Die mixtape vond ik maar matig.. niet echt bijzonder ofzo. Voor de gasten die het album van Typhoon hebben gedownload, wel kopen he! Die gast verdient de support voor dit albumquote:Op maandag 18 juni 2007 11:04 schreef ForumGek het volgende:
hmm nee, kende hem niet.
wat vinden jullie van de topnotch10jaarmixtape.mp3 ?
Grappig die heb ik eind 2005 op de piraten baai geupload en hij staat er nog steedsquote:Op maandag 18 juni 2007 11:04 schreef ForumGek het volgende:
hmm nee, kende hem niet.
Vette site !quote:Op zondag 17 juni 2007 19:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
http://www.mctyphoon.nl is ook eindelijk online. Heeft iemand trouwens de CD zelf al incl hoes, en kan diegene vertelllen welke beats van wie zijn?
Haha, lees het topicquote:Op maandag 18 juni 2007 13:00 schreef Arjann87 het volgende:
Ik heb de cd van Typhoon. Dat liedje met Sticks is echt zo vet. Vooral die beat.
Iemand al gecheckt?
Vind dat echt een slechte mixtape. Niet zozeer om de nummers die erop staan, maar om dat irritante gelul van Sticks...quote:Op maandag 18 juni 2007 11:04 schreef ForumGek het volgende:
hmm nee, kende hem niet.
aight ga wel ff checken denk ikquote:Op maandag 18 juni 2007 14:49 schreef De_Brandweer het volgende:
1 juli in rotterdam metropolis festival. duvelduvel winne en kubus&bangbang. ik ben erbij jewaids.
Uitgaansgelegenheid in Leiden...quote:Op maandag 18 juni 2007 17:07 schreef De_Brandweer het volgende:
LVC? Wat is dat?
Ik ben dr ook, zullen we anders een meet houden, heb je altijd wel eens in levende lijfen willen zien, je bent zo sexy in je fotoboekquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:12 schreef Henkmanz het volgende:
Morgen ga ik Opgezwolle weer 's live zien, Metropool HengeloWordt nog wel lachen.
Ik ben die gast met die ene wenkbrauw en die pluk shag onder z'n kinquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:16 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik ben dr ook, zullen we anders een meet houden, heb je altijd wel eens in levende lijfen willen zien, je bent zo sexy in je fotoboek.
Ik ben die lange gast in de pit met een kreukloos jointje die een zacht boeket van afghaanse hasj achterlaatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:34 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik ben die gast met die ene wenkbrauw en die pluk shag onder z'n kin
Er zijn anders ook genoeg buitenlandse artiesten die gesupport moeten worden...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
Het album van Duvel heb ik ook..support je nederlandse artiesten vind ik eigenlijk ( als je het album goed vind ).
Die USA artiesten hebben toch al genoeg geld...Eminem enzo
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:54 schreef Crack_david het volgende:
wie doet de beats voor typhoon eigenlijk?
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:22 schreef nelisb het volgende:
@ evilkoekje
nr 5.nav
nr.6 dries, co productie delic
nr.10,12 a.r.t
nr.14 delic, co productie dries bijlsma
nr.16 delic
rest dries bijlsma
gisteren de cd bij frs gekocht
Ik vind die Duvel echt altijd wazige shizzle zeggen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:30 schreef De_Brandweer het volgende:
ik weet niet of het al gepost is, zo niet, bij deze: Duvel bij Juize over Puur Kultuur.
Hij is inderdaad altijd zo lekker duidelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:48 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik vind die Duvel echt altijd wazige shizzle zeggen!
Begin Juli dusquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:30 schreef De_Brandweer het volgende:
ik weet niet of het al gepost is, zo niet, bij deze: Duvel bij Juize over Puur Kultuur.
Typhoon en Winne ga ik wel even checken denk ik.quote:De Revu heeft een primeur met het bevestigen van de nieuwe Top Notch bands Typhoon, Salah Edin, Winne en Kempi voor Lowlands.
bron
Ik ben nog nooit op Lowlands geweest maar ik heb het idee dat Salah Edin helemaal niet op zo'n festival pastquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:53 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Typhoon en Winne ga ik wel even checken denk ik.![]()
En ik hoop dat Kempi een enorme bierdouche krijgt, dan wil ik ook wel even kijken. Vooral als ie daarna gaat zwaaien met z'n pipa.![]()
Lijkt me ook niet, of hij moet ineens met keiharde blackdeathhardcoremetal komen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op Lowlands geweest maar ik heb het idee dat Salah Edin helemaal niet op zo'n festival past![]()
Dat idee klopt wel aardig denk ik.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op Lowlands geweest maar ik heb het idee dat Salah Edin helemaal niet op zo'n festival past![]()
Ja, want Lowlands is echt hét metalfestival in Nederland bij uitstek.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:03 schreef Skic. het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet, of hij moet ineens met keiharde blackdeathhardcoremetal komen.
Ja, want zijn teksten zullen aanslaan bij het gemiddelde publiek!quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat idee klopt wel aardig denk ik.
[..]
Ja, want Lowlands is echt hét metalfestival in Nederland bij uitstek.
En weet ik veel wat voor publiek komt. Maar ik heb het idee dat het en stel zwijnen zijn die daar in de modder lopen te springen, en sowieso geen festival waar hiphop als Opgezwolle goed kan worden beleeft.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat idee klopt wel aardig denk ik.
[..]
Ja, want Lowlands is echt hét metalfestival in Nederland bij uitstek.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:20 schreef Skic. het volgende:
[..]
En weet ik veel wat voor publiek komt. Maar ik heb het idee dat het en stel zwijnen zijn die daar in de modder lopen te springen,
Hm, eens denken, Buitenwesten op Lowlands, oja verdomd! Dat was me een partij vet in 2005.quote:en sowieso geen festival waar hiphop als Opgezwolle goed kan worden beleeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |