En als je het afscheert?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:11 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Op je 29e nog geen schaamhaar? Das wel zielig idd.
Dan zou ik gewoon van een gebouw af springen kerelquote:Op maandag 7 mei 2007 21:11 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Op je 29e nog geen schaamhaar? Das wel zielig idd.
Thank you for helping me define my character, Dr. Philquote:Op maandag 7 mei 2007 21:12 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
Puberaliteit wel
Althans, sommigen blijven erin hangen
Dat is wel het toppunt.quote:
Ik had dus hetzelfdequote:Op maandag 7 mei 2007 22:36 schreef TeenWolf het volgende:
wat grappig!
ik zag haar toevallig vanavond op tv en twijfelde eraan of ik een topic zou openen met als titel; "WAT EEN IRRITANT EN LELIJKE KUTKOP DIE LIEKE VAN LEXMOND"
hahaha!
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:19 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zou je neit eens aan een leven beginnen dan?
Een tijdje geleden was ik in de lokale discotheek waar zij ook draaide; Grease Lightning niveauquote:Op maandag 7 mei 2007 18:57 schreef nattermann het volgende:
Die komt binnenkort draaien hier in de discotheek
preciesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:17 schreef Perico het volgende:
Ze is lelijk, dom, egocentrisch, ze kakelt en denkt dat ze geweldig is. Ze bakt er ook niks van als GTST-sloerie.
Heb jij ook haar biografie in SP!TS gelezen? (examenspecial dacht ik?)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:17 schreef Perico het volgende:
Ze is lelijk, dom, egocentrisch, ze kakelt en denkt dat ze geweldig is. Ze bakt er ook niks van als GTST-sloerie.
Zwaffelen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:13 schreef ANWB het volgende:
Bedoel zwaffelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |