abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49537327
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 11:54 schreef Disorder het volgende:
Ik hoop, en dat meen ik, dat die Moskee, mocht die er komen, in brand word gestoken.
pi_49537338
Die voorzitter zal zijn woorden wel weel terug nemen.
pi_49537388
En de zoveel stuen onder Turken voor dat corrupte Milli Görüs is er niet hoor, een grote bluf dit.

Alsof die ene moskee zo boeiend is, er zijn genoeg moskeeën.

Cohen is niet iemand die moslims onderdrukt.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:23:21 #29
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_49537481
Geef ze een beetje tegengas en ze worden direct agressief. Wat dodelijk voorspelbaar.
  Donald Duck held zaterdag 19 mei 2007 @ 12:30:37 #30
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49537636
Walgelijk. Dit toont weer de ware islam aan. Als je je zijn niet krijgt, ga dreigen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:35:17 #31
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_49537741
Wat een radicaal, die Dag.
Nu hij niet eenvoudig zijn zin krijgt bedekte bedreigingen uiten. Hoe triest.
En Cohen is een flapdrol van een bestuurder.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_49537802
Mijn eerdere veronderstelling wordt hiermee dus in grote lijnen bewaarheid. Overigens kan de bouwvergunning niet op financiele gronden (wáár die vandaan komen dus) worden teniet gedaan, woordvoerder van stadsdeel De Baarsjes, citaat: "Bij het verlenen van een bouwverguning 'kijken we alleen naar zaken die over de bouw gaan, en niet naar de financiële kant'. Bezwaren die tegen de bouw van de moskee waren ingediend, werden ongegrond verklaard omdat ze niets met de bouw te maken hadden. 'Maar als blijkt dat het Bibob-onderzoek daartoe aanleiding geeft, trekken wij de vergunning alsnog in.' elsevier.nl En dat Bibo-onderzoek loopt nog. Maar ik vrees dat het te laat is, we hebben het, zoals altijd, laten versloffen, onder het mom van, 'het zal zo'n vaart niet lopen.' Wat een enorme blunder van stadsdeel De Baarjes, Het Oosten, Cohen en z'n maatjes en uiteindelijk Den Haag. En we schenken nog maar weer eens een kopje thee in...
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:42:43 #33
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_49537901
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Walgelijk. Dit toont weer de ware islam aan. Als je je zijn niet krijgt, ga dreigen.
Dat is schromelijke overdreven. De ware aard van MG lijkt me logischer.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:43:17 #34
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_49537926
quote:
"Bij het verlenen van een bouwverguning 'kijken we alleen naar zaken die over de bouw gaan, en niet naar de financiële kant'
Met andere woorden, als de crimineel Holleeder er met zwart geld een wolkenkrabber wou neerzetten had dat ook prima gekund. Wat een apenland is dit geworden zeg.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 12:44:32 #35
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_49537960
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:38 schreef Suko het volgende:
Mijn eerdere veronderstelling wordt hiermee dus in grote lijnen bewaarheid. Overigens kan de bouwvergunning niet op financiele gronden (wáár die vandaan komen dus) worden teniet gedaan, woordvoerder van stadsdeel De Baarsjes, citaat: "Bij het verlenen van een bouwverguning 'kijken we alleen naar zaken die over de bouw gaan, en niet naar de financiële kant'. Bezwaren die tegen de bouw van de moskee waren ingediend, werden ongegrond verklaard omdat ze niets met de bouw te maken hadden. 'Maar als blijkt dat het Bibob-onderzoek daartoe aanleiding geeft, trekken wij de vergunning alsnog in.' elsevier.nl En dat Bibo-onderzoek loopt nog. Maar ik vrees dat het te laat is, we hebben het, zoals altijd, laten versloffen, onder het mom van, 'het zal zo'n vaart niet lopen.' Wat een enorme blunder van stadsdeel De Baarjes, Het Oosten, Cohen en z'n maatjes en uiteindelijk Den Haag. En we schenken nog maar weer eens een kopje thee in...
Mocht de Moskee worden gewijzigd, dan moet er volgens mij opnieuw een bouwvergunning worden aangevraagd. Je kunt volgens mij niet voor het één een bouwvergunning aanvragen en iets anders (een goedkopere versie) gaan bouwen.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  Donald Duck held zaterdag 19 mei 2007 @ 12:46:14 #36
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49538003
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:42 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Dat is schromelijke overdreven. De ware aard van MG lijkt me logischer.
Nee, dit gaat zeker verder. Moslims hebben al meer dan eens aangetoond met geweld en dreigen hun zin te willen doordrijven.
Als ze het echt zo ver willen laten komen, zeker weten dat er dan heel wat moslims bereid zijn om even 'vredig' te komen demonstreren.

[ Bericht 1% gewijzigd door __Saviour__ op 19-05-2007 13:09:44 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49538072
Ik zie nog wel een aanslag op die Gorus gepleegd worden door een autochtoon.
En dan zijn de rapen écht gaar
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_49538551
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 11:23 schreef milagro het volgende:

[..]

[..]

een soort van "jullie kunnen maar beter, want anders..." dus

met zo'n 'aankondiging' ga je denken dat meneer zelf 'die gek' wel regelt tzt.

idd is dat niet gewoon een bedreiging
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_49538605
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:15 schreef IHVK het volgende:
Die voorzitter zal zijn woorden wel weel terug nemen.
En dat meent hij dan ook vast
pi_49538725
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:43 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Met andere woorden, als de crimineel Holleeder er met zwart geld een wolkenkrabber wou neerzetten had dat ook prima gekund. Wat een apenland is dit geworden zeg.
klopt een bouwvergunning gaat over de bouwtechnische zaken en niet de finaciele.
en dat is maar goed ook want daar is de belastingdienst voor.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:18:05 #41
117098 Hathor
Effe niet
pi_49538828
Dat was inderdaad een verkapte bedreiging, 100 zweepslagen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_49539349
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 12:15 schreef IHVK het volgende:

[..]
Inderdaad. Niet in brand, hij moet opgeblazen worden.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_49539486
Maar goed, de islam laat zijn ware gezicht weer eens zien.

Maar ook dat wist ieder normaal mens al.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:27:19 #44
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49540608
quote:

[..]

Jij hedraagd je eerder als een aap.

In een fatsoenlijk land is iemand pas schuldig als het bewezen is. holleeder heeft een lopende rechtzaak en is dus nog niet schuldig. Hoe zou jij het vinden als jij voor iets wat misschien onterecht is, al je rechten worden ontnomen terwijl je nog geen veroordeling hebt gehad.

alleen in bananenrepublieken wordt recht gesproken op basis van onderbuik.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:28:12 #45
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49540626
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Inderdaad. Niet in brand, hij moet opgeblazen worden.
ah, Ben je weer de vrijheid aan het verdedigen

''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:29:01 #46
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49540647
Lijkt me einde bouw moskee. je kan zo organisatie niet ineens wel vertrouwen. Laat ze de hele finaciele constructies en alles maar doorlichten.
And that is the news.''
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:34:15 #47
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_49540756
quote:

[..]

En een gewone burger wordt voor een operatie op een wachtlijst gezet. En beland alsnog in een potje of tussen zes planken. En een politicus, crimineel of terrorist krijgt voorang. Idd een raar land.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_49540892
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:27 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Jij hedraagd je eerder als een aap.

In een fatsoenlijk land is iemand pas schuldig als het bewezen is. holleeder heeft een lopende rechtzaak en is dus nog niet schuldig. Hoe zou jij het vinden als jij voor iets wat misschien onterecht is, al je rechten worden ontnomen terwijl je nog geen veroordeling hebt gehad.

alleen in bananenrepublieken wordt recht gesproken op basis van onderbuik.
Ja Holleeder, de veroordeelde ontvoerder, is inderdaad een heel erg door de NLe staat misbruikte man.
pi_49540906
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:28 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

ah, Ben je weer de vrijheid aan het verdedigen

Ah ben je weer de fascisten van de 21e eeuw aan het verdedigen?

Opa zou trots op je zijn!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 14:42:18 #50
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49540924
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 14:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja Holleeder, de veroordeelde ontvoerder, is inderdaad een heel erg door de NLe staat misbruikte man.
Zeg ik dat: nee.

leer lezen.
And that is the news.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')