Ja en de volgende post :quote:
Dat was ook mijn eerste reactie.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:35 schreef Napster het volgende:
Wie?
Nee, ze mag me altijd komen pijpen. Ik wil haar ook best meer dan één keer palen. Maar dan moet ze alleen haar muil open doen om m'n snikkel te verwennen en om te zeggen dat ik goed in bed ben.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nee jij zou klagen als ze met haar glanzende botoxlippen aan je steigerende pik zoog
Omdat je trauma's hebt van exen die zeiden dat je slecht was of wat ?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, ze mag me altijd komen pijpen. Ik wil haar ook best meer dan één keer palen. Maar dan moet ze alleen haar muil open doen om m'n snikkel te verwennen en om te zeggen dat ik goed in bed ben.
Wat iddquote:Op maandag 7 mei 2007 18:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Omdat je trauma's hebt van exen die zeiden dat je slecht was of wat ?
Jij hebt een kutcomputer.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:47 schreef osho het volgende:
ik zie alleen een rood kruisje. da's idd niet veel soeps
Ik persoonlijk zou me afvragen hoe ik aan een pik kwam.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nee jij zou klagen als ze met haar glanzende botoxlippen aan je steigerende pik zoog
Je mag de mijne wel even lenen!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:47 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou me afvragen hoe ik aan een pik kwam.
Deed ik tegen jou aanpraten enzo bemoeial ?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:47 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou me afvragen hoe ik aan een pik kwam.
Niet zo onaardig, misschien kan je je pik zo in d'r schuiven als je aardig doet!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Deed ik tegen jou aanpraten enzo bemoeial ?
Op zondag 11 februari 2007 15:36 schreef Triptamine het volgende:quote:Op maandag 7 mei 2007 18:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Honds is ook leuk.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:51 schreef HAL9000S het volgende:
Ik zou dr kats overheen gaan.
Lijkt me wel een Goois hoertje ja. Maar ze blijft lelijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:02 schreef Yankee_One het volgende:
Zij is zo geil he
Jump?quote:Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef nattermann het volgende:
Die komt binnenkort draaien hier in de discotheek
ja hoor, een homo die een vrouw lekker vindt. heb je je hersenen soms verkocht op marktplaats?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:12 schreef Qunak het volgende:
Of jij bent homo.
je hebt geen smaakquote:Op maandag 7 mei 2007 19:09 schreef S1nn3rz het volgende:
mwah, ik vond haar altijd wel erg lekker
de garpjes over mijn smaak mogen vanzelfsprekend achterwege blijven
kon dat wijf in je UI dat maar hequote:Op maandag 7 mei 2007 19:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja hoor, een homo die een vrouw lekker vindt. heb je je hersenen soms verkocht op marktplaats?
Je zit er maar 15 jaar naastquote:Op maandag 7 mei 2007 19:13 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Jij hebt nog nieteens schaamhaar 14 jarige
Ik opper alleen de mogelijkheid. Verder ken ik het hele mens niet en wil dat graag zo houden.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja hoor, een homo die een vrouw lekker vindt. heb je je hersenen soms verkocht op marktplaats?
Ik vond mezelf best grappig.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Heel scherpquote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zou je neit eens aan een leven beginnen dan?
Op je 29e nog geen schaamhaar? Das wel zielig idd.quote:
Puberaliteit welquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:11 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Op je 29e nog geen schaamhaar? Das wel zielig idd.
En als je het afscheert?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:11 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon van een gebouw af springen kerelquote:Op maandag 7 mei 2007 21:11 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Thank you for helping me define my character, Dr. Philquote:Op maandag 7 mei 2007 21:12 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Puberaliteit wel
Althans, sommigen blijven erin hangen
Dat is wel het toppunt.quote:
Ik had dus hetzelfdequote:Op maandag 7 mei 2007 22:36 schreef TeenWolf het volgende:
wat grappig!
ik zag haar toevallig vanavond op tv en twijfelde eraan of ik een topic zou openen met als titel; "WAT EEN IRRITANT EN LELIJKE KUTKOP DIE LIEKE VAN LEXMOND"
hahaha!
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zou je neit eens aan een leven beginnen dan?
Een tijdje geleden was ik in de lokale discotheek waar zij ook draaide; Grease Lightning niveauquote:Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef nattermann het volgende:
Die komt binnenkort draaien hier in de discotheek
preciesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:17 schreef Perico het volgende:
Ze is lelijk, dom, egocentrisch, ze kakelt en denkt dat ze geweldig is. Ze bakt er ook niks van als GTST-sloerie.
Heb jij ook haar biografie in SP!TS gelezen? (examenspecial dacht ik?)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:17 schreef Perico het volgende:
Ze is lelijk, dom, egocentrisch, ze kakelt en denkt dat ze geweldig is. Ze bakt er ook niks van als GTST-sloerie.
Zwaffelen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:13 schreef ANWB het volgende:
Bedoel zwaffelen
Ik hou niet van vrouwen die op Coulthard lijken en dat wijf van Pitt vind ik ook maar niks.........quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
iemand die zo'n prachtige vrouw lelijk vind is homo of homo in wording.
met alleen uiterlijk kanje niet levenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
Je zou haar wel een keertje neukenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:18 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
met alleen uiterlijk kanje niet leven![]()
haar karakter zeker nooit onder de loep genomen![]()
Ik dacht dat dat een beetje een pijpertje was, of niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef Metro2005 het volgende:
[afbeelding]
jaaa duuuuuhhh, 1 keertje hard en vies en daarna snel weg na de sigaret voor ze haar klep opendoet.quote:
ze mag dan wel een brede kaaklijn hebben, ze kijkt wel geilquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:24 schreef Friek_ het volgende:
[afbeelding]
Valt toch wel mee? Al moet ik nageven dat ze bij mij ook wel vervelende nasmaak oproept.
Die neus man. En van binnen is ze donker zwart.quote:
ik vind der geilquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die neus man. En van binnen is ze donker zwart.
Ik zeg in ieder geval geen neequote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die neus man. En van binnen is ze donker zwart.
quote:
en odner tussen downen ze de laatste versie van eisen sie scheisen part 54quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:00 schreef Nosh het volgende:
Internethelden..
Zelfs het meest perfecte wijf heeft nóg een ietwat scheve neus, een raar lachje, rare hobby's of een a-symmetrische voorhoofd, maar als het in het echt voor ze staat weten ze niet hoe snel ze weg moeten komen.
Shit waar zijn mijn .par files help!!!! Hij doet het niet1!!!!11!11!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
en odner tussen downen ze de laatste versie van eisen sie scheisen part 54_!
Onder het motto ''Je mag je mond pas open doen wanneer mijn scrotum op je kin hangt''quote:Op maandag 7 mei 2007 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, ze mag me altijd komen pijpen. Ik wil haar ook best meer dan één keer palen. Maar dan moet ze alleen haar muil open doen om m'n snikkel te verwennen en om te zeggen dat ik goed in bed ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |