.... En Scanman wordt heel langzaam wakker.... Goedemorgen Scan.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb Lieke helemaal niet als favoriet. Wat ze gisteren flikte vond ik ook niet okee. Maar wat Huub nu flikt is gewoon lager dan laag. Maar zoals altijd kan Huub echt alles maken hier op fok.
Nee hoor. Als Huub iemand die dat echt niet verdiend heeft een klotestreek levert, dan vind ik hem een klootzak. Zo simpel is het. Maar veel fokkers vinden dan die klotestreek ook nog opeens prima. Dat heb ik dus niet nee.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kon hij bij jouw toch ook altijd.
Snap echt niet dat je nu in een keer hetzelfde gaat schreeuwen als de anti huub fans.
Daar was je altijd zo op tegen .
Zullen we daar het zwembad leeg laten pompen? Dan kotsen we die samen lekker vol.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Lieke stuurt Huub weg uit de keuken en roept naar Brian of hij haar even kan helpen
Echt hoor, alles wat positief is voor Brian daar kotst ik op
Huub is geen kabouter, maar een dom dwergje..................quote:Op maandag 7 mei 2007 19:40 schreef Marrije het volgende:
En Huub is nu al jaloers, gaat goed zo!
echt niet, die lacht omdat lieke en brain helemaal niet z'n sterke spelers zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 19:40 schreef Marrije het volgende:
En Huub is nu al jaloers, gaat goed zo!
Inderdaad, de slapjanus.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:42 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij had gewoon moeten zeggen dat ie met Amanda heeft gezoend...
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Volgens mij is hij gewoon klaar met Lieke en haar eeuwige gezeik, zoals, je moet je eerst bewijzen.
maar huub doet dit toch!?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zullen we daar het zwembad leeg laten pompen? Dan kotsen we die samen lekker vol.
Ik word helemaal niet wakker. Ik zie en klotestreek en zeg dat gewoon. Een maand ofzo geleden flikte hij ook iets wat echt niet kon en ook toen heb ik dat gewoon gezegd. Dat schelden tegen Jaap vond ik ook niet kunnen. Dus nee, ik word helemaal niet wakker.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:41 schreef eeff het volgende:
[..]
.... En Scanman wordt heel langzaam wakker.... Goedemorgen Scan.![]()
zoals de waard is.......quote:Op maandag 7 mei 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
Brainless heeft het met Huub over afluisteren. Watergate is niks, vergeleken bij Brainless.
Ja. Vond ik tenminste.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:44 schreef carpediem23 het volgende:
Las net op de Tien site; Dat Nico tegen Adel had gezegd anders knip je toch je haar af het is dood....en je bent een redelijke knappe meid...Jammer dat ik dit niet heb gezien, was het grappig???
Kots echt van brian nu.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:43 schreef Marelle het volgende:
Wat een walgelijke streek van BANJEn Huub is dom dat ie dit niet door had en z'n lul weer eens achterna liep. Ik mag hopen dat Huub zich rustig houdt, dan hebben ze er nog geen lol aan, stelletje ratten
![]()
ziet hij goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! een beetje boel DOM zou iemand zeggenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian verwijt Huub van afluisteren
Brian: Huub jij vertoont angst....
Dat dacht ik dus ookquote:Op maandag 7 mei 2007 19:44 schreef easysatellite het volgende:
viese prut maakt lieke
ben het helemaal met je eens ben er ook helemaal klaar meeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 7 mei 2007 19:45 schreef Dynabite het volgende:
Wat een hufter die Huub. Dat die pisdwerg nog fans heeft![]()
![]()
www.kingjaap.nl
Verdikkeme.. en Brian had nog zó gezegd dat ze dat wel moest zeggenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:43 schreef SiRojK het volgende:
Hahhaa.. Amanda snapt het spelletje, helpt Huub met ontkennen, ze is echt gewoon te dom
Zou ik ook genoeg van hebben ja, maar dan nog flik je niet wat hij nu flikt.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Volgens mij is hij gewoon klaar met Lieke en haar eeuwige gezeik, zoals, je moet je eerst bewijzen.
integendeel,quote:Op maandag 7 mei 2007 19:43 schreef SiRojK het volgende:
Hahhaa.. Amanda snapt het spelletje, helpt Huub met ontkennen, ze is echt gewoon te dom
Die maakt ze pas als ze er intrapt. Wacht maar tot ze allemaal an het eten zijn. ( En dan komt de rat eindelijk klaarquote:Op maandag 7 mei 2007 19:44 schreef easysatellite het volgende:
viese prut maakt lieke
Geef het nog even de tijd, het eten is nog niet achter de rug.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:46 schreef Clank het volgende:
[..]
Verdikkeme.. en Brian had nog zó gezegd dat ze dat wel moest zeggen![]()
Is Huub één keer niet eerlijk, wordt hij direct 'gepakt'.
Lieke is ook een feeks door dan onmiddelijk Brian aan haar zijde te nemen. En dat is iets wat Amanda niet voorzien heeft.. die denkt dat zij juist dichterbij Brian komt door deze actie.
Je leeft je teveel in Scan, denk aan het scriptquote:Op maandag 7 mei 2007 19:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou ik ook genoeg van hebben ja, maar dan nog flik je niet wat hij nu flikt.
zet je bril af en ga eens goed kijken! wie is er arrogante juist ja Huubquote:Op maandag 7 mei 2007 19:46 schreef jinca het volgende:
Brian denkt een enorme taak te hebben volbracht...en Huub pikt het arrogante gedrag van miss Lieke niet..terecht
Waar? Die zie ik gewoon nietquote:Op maandag 7 mei 2007 19:47 schreef jinca het volgende:
Waar komen al die Jaap-fans ineens vandaan?...Heb ik wat gemist?
zo is het helemaal.............................. klaar met hubertje de dwerg!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jemig.. hij heeft met Amanda gezoend. De relatie tussen Huub en Lieke is ook nog niet definitief ofzo.. ja ze schijnen elkaar leuk te vinden.. meer is het niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
mij wel............................toppppppppppppppppppppppquote:Op maandag 7 mei 2007 19:47 schreef Marelle het volgende:
Wat is Lieke een verschrikkelijke bitch, ondanks dat ze gelijk heeft. Dat gezicht van haar staat me totaal niet aan.......
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik word helemaal niet wakker. Ik zie en klotestreek en zeg dat gewoon. Een maand ofzo geleden flikte hij ook iets wat echt niet kon en ook toen heb ik dat gewoon gezegd. Dat schelden tegen Jaap vond ik ook niet kunnen. Dus nee, ik word helemaal niet wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |