Ik heb mijn wasmachine gekocht bij
http://veiligkopen.nu . Ik bedoel: miele wasmachine + miele droger + inbouwkoelkast, was in totaal toch ruim 1500 euro goedkoper. Inbouwkoelkast: adviesprijs EUR 1500, bij de Mediamarkt: 'die kan voor 1000 euro weg', was bij veiligkopen 700 nog wat. Ja hallo....
Alles perfect gegaan! Dit is gewoon Bemmel & Kroon (www.bemmel-kroon.nl) maar dat moet je niet doorvertellen
![]()
Het staat niet op de site, en je komt het ook nooit van hun te weten, maar het adres is hetzelfde vandaar.
Ik vond het namelijk zo raar dat ze het transport zelf deden (alleen in bepaalde delen van ZH). Een webwinkel die zelf levert? Nou dit is dus niet zo raar, want Bemmel & Kroon heeft natuurlijk een eigen bezorgservice voor mensen die in hun winkel kopen.
Ja verder wat ik jou over echte winkels kan vertellen. De verkopers zijn allemaal jochies van 16 (oke misschien zijn ze iets ouder) met puisjes die niks weten, arrogant zijn etc. De verkopers weten vaak van niks (weinig details), of vertellen een oud verhaal. En als je iets wilt hebben wat zij niet hebben, willen ze het vooral niet bestellen, maar proberen ze je over te halen om dat te kopen wat ze wel hebben.
Het probleem is gewoon dat het allemaal zo goedkoop mogelijk moet in die winkels, dus die verkopers zijn allemaal ongemotiveerde miniumloners.
Als je een avondje wat informatie bij elkaar zoekt op Internet weet jij veel meer dan de meeste verkopers.
En geloof nou niet in dat garantie verhaal. Als er een probleem is, verwijzen ze allemaal door naar de fabrikant, offline of online. Daar is ook niks mis mee, want werkt als een trein.