Het nummer Open Boek van Wudstik vind ik echt extreem gaaf, maar de rest van de nummers die ik gehoord heb van hem vind ik eigenlijk niet zo boeiend.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:56 schreef ForumGek het volgende:
Vorige week cd van Grootmeester Jan besteld. Duurt gewoon 4 - 8 weken !
Luisteren jullie ook wel het e.e.a. van Wudstik? Goed album Mijn Wereld !
Best okee, beetje eentonige beat, maar goed ..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:48 schreef Brun0 het volgende:
http://www.statemagazine.(...)%5Barticleid%5D=2733
BlaBla!!! Net 1x geluisterd klinkt erg goed moet ik zeggen!
De gitarist van die band ken ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:30 schreef ForumGek het volgende:
Toen ik hem net had gekocht en voor het eerst luisterde viel hij mij zwaar tegen. Maar naarmate ik hem vaker luisterde werd ie steeds beter. Zet deze nummers eens in je playlist en shuffle ze door, zijn echt goed !
- de flow
- Woord
- Breek
- Vraag me niet
nu in pre order bij free record. 16 euro.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Wanneer kwam 't album van Ty nou?
edit;Bol.com zegt dus 4 juli. Wat duur trouwens.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:00 schreef nelisb het volgende:
[..]
nu in pre order bij free record. 16 euro.
release 13 juni.
Okee, uploaden maar!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:03 schreef Brun0 het volgende:
heb eindelijk mijn Typhoon album![]()
begint goed met Hotel beschaving, ft. tracks zijn ook errug nice, hij heeft echt goeie diepe lyrics
Waarvandaan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:03 schreef Brun0 het volgende:
heb eindelijk mijn Typhoon album![]()
begint goed met Hotel beschaving, ft. tracks zijn ook errug nice, hij heeft echt goeie diepe lyrics
Heb 'm al besteld. Support your locals he.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:23 schreef nelisb het volgende:
Wil hem eigenlijk zoiezo gaan kopen maandag as! deze kerel verdient het gewoon dat zijn album gekocht wordt!
Sjawel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:58 schreef De_Brandweer het volgende:
Vanavond appelsap
http://www.nalden.net/?p=92
zouden ze met die 'dergelijke groep uit het verre oosten' Opgezwolle bedoelen?
Ze waren toch gestopt, maar ze beginnen dus kennelijk weerquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:10 schreef MMaRsu het volgende:
Dope nieuw duvel album komt er dus aan, daar zit ik op te wachten
Hopelijk alleen duvelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:20 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Ze waren toch gestopt, maar ze beginnen dus kennelijk weer
Wel goed nieuws![]()
Nee, Supahdupah en Rein de vos vind ik niet zo goed als duvel.quote:
Moet je zeker doen! Ik dacht eerst ook dat het niet echt vet zou zijn. Ik vond zn nummers die voorheen te downloaden waren altijd maar matig. Maar dit album is echt geniaal. Ik had het echt niet verwacht.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:10 schreef S-Two het volgende:
Ik was wat sceptisch over zijn album, maar als ik die reacties hier zo lees, denk dat ik hem deze week ook maar even moet halen dan.
Nieuw levenquote:Op zondag 17 juni 2007 15:37 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik vind Los Zand de beste track van het album.
Ah thnx. M'n special edition komt ergens in juli binnen als 't goed is.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:22 schreef nelisb het volgende:
@ evilkoekje
nr 5.nav
nr.6 dries, co productie delic
nr.10,12 a.r.t
nr.14 delic, co productie dries bijlsma
nr.16 delic
rest dries bijlsma
gisteren de cd bij frs gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |