Want dat is het, niet meer en niet minder. En vlak ook Natasia niet uit.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is walgelijk van Huub, maar het is NOG walgelijker dat Brian Amanda prostitueert.
Van het kaliber: "Ik heb net belletje getrokken."quote:Op maandag 7 mei 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
Brian tegen Natasia, opgewonden grijnzend: Ik weet niet eens waar ik moet beginnen.
Dus dat!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope het zijn geen fraaie beelden....
En dan vooral Brians zelfingenomen kop
Vind je dat??? Ik vind het lager dan laag wat Amanda en vooral Huub hier flikt.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als Lieke hiervan over de zeik gaat valt ze me nog meer tegen als gisteravond. Dan is ze echt dom.
Kan die trut dat niet wat beter timen, dan is de úitzending!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:04 schreef Marrije het volgende:
Tijdens het eten, tussen 19.30 en 20 uur, wil Amanda Lieke daarmee confronteren.
Ze wil het zelf maar al te graag ivm dat krantenartikel.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:14 schreef petraa het volgende:
Het is walgelijk van Huub, maar het is NOG walgelijker dat Brian Amanda prostitueert.
Het (braajen) is een mislukte pimp.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij komt haast klaar.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:16 schreef rooie3 het volgende:
Brian is helemaal opgewonden.
Eerst kon Huub alles maken en nu heb je Lieke.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je dat??? Ik vind het lager dan laag wat Amanda en vooral Huub hier flikt.
Logisch toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:16 schreef rooie3 het volgende:
Brian is helemaal opgewonden.
Bij mij komt ie er niet mee weg, ook al vind ik Lieke 3 x niks, dit slaat nergens op van Huub, maar ja eerlijk gezegd had ik dit wel verwacht van Huub, in het verleden heeft ie wel ergere dingen gedaan. Toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:13 schreef scanman01 het volgende:
Enorm walgelijk dat Huub dit flikt. Maar hij zal er op fok wel mee weg komen.
Ik heb in 7 maanden DGK nog niet zoiets walgelijks gezien eigenlijk.
Inderdaad, want het is VOLKOMEN onlogisch dat ze hier kwaad van zou wordenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:17 schreef fredfik het volgende:
als lieke nu kwaad word dan moet ze dat van achter!!
ligt er dik boven op!!
Hier sluit ik me bij aan !quote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef SiRojK het volgende:
1. Lieke is super dom als ze dit niet door heeft dat het zo'n opzet is
2. Brian is dom dat hij uberhaupt denkt dat dit zo geloofwaardig zou zijn voor een normaal persoon
Van Huub is het geen opzet, die volgt zijn hormonen weer eens. Dit is gewoon een plat spel van Amanda, het enige voordeel is dat Lieke steeds beter weet wat ze aan Huub heeft... aangezien ze dat blijkbaar nog steeds moeilijk te behapstukken vindt.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef SiRojK het volgende:
1. Lieke is super dom als ze dit niet door heeft dat het zo'n opzet is
2. Brian is dom dat hij uberhaupt denkt dat dit zo geloofwaardig zou zijn voor een normaal persoon
Zielig ? Ik heb nog nooit zo'n RAT van een gozer gezien !!quote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef blomst het volgende:
Brian is wel zielig eigelijk he .
Zielig ???quote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef blomst het volgende:
Brian is wel zielig eigelijk he .
Kapster Jolandaquote:Op maandag 7 mei 2007 19:20 schreef easysatellite het volgende:
wo huub ziet er sexy uit
Godverd... ik moet me blijven aansluiten.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:21 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Zielig ? Ik heb nog nooit zo'n RAT van een gozer gezien !!
Nee precies, dat zeg ik ook niet.. Huub heeft dat wel door en neukt wat hij kanquote:Op maandag 7 mei 2007 19:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Van Huub is het geen opzet, die volgt zijn hormonen weer eens. Dit is gewoon een plat spel van Amanda, het enige voordeel is dat Lieke steeds beter weet wat ze aan Huub heeft... aangezien ze dat blijkbaar nog steeds moeilijk te behapstukken vindt.
even voor de duidelijkheid... Amanda kwam toch zelf met het idee en de intentie?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Misschien ken je dat niet op FOK, maar als iemand een klotestreel flikt, dat vind ik die persoon een klootzak. Ongeacht wie het is. Gek hè.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Eerst kon Huub alles maken en nu heb je Lieke.
Nu moeten we huub in eens af gaan kraken.![]()
Dat zei ik zonet ook al maar niemand reageerde daarop. . .quote:Op maandag 7 mei 2007 19:23 schreef avonne het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid... Amanda kwam toch zelf met het idee en de intentie?
Zij wou toch Lieke ermee pesten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |