Nee die worden platgebrand en de christenen worden onthoofd, nou wat een tolorantie.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:55 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
een klein weggestopt gebouwtje ja.
lijkt me niet dat je daar kerken met torens zult aantreffen met een groot kruis erop.
quote:Op zondag 20 mei 2007 01:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee die worden platgebrand en de christenen worden onthoofd, nou wat een tolorantie.
En dan durft Meki te janken over Wilders die dubbele paspoorten niet vind kunnen.
Maar tegelijkertijd worden in moslimlanden mensen onthoofd of gestenigd uit naam van god.
Of worden gebedshuizen (kerken, synagogen) platgebrand en de bijhorende gelovige onthoofd.
Of (verstandige) mensen die niets meer met het mosilm geloof te maken willen hebben.
Ook die worden bij dag bedreigd door mosilm radicalen (lees:gekken) wegens verraad.
Nee dat moet jij eens doen, een moskee in de fik willen steken, of een mosilm doden.
Ik wordt in mijn land gewoon de mond gesnoerd door een stelletje gelukzoekers die mij gaan vertellen wat ik wel en niet mag zeggen. Ik ken heel veel moslims, en ze zijn stuk voor stuk goeie mensen. Totdat je begint over 'gevoelige' zaken.
Dan zijn ze opeens niet meer zo goed. Maar heey, leve de integratie.![]()
Ik heb zo het donkerbruin vermoeden dat jij je 'Nederlandsschap' alleen gebruikt wanneer het jou uitkomt.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:06 schreef Meki het volgende:
[..]
en dat alleen omdat ik mijn mening uit. ik ben namelijk trots op mijn Nederlandse recht van spreken.![]()
Wilde theequote:
Ja moeilijk he, keiharde feiten.quote:
Kom met argumenten, kom met feiten, kom met iets.quote:Wat heb je gedronken ??
Wilders thee
Er WAREN al kerken in Turkije (wat oorspronkelijk het christelijke land Byzantium was).quote:Op zondag 20 mei 2007 01:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alléén in Istanbul al.
Along with the St. Esprit Cathedral (1846) in the Harbiye district, St. Louis of the French (1581) and Santa Maria Draperis in Beyoğlu, Sts. Peter and Paul (1841) in Galata, Assumption Church in the Moda quarter of Kadıköy, St. Stephen in Yeşilköy and Bakırköy Church in Bakırköy, it is one of the most important Catholic churches in Istanbul, and among them has the largest community following its masses.
http://en.wikipedia.org/wiki/S._Antonio_di_Padova,_Istanbul
Veel succes trouwens voor de mensen die in 1581 of 1846 een moskee hebben geprobeerd te bouwen in Europa. Ze zullen vast heel lang geleefd hebben toen.
Dus hoe DURF je commentaar te geven op NL en tegelijkertijd te verwijzen naar Turkije, wat waarschijnlijk de verkiezing voor minst tolerante en meest ultra-nationalistische land ter wereld makkelijk zou winnen.quote:Aanklachten
Christenen in Turkije worden uitgesloten van posities in overheidsinstellingen of het leger; het wordt hun verboden om geestelijken op te leiden (het laatste Grieks-orthodoxe seminarie in Halki en het Grieks-orthodoxe seminarie van Santa Croce zijn beide in 1971 door de staat gesloten).
Niet-moslims kunnen ook geen privéscholen oprichten. In de overgebleven scholen stelt de staat een tweede directeur aan -een moslim- met vetorecht als het gaat om beslissingen op het gebied van beleid en curricula. Niet-moslims mogen geen nieuwe kerken bouwen en dus worden de erediensten gehouden op enkele door de staat aangewezen plaatsen. Niet erkende groepen, onder andere leden van de Rooms-Katholieke Kerk, komen samen in woningen van particulieren. Christelijke instellingen mogen geen onroerende goederen bezitten. Liefdadigheidsinstellingen zoals ziekenhuizen en weeshuizen moeten bovendien belasting betalen.
Niet-islamitisch proselitisme wordt door justitie vervolgd, alhoewel er officieel geen wet van kracht is die dat ondersteunt. Aanklachten zijn het „verstoren van de vrede”, „belediging van de islam”, het uitvoeren van „niet-toegestane activiteiten”, en het „verspreiden van gevaarlijke literatuur.” Gerechtshoven maken de arrestaties wel ongedaan, maar pas nadat de slachtoffers lang zijn vastgehouden en in hechtenis mishandeld.
Moordaanslagen
De apostolische stoel van de orthodoxe patriarch te Istanbul (ooit Konstantinopel geheten, daarvoor Nova Roma) wordt niet erkend, al bestaat deze bijna 1600 jaar, langer dan de islam zelf. Niet-islamieten zijn regelmatig het slachtoffer van pesterijen van lokale overheden en de Turkse bevolking. Zo worden sommige kerken in Istanbul bewaakt tijdens christelijke feestdagen (bijvoorbeeld het kerstfeest) omdat anders omstanders de kerkgangers lastigvallen of -diensten verstoren.
Zoals ik al eerder zei..... De islam is een gevaarlijke sekte die verboden moet worden.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er WAREN al kerken in Turkije (wat oorspronkelijk het christelijke land Byzantium was).
Echter het is tot op de dag van VANDAAG verboden om nieuwe kerken te bouwen, christelijke genootschappen krijgen geen subsidie en bestaande kerken worden oa tegengewerkt door ze niet aan te sluiten op zaken als het waterleidingnetwerk.
Verder kunnen niet-moslims geen lid worden van overheidsinstellingen.
Tolerant he? Dat Turkije van je?
[..]
Dus hoe DURF je commentaar te geven op NL en tegelijkertijd te verwijzen naar Turkije, wat waarschijnlijk de verkiezing voor minst tolerante en meest ultra-nationalistische land ter wereld makkelijk zou winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |