abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60891986
Ning ik ben strontjaloers
#geen
pi_60892235
Wat zijn ze beeldschoon.

Dit is mijn rode lieverd

.

Ik wil wel alle soorten in huis,ik heb er nu 5 en ik denk dat dit genoeg is (of niet)
pi_60892305
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:04 schreef vronie het volgende:
Wat zijn ze beeldschoon.

Dit is mijn rode lieverd

[ afbeelding ].

Ik wil wel alle soorten in huis,ik heb er nu 5 en ik denk dat dit genoeg is (of niet)
Wat een droppie.

mwahhh 6 kan ook toch
pi_60892488
Maar het blijft zo Ning,
Ik zou wel alle dieren om me heen willen hebben.
Maar dan zou ik in een boerderij moeten wonen
pi_60896315

Onze Fire nog een keer inmiddels 1,5 jaar maar hij hangt nog steeds graag
pi_60935323
Hallo,

Eindeljik ook maar aangemeld, na een paar maanden als gast meegelezen te hebben.
En meteen maar onze mannen showen.

29 maart zijn ze geboren.... en via deze foto werden wij op slag verliefd:

Sinds 5 juli hebben zij ons geaccepteerd als huisgenoten en hebben we het reuze gezellig.

Aan hun koppies kun je zien dat het broertjes zijn:

Maar gelukkig kun je aan hun tekening op de rug goed zien wie nu wie is:

Ondertussen zijn het al flinke "mannen" aan het worden van rond de 3 kilo:
Morris:

Simbel:

Ranger (wel geen rode kater, maar leeft zij aan zij met zijn broertjes):

[ Bericht 15% gewijzigd door MoSiRa op 18-08-2008 21:45:32 ]
Ben overal voor, als het maar ergens tegen is!
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:54:50 #257
28033 Pek
je moet wat
pi_60937689
Rode katten hebben een eigen topic?!? En dat zie ik nu pas

Mijn rooie in goede tijden:

En een dag voor zijn dood

Gelukkig heeft hij een mooi afscheidstopic gekregen
Er wordt nog steeds over hem gesproken, het is een legende in de familie
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:15:45 #258
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_60938309
Fire, zo mooi! En die kittens! En Pek: het was vast 'n fantstisch beestje!

Zo werd ik vanmorgen wakker. Ze hadden me gemist, de meisjes (weekend op Lowlands):
pi_60986325
Wat een schattige kittens Ning! (en je hebt een pm)
Kleur buiten de lijntjes.
pi_61088021
Rode screensaver, anyone?

Naartjie is met 2 weken weggehaald bij zijn (zwerf)moeder en met de fles grootgebracht. Ondanks zijn imposante uiterlijk heeft hij altijd nog iets van een kitten in zich, regelmatig lebbert en sabbelt hij m'n hele shirt nat:
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_61149906

3 weken oud nu

pi_61151745
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 16:48 schreef Cat22 het volgende:
Rode screensaver, anyone?
[ afbeelding ]

Naartjie is met 2 weken weggehaald bij zijn (zwerf)moeder en met de fles grootgebracht. Ondanks zijn imposante uiterlijk heeft hij altijd nog iets van een kitten in zich, regelmatig lebbert en sabbelt hij m'n hele shirt nat:
[ link | afbeelding ]
Aw wat een mooierd

Ik heb zelf ook nog wat rode-katten-spam:

Diddle

Diddle & Bailey:

[ Bericht 5% gewijzigd door DuchessX op 26-08-2008 22:18:15 ]
#geen
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 22:08:00 #263
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_61151842
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 21:14 schreef Ning het volgende:
[ afbeelding ]

3 weken oud nu

[ afbeelding ]
Dat is te lief! Hou je ze allemaal?!
pi_61152533
Bengel (RIP)

#geen
pi_61152888
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 22:08 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat is te lief! Hou je ze allemaal?!
Nou nee. We houden er 1 uit het andere nest
pi_61153716
HOE KAN HET DAT RODE POESJES ZOVEEL LEUKER MOOIER SCHATTIGER ZIJN?

