Ja, en Brian heeft het twee keer moeten uithoren of het echt zo was...quote:Op maandag 7 mei 2007 19:23 schreef avonne het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid... Amanda kwam toch zelf met het idee en de intentie?
Zij wou toch Lieke ermee pesten?
Dat zou zelfs Ray Charles nog doorzien, mocht ie nog leven. Ach, zelfs dood doorziet ie dat nog.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:24 schreef SiRojK het volgende:
Stocomotief doet mee, Jaap fucked het op.. Als lieke zich serieus laat opnaaien is ze echt dom
Amanda gaat straks finaal los op Liekequote:Op maandag 7 mei 2007 19:24 schreef SiRojK het volgende:
Hhahahah.. Jaap gaat los als brian zegt dat Nasty nog nieuws heeft
'Het wordt weer spannend, het wordt weer spannend, hahahahahha'
Stocomotief doet mee, Jaap fucked het op.. Als lieke zich serieus laat opnaaien is ze echt dom
Prachtig.. Lieke zegt sorryquote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda gaat straks finaal los op Lieke
Natasia begint nu al over de was te zeiken...
Die gaat haar ook straks platwalsen
De haarpuntjes waren al een tijdje in staking dus dit lijkt mij een goeie coupe.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:25 schreef Kinga het volgende:
Jammer die korte haren van Lieke btw... ze moet ze lang laten groeien.
Ze zit nog onder de duim van de loverboy.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef scanman01 het volgende:
Amanda vindt dit net even té leuk om ons te doen om te geloven dat het allemaal puur spel is.
Ja mooie reactiequote:Op maandag 7 mei 2007 19:27 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Prachtig.. Lieke zegt sorry
Jaap zegt: vroeger was ik ook zo, maar toen dacht ik, ach schijt
Een goeie fluim erin zou ik zeggen.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:26 schreef Marrije het volgende:
Lieke is echt zwaar pissig, Huub mag niet kijken naar haar kookkunst.
Wat kan jij zeiken zeg.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:27 schreef scanman01 het volgende:
Huub zit nu gewoon te genieten dat Lieke zich zwaar beroerd voelt.
Die jongen zakt dieper en dieper weg wat mij betreft.
Ja dat zie je aan zijn hoofd. Hij denkt shittttttttttttttttttt ik ben genaaid.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef Marrije het volgende:
Huub heeft eindelijk door dat zowel hij als Lieke straks zwaar in de zeik worden genomen.
Nu overdrijf je een beetje. Ze weet zelf toch zeker ook wel waarin ze terecht komt als ze als miljonaire die kooi binnengaat? 24/7 Lovey dovey doet ze maar thuis.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:29 schreef scanman01 het volgende:
Hubb is bezig om Lieke finaal kapot te maken en heeft het zelf totaal niet in de gaten.
Ach welnee. Zo'n stom spelletje is toch veel te doorzichtig, voor mij dan.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:29 schreef scanman01 het volgende:
Hubb is bezig om Lieke finaal kapot te maken en heeft het zelf totaal niet in de gaten. En zometeen ook nog het gezeik van Amanda over iets wat Lieke geschreven zou hebben op het internet.
Die witte bril van Amanda is volgens mij ook van H&M: 7,95 EU.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef easysatellite het volgende:
omg lieke heeft die hoerige jurk van h&m aan dacht dat ze alleen dure merken droegen in de goude kooi?
Inderdaadquote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja dat zie je aan zijn hoofd. Hij denkt shittttttttttttttttttt ik ben genaaid.
Ik denk ook niet dat er veel mensen zijn die die smerige rattenstreken / bek vanquote:Op maandag 7 mei 2007 19:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Godverd... ik moet me blijven aansluiten.
het zijn echte stouterdsquote:Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef rooie3 het volgende:
Wat een gemene lui die Brian en Natasia.
of voor Huub! LET MAAR OP!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:32 schreef easysatellite het volgende:
net goed voor lieke dom wijf
Een geluk Huub kan alles aan.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef Marrije het volgende:
Huub heeft eindelijk door dat zowel hij als Lieke straks zwaar in de zeik worden genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |