abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 mei 2007 @ 01:10:48 #101
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_49558032
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:55 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

een klein weggestopt gebouwtje ja.
lijkt me niet dat je daar kerken met torens zult aantreffen met een groot kruis erop.
Nee die worden platgebrand en de christenen worden onthoofd, nou wat een tolorantie.
En dan durft Meki te janken over Wilders die dubbele paspoorten niet vind kunnen.
Maar tegelijkertijd worden in moslimlanden mensen onthoofd of gestenigd uit naam van god.
Of worden gebedshuizen (kerken, synagogen) platgebrand en de bijhorende gelovige onthoofd.
Of (verstandige) mensen die niets meer met het mosilm geloof te maken willen hebben.
Ook die worden bij dag bedreigd door mosilm radicalen (lees:gekken) wegens verraad.
Nee dat moet jij eens doen, een moskee in de fik willen steken, of een mosilm doden.
Ik wordt in mijn land gewoon de mond gesnoerd door een stelletje gelukzoekers die mij gaan vertellen wat ik wel en niet mag zeggen. Ik ken heel veel moslims, en ze zijn stuk voor stuk goeie mensen. Totdat je begint over 'gevoelige' zaken.
Dan zijn ze opeens niet meer zo goed. Maar heey, leve de integratie.
  zondag 20 mei 2007 @ 01:11:40 #102
117098 Hathor
Effe niet
pi_49558063
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:07 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

URK?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_49558152
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:10 schreef wolferl het volgende:

[..]

Nee die worden platgebrand en de christenen worden onthoofd, nou wat een tolorantie.
En dan durft Meki te janken over Wilders die dubbele paspoorten niet vind kunnen.
Maar tegelijkertijd worden in moslimlanden mensen onthoofd of gestenigd uit naam van god.
Of worden gebedshuizen (kerken, synagogen) platgebrand en de bijhorende gelovige onthoofd.
Of (verstandige) mensen die niets meer met het mosilm geloof te maken willen hebben.
Ook die worden bij dag bedreigd door mosilm radicalen (lees:gekken) wegens verraad.
Nee dat moet jij eens doen, een moskee in de fik willen steken, of een mosilm doden.
Ik wordt in mijn land gewoon de mond gesnoerd door een stelletje gelukzoekers die mij gaan vertellen wat ik wel en niet mag zeggen. Ik ken heel veel moslims, en ze zijn stuk voor stuk goeie mensen. Totdat je begint over 'gevoelige' zaken.
Dan zijn ze opeens niet meer zo goed. Maar heey, leve de integratie.
Wat heb je gedronken ??
Wilders thee
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  zondag 20 mei 2007 @ 01:15:48 #104
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_49558170
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:06 schreef Meki het volgende:

[..]

en dat alleen omdat ik mijn mening uit. ik ben namelijk trots op mijn Nederlandse recht van spreken.
Ik heb zo het donkerbruin vermoeden dat jij je 'Nederlandsschap' alleen gebruikt wanneer het jou uitkomt.
Ik ga maar eens een Marokkaans paspoort aanvragen, als ik me op het dievenpad weergeef kan ik me altijd verontschuldigen.
  zondag 20 mei 2007 @ 01:16:56 #105
78228 zhe-devilll
Geniaal...
pi_49558200
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat heb je gedronken ??
Wilders thee
Wilde thee
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_49558210
Istanbul anno 2007.

Alléén in Istanbul al.
Along with the St. Esprit Cathedral (1846) in the Harbiye district, St. Louis of the French (1581) and Santa Maria Draperis in Beyoğlu, Sts. Peter and Paul (1841) in Galata, Assumption Church in the Moda quarter of Kadıköy, St. Stephen in Yeşilköy and Bakırköy Church in Bakırköy, it is one of the most important Catholic churches in Istanbul, and among them has the largest community following its masses.
http://en.wikipedia.org/wiki/S._Antonio_di_Padova,_Istanbul
Veel succes trouwens voor de mensen die in 1581 of 1846 een moskee hebben geprobeerd te bouwen in Europa. Ze zullen vast heel lang geleefd hebben toen.

Platgebrand? Ze staan er anders nog steeds. En dit artikel heeft het alleen nog over de katholieke kerken, je hebt ook nog de Orthodoxe en de Protestante kerken.
  zondag 20 mei 2007 @ 01:19:24 #107
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_49558260
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:15 schreef Meki het volgende:

[..]

Wat heb je gedronken ??
Wilders thee
Ja moeilijk he, keiharde feiten.
Jou enigst mogelijke reactie is
quote:
Wat heb je gedronken ??
Wilders thee
Kom met argumenten, kom met feiten, kom met iets.
Jij post al jaren lang pro-moslim-anti westers nieuws.
En nu komt er een negatief bericht over dit onderwerp en jij voelt je aangevallen.
pi_49558284
Ga maar slapen allemaal.
Deze discussie gaat zoals gebruikelijk toch niets opleveren.
pi_49558683
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:08 schreef IHVK het volgende:

[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alléén in Istanbul al.
Along with the St. Esprit Cathedral (1846) in the Harbiye district, St. Louis of the French (1581) and Santa Maria Draperis in Beyoğlu, Sts. Peter and Paul (1841) in Galata, Assumption Church in the Moda quarter of Kadıköy, St. Stephen in Yeşilköy and Bakırköy Church in Bakırköy, it is one of the most important Catholic churches in Istanbul, and among them has the largest community following its masses.
http://en.wikipedia.org/wiki/S._Antonio_di_Padova,_Istanbul
Veel succes trouwens voor de mensen die in 1581 of 1846 een moskee hebben geprobeerd te bouwen in Europa. Ze zullen vast heel lang geleefd hebben toen.
Er WAREN al kerken in Turkije (wat oorspronkelijk het christelijke land Byzantium was).

Echter het is tot op de dag van VANDAAG verboden om nieuwe kerken te bouwen, christelijke genootschappen krijgen geen subsidie en bestaande kerken worden oa tegengewerkt door ze niet aan te sluiten op zaken als het waterleidingnetwerk.

Verder kunnen niet-moslims geen lid worden van overheidsinstellingen.

Tolerant he? Dat Turkije van je?
quote:
Aanklachten
Christenen in Turkije worden uitgesloten van posities in overheidsinstellingen of het leger; het wordt hun verboden om geestelijken op te leiden (het laatste Grieks-orthodoxe seminarie in Halki en het Grieks-orthodoxe seminarie van Santa Croce zijn beide in 1971 door de staat gesloten).

Niet-moslims kunnen ook geen privéscholen oprichten. In de overgebleven scholen stelt de staat een tweede directeur aan -een moslim- met vetorecht als het gaat om beslissingen op het gebied van beleid en curricula. Niet-moslims mogen geen nieuwe kerken bouwen en dus worden de erediensten gehouden op enkele door de staat aangewezen plaatsen. Niet erkende groepen, onder andere leden van de Rooms-Katholieke Kerk, komen samen in woningen van particulieren. Christelijke instellingen mogen geen onroerende goederen bezitten. Liefdadigheidsinstellingen zoals ziekenhuizen en weeshuizen moeten bovendien belasting betalen.

Niet-islamitisch proselitisme wordt door justitie vervolgd, alhoewel er officieel geen wet van kracht is die dat ondersteunt. Aanklachten zijn het „verstoren van de vrede”, „belediging van de islam”, het uitvoeren van „niet-toegestane activiteiten”, en het „verspreiden van gevaarlijke literatuur.” Gerechtshoven maken de arrestaties wel ongedaan, maar pas nadat de slachtoffers lang zijn vastgehouden en in hechtenis mishandeld.

Moordaanslagen
De apostolische stoel van de orthodoxe patriarch te Istanbul (ooit Konstantinopel geheten, daarvoor Nova Roma) wordt niet erkend, al bestaat deze bijna 1600 jaar, langer dan de islam zelf. Niet-islamieten zijn regelmatig het slachtoffer van pesterijen van lokale overheden en de Turkse bevolking. Zo worden sommige kerken in Istanbul bewaakt tijdens christelijke feestdagen (bijvoorbeeld het kerstfeest) omdat anders omstanders de kerkgangers lastigvallen of -diensten verstoren.
Dus hoe DURF je commentaar te geven op NL en tegelijkertijd te verwijzen naar Turkije, wat waarschijnlijk de verkiezing voor minst tolerante en meest ultra-nationalistische land ter wereld makkelijk zou winnen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_49561507
quote:
Op zondag 20 mei 2007 01:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Er WAREN al kerken in Turkije (wat oorspronkelijk het christelijke land Byzantium was).

Echter het is tot op de dag van VANDAAG verboden om nieuwe kerken te bouwen, christelijke genootschappen krijgen geen subsidie en bestaande kerken worden oa tegengewerkt door ze niet aan te sluiten op zaken als het waterleidingnetwerk.

Verder kunnen niet-moslims geen lid worden van overheidsinstellingen.

Tolerant he? Dat Turkije van je?
[..]

Dus hoe DURF je commentaar te geven op NL en tegelijkertijd te verwijzen naar Turkije, wat waarschijnlijk de verkiezing voor minst tolerante en meest ultra-nationalistische land ter wereld makkelijk zou winnen.
Zoals ik al eerder zei..... De islam is een gevaarlijke sekte die verboden moet worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')