* Hoi_Piepeloi wil er ook eeeeen!
pi_61157574
*spam-alert*

#geen
pi_61157655
Hij heeft het wel erg na ze met jullie Labrador
pi_61157774
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 02:11 schreef vronie het volgende:
Hij heeft het wel erg na ze met jullie Labrador
Is geen labrador, maar een vuilnisbak Golden Retriever van alles wat hond
pi_61167621
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 01:57 schreef DuchessX het volgende:

[ afbeelding ]

wat zijn nou die gekke zwarte randjes op z'n lippen?
Kleur buiten de lijntjes.
pi_61183556
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:40 schreef ilsepielse het volgende:

[..]

wat zijn nou die gekke zwarte randjes op z'n lippen?
Pigment! Hoe ouder hij wordt, hoe meer hij het krijgt
Net als sproetjes bij iemand die roodharig is
Zo kun je zien dat hij een paar foto's erboven (die met zijn tongetje zo raar eruit) nog geen pigment had op zijn lippen, hij was daar een paar jaar jonger
#geen
pi_61186412
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:41 schreef Nenootje het volgende:
Hobbes

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die heb ik ook!

pi_61228371
Onze Nemo, aan komen lopen bij kennissen, die haar helaas niet konden houden omdat de man des huizes allergisch is voor katten.

Geen idee dus hoe oud onze Niem is, noch wat haar achtergrond is.
Ze heeft wel vrij lange haren voor een korthaar, dus ik vermoed dat er ergens een langhaar in de familie zit, en ze heeft hier en daar wat zwarte haartjes in haar vacht..

de foto's zijn nog uit haar "zwerf" periode, ik denk dat ze ergens in is gaan liggen, want ze heeft daar nog een roze vlek op haar zij, inmiddels is de roze vlek weg..

Iedere keer als ik een rode kat zie zoek ik toch naar herkenning, nemo moet toch ergens familie hebben rondlopen? en katten komen niet zomaar ergens aangelopen.. of ze moet al met de auto gedumpt zijn

pics!

deze foto is op meerdere manieren te interpreteren

[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_61257033
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 19:38 schreef lucky_birdie het volgende:
Onze Nemo, aan komen lopen bij kennissen, die haar helaas niet konden houden omdat de man des huizes allergisch is voor katten.

Geen idee dus hoe oud onze Niem is, noch wat haar achtergrond is.
Ze heeft wel vrij lange haren voor een korthaar, dus ik vermoed dat er ergens een langhaar in de familie zit, en ze heeft hier en daar wat zwarte haartjes in haar vacht..

de foto's zijn nog uit haar "zwerf" periode, ik denk dat ze ergens in is gaan liggen, want ze heeft daar nog een roze vlek op haar zij, inmiddels is de roze vlek weg..

Iedere keer als ik een rode kat zie zoek ik toch naar herkenning, nemo moet toch ergens familie hebben rondlopen? en katten komen niet zomaar ergens aangelopen.. of ze moet al met de auto gedumpt zijn

pics!

[ afbeelding ]

deze foto is op meerdere manieren te interpreteren

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Aw zie ze 's tevreden liggen!!!
#geen
pi_61257105
Bij ons in de straat loopt een prachtige rode kat rond, en zo lief
Hij/zij was van een oudere man in de straat die overleden is. Omdat het beestje maar wat rondhing is iemand anders uit de straat hem/haar gaan voeren. Het beestje meldt zich elke avond bij haar om te eten en te knuffelen om dan weer zijn/haar weg te vervolgen (Lees: in het plantsoen zitten ). Het gekke beest sprong wel eens bij ons op de vensterbank (buitenkant) om onze katten binnen te kunnen bekijken
Als ik buiten ben en poes is in de buurt, hoef ik maar te roepen en hij/zij komt eraan, al pratend Dan krijgt hij/zij een aai, knuffel kroel van me en gaat weer lekker ergens liggen.

Ik zal eens een foto maken van het beestje

Ja ik ben verliefd op dit prachtige beestje
#geen
  zondag 31 augustus 2008 @ 17:18:29 #276
22389 boku
Oppermoppermidget
pi_61269215
Sinds afgelopen woensdagavond heb ik ook een rode kater in mijn kamertje rondlopen. Hij heet Levi en hij is van een vriend van mij die gaat verhuizen. Omdat hij niet direct in zijn huis kan gaat hij tijdelijk bij een vriend wonen die al een kat heeft. In het verleden heb ik bijna elk weekend op Levi gepast en omdat die vriend van mij hem (nog) niet in wil laten slapen (zie hieronder) heb ik hem in huis genomen.

Bij Levi is ongeveer 3-4 weken geleden een tumor gevonden op zijn rechter achterheup. De verwachting is dat als deze tumor verder gaat groeien hij moeilijkheden krijgt met lopen en ingeslapen zal moeten worden. Op het moment krijgt hij een soort van pijnstiller voor reumatisch aandoeningen. Hij lijkt er niet zo heel erg veel last van te hebben, alleen af en toe als hij zijn rechterpootje probeerd te wassen omdat hij er niet zo goed bij kan.
Ook proberen mijn vriendin en ik zoveel mogelijk de bloeddoostroming te bevoorderen door hem regelmatig een soort van massage te geven.

Toen hij woensdagavond bij ons kwam was hij nog erg bang en schoot meteen onder het bed. Maar sinds vrijdag ligt hij bijna niet meer onder het bed, alleen als wij even weggaan of als wij liggen te slapen. Langzaam aan is hij onze kamer aan het verkennen en heel af en toe durft hij ook mee te lopen naar de keuken, maar meestal blijft hij in de deuropening staan, de held

Gisterochtend was hij zo lief, ik werd wakker omdat ik iets aan mijn haren voelde. Probeerde hij mijn haren te eten, dus ben ik er maar even uitgegaan om hem wat te eten te geven. We hopen dat hij nog een goede oude dag bij ons kan beleven en zullen hem zoveel mogelijk verwennen.

Ik zit nu op mijn werk maar zal vannacht als ik thuis ben even een fototje plaatsen van onze "Cyclops" (hij heeft namelijk toen hij jong was een oog verloren omdat hij niet uitkeek voor hij overstak).
“Do nothing which is of no use.” - Miyamoto Musashi
pi_61296753
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 17:18 schreef boku het volgende:
Sinds afgelopen woensdagavond heb ik ook een rode kater in mijn kamertje rondlopen. Hij heet Levi en hij is van een vriend van mij die gaat verhuizen. Omdat hij niet direct in zijn huis kan gaat hij tijdelijk bij een vriend wonen die al een kat heeft. In het verleden heb ik bijna elk weekend op Levi gepast en omdat die vriend van mij hem (nog) niet in wil laten slapen (zie hieronder) heb ik hem in huis genomen.

Bij Levi is ongeveer 3-4 weken geleden een tumor gevonden op zijn rechter achterheup. De verwachting is dat als deze tumor verder gaat groeien hij moeilijkheden krijgt met lopen en ingeslapen zal moeten worden. Op het moment krijgt hij een soort van pijnstiller voor reumatisch aandoeningen. Hij lijkt er niet zo heel erg veel last van te hebben, alleen af en toe als hij zijn rechterpootje probeerd te wassen omdat hij er niet zo goed bij kan.
Ook proberen mijn vriendin en ik zoveel mogelijk de bloeddoostroming te bevoorderen door hem regelmatig een soort van massage te geven.

Toen hij woensdagavond bij ons kwam was hij nog erg bang en schoot meteen onder het bed. Maar sinds vrijdag ligt hij bijna niet meer onder het bed, alleen als wij even weggaan of als wij liggen te slapen. Langzaam aan is hij onze kamer aan het verkennen en heel af en toe durft hij ook mee te lopen naar de keuken, maar meestal blijft hij in de deuropening staan, de held

Gisterochtend was hij zo lief, ik werd wakker omdat ik iets aan mijn haren voelde. Probeerde hij mijn haren te eten, dus ben ik er maar even uitgegaan om hem wat te eten te geven. We hopen dat hij nog een goede oude dag bij ons kan beleven en zullen hem zoveel mogelijk verwennen.

