Maar dat weet ze al vanaf het begin.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:34 schreef Clank het volgende:
Als Lieke echt zo jaloers is... dan zit een relatie met Huub er iig niet in.
Ik heb Lieke helemaal niet als favoriet. Wat ze gisteren flikte vond ik ook niet okee. Maar wat Huub nu flikt is gewoon lager dan laag. Maar zoals altijd kan Huub echt alles maken hier op fok.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat kan jij zeiken zeg.
Alleen maar omdat je nu Lieke als favo heb.
huub kon eerst alles bij jouw maken ,hij is niks veranderd hoor.
Daarom.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als Lieke niet sadomasochistisch was geweest zou ze nooit haar intrek in DGK hebben genomen vooral niet na haar ontslag en ruzie met collega's om over de wetenschap dat het een rattenkuil is maar te zwijgen
Nena moest van Talpa eigenlijk een sponsorcontract met H&M tekenen, maar Nena weigerdequote:Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef easysatellite het volgende:
omg lieke heeft die hoerige jurk van h&m aan dacht dat ze alleen dure merken droegen in de goude kooi?
huub is daar altijd eerlijk over toch...quote:Op maandag 7 mei 2007 19:34 schreef Desii het volgende:
Straks gaat het los.......
Ik hoop wel dat tie eerlijk opbiecht van het zoenen....
Hij voelt een overwinning, die niet gaat komen.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:33 schreef Wopper1 het volgende:
En Brian is ineens niet meer weg te slaan bij Lieke...
Wat een kneuzenzooi
vies mannetjequote:Op maandag 7 mei 2007 19:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, en Brian heeft het twee keer moeten uithoren of het echt zo was...
Gelukkig doet hij nu net of het zijn idee was
Ze heeft groot gelijk!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Nena moest van Talpa eigenlijk een sponsorcontract met H&M tekenen, maar Nena weigerde
Ze vond het cheap
Voor de zoveelste keer: bij mij kan Huub helemaal niet alles maken. En ik ben ook Fokquote:Op maandag 7 mei 2007 19:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb Lieke helemaal niet als favoriet. Wat ze gisteren flikte vond ik ook niet okee. Maar wat Huub nu flikt is gewoon lager dan laag. Maar zoals altijd kan Huub echt alles maken hier op fok.
Kon hij bij jouw toch ook altijd.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb Lieke helemaal niet als favoriet. Wat ze gisteren flikte vond ik ook niet okee. Maar wat Huub nu flikt is gewoon lager dan laag. Maar zoals altijd kan Huub echt alles maken hier op fok.
En dat ook!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:36 schreef schatje het volgende:
Ik vind het alleen maar goed dat Huub op z'n bek gaat. Moet ie maar eens leren om met het spel bezig te zijn i.p.v. Lieke.
Ja, hij moet het ook even verwerken.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:36 schreef Wopper1 het volgende:
Loverboy staat buiten even af te koelen?
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:37 schreef EberhartvonHinten het volgende:
Wel lachen dat DE zo zelfingenomen Huub zich laat naaien door iemand met een IQ van een slak.
Huub IS met het spel bezig,quote:Op maandag 7 mei 2007 19:36 schreef schatje het volgende:
Ik vind het alleen maar goed dat Huub op z'n bek gaat. Moet ie maar eens leren om met het spel bezig te zijn i.p.v. Lieke.
Datte dus.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:38 schreef mootie het volgende:
Amanda gaat wel zwaar voor schut als blijkt dat Lieke dat stuk helemaal niet geschreven heeft.
Volgens mij heeft Huub precies door wat er gebeurt, en maakt hij er zelf gebruik van.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:37 schreef EberhartvonHinten het volgende:
Wel lachen dat DE zo zelfingenomen Huub zich laat naaien door iemand met een IQ van een slak.
Sukkelquote:Op maandag 7 mei 2007 19:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert is nu wel heeeeeeeel erg stom bezig...hij vraagt heel verontwaardigd:"Denk je dat ik met Amanda heb gezoend?"
Dat weet ik wel zeker. Volgens mij is hij gewoon klaar met Lieke en haar eeuwige gezeik, zoals, je moet je eerst bewijzen.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:40 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Huub precies door wat er gebeurt, en maakt hij er zelf gebruik van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |