je zijn!
als je, alweer, gewoon zou lezen zou je zien dat ik ze helemaal niet verdedig.

Maar als jouw westerse rechten zijn dat je andere rechten ontneemt. Prima, dat hypocriet gehuil van die boehoe moslims zijn slecht is toch weer dagopvulling voor je.

Dat jij na 1 posts gelijk gaat gooien met zulke opmerkingen zegt meer iets over jouw. Huilen over vrijheden en de hogere westerse waarden terwijl je ze anderen wil afpakken
Ik ben tegen alle mensen die dit doen, moslims, christenen of zelfbenoemde redders van het Westen. Dat jij elke kritiek op jouw gedachtegoed gelijk ziet als een verdediging voor moslims zegt meer over je reflex naar moslims toe. M

Maar ga gerust door met mensen in een hoek zetten, ze rechten willen ontnemen en mij in de hoek van het verdedigen van fundamnetalisten. Dat je gedachtes over bepaalde groep mensen helemaal niks met westere denkbeelden te maken hebbenmaakt je toch niks uit. Verkrachten van westerse vrijheden.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:48:31 #53
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49541063
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Lul dan niet.

Leer typen.
Leer lezen en conclusies trekken.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_49541107
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:48 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

als je, alweer, gewoon zou lezen zou je zien dat ik ze helemaal niet verdedig.

Maar als jouw westerse rechten zijn dat je andere rechten ontneemt. Prima, dat hypocriet gehuil van die boehoe moslims zijn slecht is toch weer dagopvulling voor je.

Dat jij na 1 posts gelijk gaat gooien met zulke opmerkingen zegt meer iets over jouw. Huilen over vrijheden en de hogere westerse waarden terwijl je ze anderen wil afpakken
Ik ben tegen alle mensen die dit doen, moslims, christenen of zelfbenoemde redders van het Westen. Dat jij elke kritiek op jouw gedachtegoed gelijk ziet als een verdediging voor moslims zegt meer over je reflex naar moslims toe. M

Maar ga gerust door met mensen in een hoek zetten, ze rechten willen ontnemen en mij in de hoek van het verdedigen van fundamnetalisten. Dat je gedachtes over bepaalde groep mensen helemaal niks met westere denkbeelden te maken hebbenmaakt je toch niks uit. Verkrachten van westerse vrijheden.
Precies. Vrijheden mogen nooit afgenomen worden. Zo is het schandelijk dat je als land een persoon die bv iemand ontvoerd zelf in een cel zet. Zo ben je zelf net zo erg en ben je dus automatisch tegen Westerse vrijheden.

Neem er nog een joh.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 15:02:48 #55
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49541378
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Precies. Vrijheden mogen nooit afgenomen worden. Zo is het schandelijk dat je als land een persoon die bv iemand ontvoerd zelf in een cel zet. Zo ben je zelf net zo erg en ben je dus automatisch tegen Westerse vrijheden.
Conclusies trekken is niet je sterkste kant he

Dit voorbeeld verdedig ik nergens, je probeert me weer woorden in de mond te leggen. Beetje laag.

In andere topics heb jij zelf gesteld onderscheidt op basis van religie te maken. Dat heeft niks met westerse vrijheden te maken. Met je hypocriet geleuter over vrijheden.
quote:
Neem er nog een joh.
Alweer kansloos getrol. De inhoud van je posts gaat over niet meer dan mij dingen in de schoenen schuiven die ik niet gezegd heb en getrol. En dat zeurt over anderen
And that is the news.''
pi_49547337
Hoogste tijd om wereldwijd het moslimgeloof te degraderen tot een gevaarlijke sekte en gevaarlijke sektes kan men verbieden of vrijheid van geloof schrappen uit de wet.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 19:02:03 #57
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_49548166
quote:
Opstand dreigt over Westermoskee
(Novum) - Turken uit heel Europa gaan de straat op als Amsterdam de komst van de Westermoskee dwarsboomt. Dat zegt voorzitter Fatih Dag van de Turks-islamitische vereniging Milli Görüs zaterdag in Trouw. Hij hoopt op een vreedzame optocht, maar vreest dat het uit de hand loopt. "Onze mensen zijn emotioneel en er kan zomaar een gek tussen lopen."
Dag verwacht dat de Arabische zender Al Jazeera een negatief besluit over de bouw van de moskee groot zal brengen. "En ik sta ze te woord", zegt Dag in de krant. "En ik houd m'n hart vast."

Half februari hebben Milli Görüs en woningbouwvereniging Het Oosten besloten niet langer samen door te gaan met het project. Toen zijn twee exitscenario's geformuleerd; of Milli Görüs koopt Het Oosten uit, of andersom. Het afkoopbedrag is zes miljoen euro. Dag laat in de krant weten dat Milli Görüs de woningbouwvereniging helemaal niet nodig heeft. Nadat de afkoopsom is voldaan komt de nieuwe moskee onder bestuur van het omstreden Keulse hoofdkwartier van Milli Görüs. Volgens de voorzitter is het project over vijf jaar voltooid.

Vorige week donderdag pleitte een meerderheid in de Tweede Kamer nog voor een aanvullend strafrechtelijk onderzoek naar Milli Görüs. Bestuursleden van de Turks-islamitische vereniging zouden een spilfunctie hebben vervuld in het beleggingsschandaal rond zogenoemde groene fondsen. Honderden Nederlandse Turken zouden voor miljoenen euro's zijn gedupeerd door te beleggen in de illegale fondsen. Volgens Dag ligt de verantwoordelijkheid daarvoor bij het vorige bestuur van de organisatie.
Walgelijk, wat die man eigenlijk hier doet is een soort verkapte oproep aan de Turken doen. Je moet er toch niet aan denken dat straks een half miljoen Turken uit Duitsland hier de boel komen verknallen. Je zou die Dag ter plekke moeten fussileren voor deze opruierij .
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 19 mei 2007 @ 19:04:06 #58
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_49548220
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 19:02 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Walgelijk, wat die man eigenlijk hier doet is een soort verkapte oproep aan de Turken doen. Je moet er toch niet aan denken dat straks een half miljoen Turken uit Duitsland hier de boel komen verknallen. Je zou die Dag ter plekke moeten fussileren voor deze opruierij .
Verkapt?
pi_49548246
quote:

[..]

Net als die Chinees op je avatar, die zouden ze ook ter plekke moeten fusilleren.

Geloof je verder zelf dat er een half miljoen Turken uit Duitsland komen voor zoiets onbenulligs.
  Donald Duck held zaterdag 19 mei 2007 @ 19:05:51 #60
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49548269
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 19:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Verkapt?
Ja, dat is helaas wel netjes en perfect verkapt. De bedreiging kan hem niet direct aangerekend worden, maar zijn echte bedoeling is maar al te duidelijk.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49548499
quote:

[..]

Laat maar komen. Hoe meer van dit soort shit hoe beter want hoe meer de Europese houding ten opzichte vd islam zal verslechteren
  zaterdag 19 mei 2007 @ 19:17:44 #62
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_49548617
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 19:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Laat maar komen. Hoe meer van dit soort shit hoe beter want hoe meer de Europese houding ten opzichte vd islam zal verslechteren
Het is gewoon diep treurig. Die Kebaktepe was nog wel een OK vent heb ik het idee (alhoewel, die zat toch ook in de groene fondsen?). Maar sinds die Dag er neer is gezet is het huilen met de pet op.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_49548679
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 19:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

JIj wil een Totaler Krieg natuurlijk.

Imbeciel.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 19:32:26 #64
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_49549071
Originele artikel:
quote:
Bestuur Milli Görüs dreigt met opstand

Lodewijk Dros

Mocht Amsterdam de Turkse organisatie Milli Görüs een nieuwe moskee weigeren, dan zal het verzet enorm zijn. ’Al-Jazeera brengt het groot’.
De Westermoskee in Amsterdam komt er wél, zegt Fatih Dag van de Turkse moskeekoepel Milli Görüs. Als de overheid dat dwarsboomt, dan gaat Milli Görüs demonstreren. Dag zal daartoe Turken uit heel Europa oproepen, kondigt hij aan in een vraaggesprek met Trouw. Hij hoopt op een vreedzame optocht en een geweldloze ’opstand’, maar hij vreest dat het uit de hand loopt. „Onze mensen zijn emotioneel en er kan zomaar een gek tussen lopen.”

Dag, voorzitter van het moskeebestuur, verwacht dat tv-zender Al-Jazeera een mogelijk ’nee’ tegen de Westermoskee groot zal brengen. „En ik sta ze te woord.” Wat de gevolgen zijn? „Ik houd mijn hart vast.”

Milli Görüs leek de afgelopen weken buitenspel te staan in de vastgelopen besprekingen rond de bouw van een nieuwe moskee in Amsterdam-West. Berichten over een aandelenzwendel door de conservatieve organisatie deden de bereidheid van gemeente en woningbouwvereniging om nog met haar samen te werken geen goed. Al langer bestond argwaan tegen Milli Görüs nadat het een nieuw bestuur had gekregen. Het oude was volgens velen afgezet door het ’extremistische’ Duitse hoofdkantoor.

De ’Westermoskee’, eerst het paradepaardje van de integratie, was voor bestuurders en bouwers een paard van Troje geworden. „Iedereen wilde van ons af, maar dat gaat niet lukken”, zegt Dag. Volgens hem gaat de bouw door, in eigen beheer.

Daarvoor heeft Milli Görüs de medewerking van woningbouwvereniging Het Oosten helemaal niet nodig, stelt Dag. Hij baseert die stelling op een exitregeling, die het mogelijk maakt dat Het Oosten wordt uitgekocht. Het afkoopbedrag is 6,2 miljoen euro, zo blijkt uit stukken die Fatih Dag aan Trouw laat zien. Nadat deze som voldaan is, wordt de nieuwe moskee er één die volledig onder bestuur van het Keulse hoofdkwartier van Milli Görüs valt, zegt Dag.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zaterdag 19 mei 2007 @ 19:44:10 #65
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_49549454
Zo'n demonstratie gewoon goed begleiden. Leger op scherp en iedereen die ook maar een beetje vernielzuchtig of agressief gedrag vertoont overhoop schieten. Bezemkarretje er overheen. Ook weer opgelost.
  Donald Duck held zaterdag 19 mei 2007 @ 20:25:57 #66
46149 __Saviour__
pi_49550616
demonstratie gewoon verbieden uit oogpunt van veiligheid. tienduizenden moslims bij zoiets, gegarandeerd dat dat uit de hand loopt. en als ze zonder vergunning gaan demonstreren, kunnen ze zo al opgepakt worden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 19 mei 2007 @ 21:06:33 #67
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_49551635
Die gast zal maandag wel weer komen dat z'n woorden uit z'n verband zijn gerukt en dat ie wil praten etc etc.
Je kent dat wel , dat soort onzin
Ik ben inmiddels overleden
pi_49552697
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 19:17 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het is gewoon diep treurig. Die Kebaktepe was nog wel een OK vent heb ik het idee (alhoewel, die zat toch ook in de groene fondsen?). Maar sinds die Dag er neer is gezet is het huilen met de pet op.
Dit is het echte gezicht van MG. De act in NL was slechts een facade.

Waarom denk je dat MG in de rest vd wereld als een extremistische organisatie gezien wordt? Denk je dat bv Duitsland achterlijk is en MG onterecht als dusdanig bestempelt?
pi_49552735
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 19:19 schreef IHVK het volgende:

[..]

JIj wil een Totaler Krieg natuurlijk.

Imbeciel.
Nee die wil ik niet hoor. Ik wil alleen wel dat we dit probleem eens echt aan gaan pakken.

Daar zal geen 'Totaler Krieg' voor nodig zijn, zo machtig zijn ze namelijk niet. 80 miljoen Duitsers konden 1.000 maal meer rotzooi schoppen dan 1 miljard moslims, die kunnen namelijk nog geen tank zelf in elkaar schroeven dus
  zaterdag 19 mei 2007 @ 22:17:56 #70
117098 Hathor
Effe niet
pi_49553212
En buiten dat alles om, die gestoorde Turk kan wel gaan lopen roepen dat ie een oproep doet in heel Europa om te komen demonsteren, dat wil nog niet zeggen dat ze ook binnengelaten hoeven te worden. Als je hier alleen maar komt met het oog op een demonstratie, dan blijf je maar lekker thuis. Niet mee eens? Knuppel in je nek, klaar.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_49553266
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 22:17 schreef Hathor het volgende:
Niet mee eens? Knuppel in je nek, klaar.
zo is dat.
pi_49553307
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 21:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
moslims, die kunnen namelijk nog geen tank zelf in elkaar schroeven dus
nee, die (moslims) lichten elkaar liever op voor een dollar. sneu volk!
pi_49553335
of zijn dat alleen de turkse moslims die elkaar oplichten?
pi_49554514
"Verbreek alle banden Milli Görüs"
De VVD Amsterdam zal in de gemeenteraadsvergadering woensdag eisen dat de gemeente voorlopig alle banden met de Turkse moskeeorganisatie Milli-Görüs verbreekt en lopende subsidies stopt. Directe aanleiding voor de eis is het interview met Fatih Dag, voorzitter van de MG-moskee Aya Sofia en directeur van Manderen BV, de MG-bouworganisatie van de Westermoskee zaterdag in Trouw. Dag voorspelt hierin dat als Amsterdam de bouwvergunning voor de Westermoskee niet afgeeft demonstraties volgen die mogelijk uit de hand zullen lopen. "Wat Dag doet is onacceptabel", aldus VVD-integratiewoordvoerder Robert Flos. AT5
pi_49554771
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 23:01 schreef Suko het volgende:
"Verbreek alle banden Milli Görüs"
De VVD Amsterdam zal in de gemeenteraadsvergadering woensdag eisen dat de gemeente voorlopig alle banden met de Turkse moskeeorganisatie Milli-Görüs verbreekt en lopende subsidies stopt. Directe aanleiding voor de eis is het interview met Fatih Dag, voorzitter van de MG-moskee Aya Sofia en directeur van Manderen BV, de MG-bouworganisatie van de Westermoskee zaterdag in Trouw. Dag voorspelt hierin dat als Amsterdam de bouwvergunning voor de Westermoskee niet afgeeft demonstraties volgen die mogelijk uit de hand zullen lopen. "Wat Dag doet is onacceptabel", aldus VVD-integratiewoordvoerder Robert Flos. AT5
Ik snap niet dat dit uberhaupt nog een kwestie zou zijn.
pi_49555119
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 23:08 schreef nogeenmaarten het volgende:

[..]

Oh ik zie NL er nog wel voor aan die moskee er toch te laten komen omdat 'ze er nu eenmaal niets tegen kunnen doen'.
En als je daar tegen bent, dan ben je tegen 'Westerse vrijheden en net zo erg als zij zijn' .
pi_49555195
met name! *gemeente*ambtenaren blinken niet uit in kwaliteit
pi_49555383
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 23:08 schreef nogeenmaarten het volgende:

[..]

Nou, het komt eerst nog in de gemeeteraadsvergadering van a.s. woensdag waarin dus de VVD vraagt alle banden met Milli Görüs te verbreken maar in de brief van Cohen aan de raad van 16-05-2007 heeft hij nog drie opties:

Toekomst
Het stadsdeelbestuur en het college zullen zich nu beraden op de nader te nemen stappen. Belangrijk voor het verdere proces zijn de uitkomst van de nu lopende Bibobprocedure, de vraag of een van de partijen in staat is om de ander uit te kopen en of het project al dan niet ongewijzigd gerealiseerd kan worden.

Ook in de toekomst is ons er veel aan gelegen om te voorkomen dat het voormalige Rivaterrein nog jaren braak blijft liggen. Uiteraard blijven stadsdeelbestuur en college ook bij dit proces betrokken en zullen wij de gemeentelijke belangen blijven behartigen. Het college zal u op de hoogte blijven houden over het verdere verloop van dit dossier.

Hoogachtend,

M.J. Cohen

Burgemeester van Amsterdam.
Bron

(Wat is/doet de Bibob)
pi_49555557
Milli Guros heeft gelijk.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_49555673
Mijn hemel

De ambtenaren die verantwoordelijk zijn (en verantwoordelijk zullen worden gehouden!!!) moeten even een stapje terug doen lijkt mij!!! Fuck drie opties. Doe een stap terug, kijk naar de feiten, trek conclusies. Anders ben je geen 'ambetelijke' knip voor de neus waard.
pi_49555796
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 11:54 schreef Disorder het volgende:
Ik hoop, en dat meen ik, dat die Moskee, mocht die er komen, in brand word gestoken.
ik hoop dat de AIVD meeleest
pi_49556027
hopen doe je op de wc.
pi_49556161
doe jij dat maar in de douch
  zondag 20 mei 2007 @ 00:05:29 #84
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_49556425
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 23:37 schreef Meki het volgende:
Milli Guros heeft gelijk.
Per definitie of ga je het nog toelichten?
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_49556435
Cohen wilde niet op deze kwestie voor de camera van RTV-NH reageren maar meldt dat hij niet op dreigementen reageert. Milli Görüs dreigt met opstand < Item te zien.
pi_49556446
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:05 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Per definitie of ga je het nog toelichten?

Vrijheid van meningsuiting net als Wilders die hetzelfde doet als deze meneer.
dreigen met iets die uit de hand kan lopen
pi_49556506
Cool een onderwerp, over een achter gebleven cultuur.
  Donald Duck held zondag 20 mei 2007 @ 00:41:03 #88
46149 __Saviour__
pi_49557291
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 23:44 schreef Meki het volgende:

[..]

ik hoop dat de AIVD meeleest
Dan zou jij al lang opgepakt zijn jongen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_49557360
ik persoonlijk vind het fout dat men hier moskeeen bouwt
gewoon niet doen!
waarom zou men dit doen, ik vind de turkse tv al heel wat op tv..en als je hier komt wonen moet je je toch aanpassen?
Doen wij toch ook als we daar zouden gaan wonen?
En dan is daar ook geen neerlands op tv of een kerkje voor ons!
Schei toch uit met die nonsens van moskeetjes enzo
Is nederland nu zo geworden omdat we die oorlog meemaakten toen? zo gevoelig voor de noden van anderen? Zich immer weer aanpassend aan?
Kom op zeg!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_49557411
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:43 schreef zhe-devilll het volgende:
ik persoonlijk vind het fout dat men hier moskeeen bouwt
gewoon niet doen!
waarom zou men dit doen, ik vind de turkse tv al heel wat op tv..en als je hier komt wonen moet je je toch aanpassen?
Doen wij toch ook als we daar zouden gaan wonen?
En dan is daar ook geen neerlands op tv of een kerkje voor ons!
Schei toch uit met die nonsens van moskeetjes enzo
Is nederland nu zo geworden omdat we die oorlog meemaakten toen? zo gevoelig voor de noden van anderen? Zich immer weer aanpassend aan?
Kom op zeg!
Er is daar Nederlandse TV en als je gelovig bent is er ook een kerkje voor je.
pi_49557426
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:46 schreef IHVK het volgende:

[..]

ach ik wil graag foto's en bewijzen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 20 mei 2007 @ 00:47:55 #92
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_49557456
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Een dreigement (bedreiging) is niet toegestaan volgens het wetboek. Dus dat valt niet onder vrijheid van meningsuiting.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  Donald Duck held zondag 20 mei 2007 @ 00:55:21 #93
46149 __Saviour__
pi_49557665
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:46 schreef IHVK het volgende:

[..]

een klein weggestopt gebouwtje ja.
lijkt me niet dat je daar kerken met torens zult aantreffen met een groot kruis erop.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 20 mei 2007 @ 00:59:47 #94
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_49557753
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:06 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee maar als die zelfde Wilders iets roept over paspoorten is het land te klein voor moslims zoals jij.
Ik vind Meki, dat je nu gewoon je grote waffel moet houden. Want die radicalen van Milli Gorus hebben hier geen reet te zoeken. Als ze zo nodig weer een moskee willen bouwen doen ze dat maar lekker in Turkije of Marokko, daar schijnt nog 10 keer meer land vrij te zijn dan Nederland groot is. En wat nou 'Milli Gorus heeft gelijk' dat zeg je alleen maar omdat jij een moslim ben, en jij alles goed praat wat een mosilm doet, denkt en zegt. Staat er morgen in de krant dat twee Marokkaanse jongeren een oude mevrouw van 89 jaar hebben berooft en mishandeld, zal jij dat goed praten. Dan zeg jij vast, dat die mevrouw het wel uitgelokt hebben. En ook overal maar commentaar op hebben, ik zie jou alleen maar in nieuws en/of politiek posten. Nou Meneer Meki, als het jou en je honderdenduizenden andere moslim maatjes het niet bevalt in Nederland rot je maar lekker op, want je hoeft voor niemand te blijven. En waarom moet die moskee er komen, kunnen nog meer en sneller mosilm jongeren opgeleid worden tot radicalen? of willen jullie (moslims) dan toch Europa veroveren. En vrijheid van meningsuiting, dat je dat woord nog durft te gebruiken. Als je ook maar 1 woordje negatiefs zegt over de koran leef je niet meer, dan wordt je ter plekke geliquideerd, noem jij dat vrijheid van meningsuiting? Als Wilders zegt dat mensen geen dubbel paspoort mogen hebben, sta jij gelijk als een losgeslagen wilde aap Wilders voor alles uit te maken. Nee Meki nogmaals, als het jullie hier niet bevalt hoepel lekker naar je eigen land, wil je.
  Donald Duck held zondag 20 mei 2007 @ 01:01:05 #95
46149 __Saviour__
pi_49557790
Ga niet proberen met hem te discussieren. Hij is een volslagen mongool. Of hij speelt dat, en wil alleen maar mensen op de kast jagen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_49557921
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Ga niet proberen met hem te discussieren. Hij is een volslagen mongool. Of hij speelt dat, en wil alleen maar mensen op de kast jagen.
en dat alleen omdat ik mijn mening uit. ik ben namelijk trots op mijn Nederlandse recht van spreken.
  zondag 20 mei 2007 @ 01:07:15 #97
117098 Hathor
Effe niet
pi_49557934
Wat een enorme post om Meki van repliek te dienen zeg, terwijl dat toch eigenlijk simpel genoeg met een woordje al kan.
pi_49557952
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:07 schreef Hathor het volgende:
Wat een enorme post om Meki van repliek te dienen zeg, terwijl dat toch eigenlijk simpel genoeg met een woordje al kan.
URK?
pi_49557966
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:55 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

een klein weggestopt gebouwtje ja.
lijkt me niet dat je daar kerken met torens zult aantreffen met een groot kruis erop.

Alléén in Istanbul al.
Along with the St. Esprit Cathedral (1846) in the Harbiye district, St. Louis of the French (1581) and Santa Maria Draperis in Beyoğlu, Sts. Peter and Paul (1841) in Galata, Assumption Church in the Moda quarter of Kadıköy, St. Stephen in Yeşilköy and Bakırköy Church in Bakırköy, it is one of the most important Catholic churches in Istanbul, and among them has the largest community following its masses.
http://en.wikipedia.org/wiki/S._Antonio_di_Padova,_Istanbul
Veel succes trouwens voor de mensen die in 1581 of 1846 een moskee hebben geprobeerd te bouwen in Europa. Ze zullen vast heel lang geleefd hebben toen.

[ Bericht 16% gewijzigd door IHVK op 20-05-2007 01:13:48 ]
  zondag 20 mei 2007 @ 01:10:27 #100
117098 Hathor
Effe niet
pi_49558021
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:07 schreef Hathor het volgende:
das niet goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')