Ik zit nu op mijn werk maar zal vannacht als ik thuis ben even een fototje plaatsen van onze "Cyclops" (hij heeft namelijk toen hij jong was een oog verloren omdat hij niet uitkeek voor hij overstak).
Ach gossie wat een arm ding! Foto?
#geen
pi_61297275
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 00:28 schreef DuchessX het volgende:
Bij ons in de straat loopt een prachtige rode kat rond, en zo lief
Hij/zij was van een oudere man in de straat die overleden is. Omdat het beestje maar wat rondhing is iemand anders uit de straat hem/haar gaan voeren. Het beestje meldt zich elke avond bij haar om te eten en te knuffelen om dan weer zijn/haar weg te vervolgen (Lees: in het plantsoen zitten ). Het gekke beest sprong wel eens bij ons op de vensterbank (buitenkant) om onze katten binnen te kunnen bekijken
Als ik buiten ben en poes is in de buurt, hoef ik maar te roepen en hij/zij komt eraan, al pratend Dan krijgt hij/zij een aai, knuffel kroel van me en gaat weer lekker ergens liggen.

Ik zal eens een foto maken van het beestje

Ja ik ben verliefd op dit prachtige beestje
De buurtpoes

Onze eigen rooie die naar Buurtpoes kijkt
#geen
pi_61297541
Hier nog een paar oudjes:

#geen
pi_61408385
We hebben er een rood katje bij!!!! Nee niet buurtpoes, maar een 5 maanden oud katertje uit het asiel.
Hij heet nu nog Theo, maar van ons krijgt hij nog een andere naam

Hij viel bijna in slaap

Volgende week donderdag kunnen we hem ophalen
#geen
  † In Memoriam † zaterdag 6 september 2008 @ 12:32:05 #281
137949 Disana
pi_61424133

In juni heb ik van het asiel een rode kat meegekregen... mijn eerste rooie. Ik heb hem meegekregen omdat ik een bejaarde kat zocht en omdat ze weten dat ik wel wat aankan.

Tank heeft een tumor achter zijn linkeroog, het oog is grotendeels zwart. De dierenarts wil niet opereren omdat de kans op uitzaaiing te groot is. Ze schatten dat hij nog een paar maandjes heeft.

Eenmaal thuis bleek dat hij ook korte epileptische aanvalletjes heeft, dus de tumor drukt al op zijn brein. Zodra dit te erg wordt en ik er hoe dan ook van overtuigd ben dat hij eronder lijdt, laat ik hem inslapen. Gelukkig zit Tank altijd op de grond, dus hij kan nergens vanaf vallen.

Evengoed heeft Tank een fantastische zomer gehad bij ons. Hij kan met alle katten goed opschieten en hij heeft genoten van de zon. Zijn hobby was samen op het tuinpad liggen, en dat werkte kennelijk aanstekelijk, want soms lagen er wel vijf (buur)katten op een rijtje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Disana op 06-09-2008 20:35:11 ]
pi_61424439
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:32 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]

In juni heb ik van het asiel een rode kat meegekregen... mijn eerste rooie. Ik heb hem meegekregen omdat ik een bejaarde kat zocht en omdat ze weten dat ik wel wat aankan.

Tank heeft een tumor achter zijn linkeroog, het oog is grotendeels zwart. De dierenarts wil niet opereren omdat de kans op uitzaaiing te groot is. Ze schatten dat hij nog een paar maandjes heeft.

Eenmaal thuis bleek dat hij ook korte epiliptische aanvalletjes heeft, dus de tumor drukt al op zijn brein. Zodra dit te erg wordt en ik er hoe dan ook van overtuigd ben dat hij eronder lijdt, laat ik hem inslapen. Gelukkig zit Tank altijd op de grond, dus hij kan nergens vanaf vallen.

Evengoed heeft Tank een fantastische zomer gehad bij ons. Hij kan met alle katten goed opschieten en hij heeft genoten van de zon. Zijn hobby was samen op het tuinpad liggen, en dat werkte kennelijk aanstekelijk, want soms lagen er wel vijf (buur)katten op een rijtje.
Respect! Ik weet niet of ik het zou kunnen, een kat meenemen waar je je aan gaat hechten maar waarvan je weet dat hij er over een paar maanden niet meer is. Maar wat fijn dat hij die laatste maanden in een warm huisje mag slijten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † zaterdag 6 september 2008 @ 13:03:51 #283
137949 Disana
pi_61424838
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 12:45 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Respect! Ik weet niet of ik het zou kunnen, een kat meenemen waar je je aan gaat hechten maar waarvan je weet dat hij er over een paar maanden niet meer is. Maar wat fijn dat hij die laatste maanden in een warm huisje mag slijten.
Tank is niet mijn enige kat, dus het is niet zo dat mijn huisje straks stil is. Het is een grote schat van een kat, maar het is toch zo dat je er anders tegenaan kijkt als je weet dat hij niet zo lang heeft. En je moet ook zo denken he: wie had hem ooit meegenomen om hem nog een mooie zomer te geven.
pi_61425113
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 13:03 schreef Disana het volgende:

[..]

Tank is niet mijn enige kat, dus het is niet zo dat mijn huisje straks stil is. Het is een grote schat van een kat, maar het is toch zo dat je er anders tegenaan kijkt als je weet dat hij niet zo lang heeft. En je moet ook zo denken he: wie had hem ooit meegenomen om hem nog een mooie zomer te geven.
Meer dan respect voor jou

Zo heeft Bengel (die wij van een vriendin kregen omdat zij niet meer voor kon zorgen) bij ons nog 6 weken geleefd (was 10 jaar en is gestorven aan een hartstilstand). Wij hebben verdriet om de dood van Bengel gehad, maar waren blij dat wij hem toch nog 6 fijne weken hebben kunnen geven.
  † In Memoriam † zaterdag 6 september 2008 @ 13:25:34 #285
137949 Disana
pi_61425220
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 13:19 schreef Juup© het volgende:

[..]

Meer dan respect voor jou

Zo heeft Bengel (die wij van een vriendin kregen omdat zij niet meer voor kon zorgen) bij ons nog 6 weken geleefd (was 10 jaar en is gestorven aan een hartstilstand). Wij hebben verdriet om de dood van Bengel gehad, maar waren blij dat wij hem toch nog 6 fijne weken hebben kunnen geven.
Ja precies he, dat is het. Dat je zo'n beestje nog een goede tijd kunt geven. Dat weegt gewoon op tegen het eigen voortijdige verlies. Stel je voor dat Bengel naar het asiel had gemoeten en daar was overleden.
pi_61425302
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 13:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja precies he, dat is het. Dat je zo'n beestje nog een goede tijd kunt geven. Dat weegt gewoon op tegen het eigen voortijdige verlies. Stel je voor dat Bengel naar het asiel had gemoeten en daar was overleden.
Had geen optie geweest, maar ik begrijp jouw punt. Zo hebben wij het altijd moeilijk als wij in een asiel komen en er zitten daar katten met een "kwaaltje" of hoge leeftijd die maar geen baasje krijgen dan breekt ons hart. Helaas kunnen wij niet voor alle dieren zorgen en ze een onbezorgde oude dag geven, anders hadden wij het zeker gedaan
  † In Memoriam † zaterdag 6 september 2008 @ 13:51:03 #287
137949 Disana
pi_61425670
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 13:29 schreef Juup© het volgende:

[..]

Had geen optie geweest, maar ik begrijp jouw punt. Zo hebben wij het altijd moeilijk als wij in een asiel komen en er zitten daar katten met een "kwaaltje" of hoge leeftijd die maar geen baasje krijgen dan breekt ons hart. Helaas kunnen wij niet voor alle dieren zorgen en ze een onbezorgde oude dag geven, anders hadden wij het zeker gedaan
Ik weet precies wat je bedoelt. Daarom kwam ik ook met twee bejaarden thuis i.p.v. met een.

Maar er zijn wel meer mensen zoals wij hoor Het asiel hier tenminste belt ook zelf mensen van wie ze weten dat ze bereid zijn probleemgevalletjes op te nemen. Sommige mensen schijnen echt uit vrije wil op die lijst te staan.
pi_61512989
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!! Hier is..... Theo Gijs!

#geen
pi_61526939
Ik snap nu waarom die poes zoveel zijn ogen dicht heeft.
Ik wilde ook een paar foto's maken van m'n kat, met flitser, maar blijkt dat die zo snel is met zijn ogen dicht doen dat die op de foto altijd ogen half dicht heeft en chagarijnig kijkt...
pi_61527176
Die Diddle heeft wel wat met water geloof ik

leuke foto's allemaal
pi_61537834
misschien rare vraag : maken jullie ooit de ogen en neus schoon van de poezebeesten?
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zaterdag 13 september 2008 @ 17:43:45 #292
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_61603753
quote:
Op woensdag 10 september 2008 22:25 schreef prupke het volgende:
misschien rare vraag : maken jullie ooit de ogen en neus schoon van de poezebeesten?
Soms hoeft niet vaak alleen als ze een keer met huis neus in de planten ofzo gehangen hebben
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_61633335
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 17:43 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Soms hoeft niet vaak alleen als ze een keer met huis neus in de planten ofzo gehangen hebben
Ik zie nl redelijk wat foto's waar de ogen wat vies zijn ...en ik zelf heb bij mijn 2 rooie poezels zoiets van : kom is hier en ik kan gelijk hun ogen en neus schoonmaken

maar bij mijn tijger en zwart/witte die hebben daar geen last van?

Wat ik me dus afvraag is of dat de rooi beesten er ook gewoon sneller last van hebben?
pi_61635404
Nu je het zegt, mijn rooie kater heeft regelmatig last van rooie en vieze ogen.
Na een paar dagen schoonmaken is het weer over.
Mijn andere kat, een tijger, heeft daar helemaal geen last van.
pi_61641519
Ik maak de neuzen en oren ook vaker schoon bij mijn katten. Ik heb niet het idee dat ik het bij mijn rode kater vaker moet doen trouwens..

Onze kater Jari van 10 jaar:

pi_61671543

Fire als in de vervoersbak hij hoefde niet mee.

[ Bericht 37% gewijzigd door F_r op 16-09-2008 12:46:58 ]
pi_62203272
Nemo doet waar ze het beste in is.. (en nee.. die haren zijn niet erbij gephotoshopped, ze heeft echt zulke lange piek haartjes)

Onze hangbuik- kortpoot kat hoort een vogeltje en is klaar voor de jacht
(vogeltjes lachen d'r recht in d'r gezicht uit )

[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 20:24:49 #298
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_62212028
quote:
Op zondag 14 september 2008 22:48 schreef prupke het volgende:
maar bij mijn tijger en zwart/witte die hebben daar geen last van?

Wat ik me dus afvraag is of dat de rooi beesten er ook gewoon sneller last van hebben?
Nee, de grijze bij ons heeft er meer last van dan de rooie
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_62447648
Ok die rooie van ons is nu officiel "debiel"

de dader :

eerst gooide meneer alles wat hij kon vinden in de waterbak.....
daar kan ik nog mee leven..

Nu presteerd die klootviool om eerst een sok in de waterbak te pleuren en dan vervolgens in de kattenbak te gooien en half te begraven...

Heeft er iemand een rol behang voor me???
pi_62447935
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:05 schreef prupke het volgende:
Ok die rooie van ons is nu officiel "debiel"

de dader :
[ afbeelding ]

eerst gooide meneer alles wat hij kon vinden in de waterbak.....
daar kan ik nog mee leven..

Nu presteerd die klootviool om eerst een sok in de waterbak te pleuren en dan vervolgens in de kattenbak te gooien en half te begraven...

Heeft er iemand een rol behang voor me???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')