Dat Huub er nu niet eerlijk over is vind ik erger dan de zoen an sich. . .quote:Op maandag 7 mei 2007 19:50 schreef Clank het volgende:
[..]
Jemig.. hij heeft met Amanda gezoend. De relatie tussen Huub en Lieke is ook nog niet definitief ofzo.. ja ze schijnen elkaar leuk te vinden.. meer is het niet.
quote:
Zo, dat is een dooddoener zegquote:Op maandag 7 mei 2007 19:50 schreef Borga het volgende:
[..]
Je bent er ook helemaal niet druk mee of zo
![]()
Dat is het enige wat ik er niet aan snap idd. Huub weet als geen ander hoe het spel werkt en dat het direct weer op je bord geplempt wordt. Dus waarom hij dit nu zo speelt.. geen idee... (wel jammer)quote:Op maandag 7 mei 2007 19:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat Huub er nu niet eerlijk over is vind ik erger dan de zoen an sich. . .
~Jij?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:51 schreef Lobasca het volgende:
ZET DE VOLGENDE COS MAAR IN DE STARTBLOKKEN....
Ze liggen voor de ogen van Lieke in elkaar gestrengeld op de bank quasi verliefd met elkaars vingers te spelen.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
valt mij ook tegen, meestal komt hij eerlijk voor dingen uit...........quote:Op maandag 7 mei 2007 19:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lekker he, zo'n realisatie moment....quote:
En ik zeg; ik hou dr vanquote:Op maandag 7 mei 2007 19:53 schreef Dynabite het volgende:
De grootste slet in de villa is toch wel Huub![]()
![]()
Ok dan. Welterusten....quote:Op maandag 7 mei 2007 19:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word helemaal niet wakker. Ik zie en klotestreek en zeg dat gewoon. Een maand ofzo geleden flikte hij ook iets wat echt niet kon en ook toen heb ik dat gewoon gezegd. Dat schelden tegen Jaap vond ik ook niet kunnen. Dus nee, ik word helemaal niet wakker.
Dat is zoooooo 2007.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:55 schreef Ecila111 het volgende:
Waarom heeft die kapster de boys wel redelijk geknipt en Lieke.....? Er zit gewoon een hele hak van achter onderin.
Ik wil het wel doen hoor. . .als er verder geen bezwaar tegen is. . .quote:Op maandag 7 mei 2007 19:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
b.b.b.bbben nnnu te..te...te...gespannennennennen..![]()
Er zullen ongetwijfeld meer mensen zijn die haar niet moetenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:55 schreef Ecila111 het volgende:
Waarom heeft die kapster de boys wel redelijk geknipt en Lieke.....? Er zit gewoon een hele hak van achter onderin.
hahaha LOLquote:Op maandag 7 mei 2007 19:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld meer mensen zijn die haar niet moeten![]()
adel wel!! met der vriendje Brain!?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:57 schreef schatje het volgende:
Huub, stel je niet zo aan, die geit is het niet waard.
Hij is weer in terror-modequote:Op maandag 7 mei 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
Onbeschoft Japio, met een hoed aan tafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |