abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49109005
Ik wilde weten wat de beste zaken waren voor wasmachines, wasdrogers, koelkasten en dat soort witgoed-gut. Zowel "online" als "offline".

Is BCC een goede prijs/kwaliteit winkel bijvoorbeeld? En wat zijn de "foute" winkels?
pi_49120341
Niemand ooit een wasmachine gekocht ofzo?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:10:53 #3
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_49131906
Als je in een winkel wilt kopen is BCC wel een redelijke keus denk ik. Sowieso hebben ze laagste prijsgarantie. De service is minder dan bij een Expert (om maar iets te noemen) maar dat zie je ook terug in de prijs.

Als je op internet koopt let dan op of de webshop is aangesloten bij een waarborg stichting.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_49135842
Ik heb mijn wasmachine gekocht bij http://veiligkopen.nu . Ik bedoel: miele wasmachine + miele droger + inbouwkoelkast, was in totaal toch ruim 1500 euro goedkoper. Inbouwkoelkast: adviesprijs EUR 1500, bij de Mediamarkt: 'die kan voor 1000 euro weg', was bij veiligkopen 700 nog wat. Ja hallo....

Alles perfect gegaan! Dit is gewoon Bemmel & Kroon (www.bemmel-kroon.nl) maar dat moet je niet doorvertellen Het staat niet op de site, en je komt het ook nooit van hun te weten, maar het adres is hetzelfde vandaar.

Ik vond het namelijk zo raar dat ze het transport zelf deden (alleen in bepaalde delen van ZH). Een webwinkel die zelf levert? Nou dit is dus niet zo raar, want Bemmel & Kroon heeft natuurlijk een eigen bezorgservice voor mensen die in hun winkel kopen.

Ja verder wat ik jou over echte winkels kan vertellen. De verkopers zijn allemaal jochies van 16 (oke misschien zijn ze iets ouder) met puisjes die niks weten, arrogant zijn etc. De verkopers weten vaak van niks (weinig details), of vertellen een oud verhaal. En als je iets wilt hebben wat zij niet hebben, willen ze het vooral niet bestellen, maar proberen ze je over te halen om dat te kopen wat ze wel hebben.

Het probleem is gewoon dat het allemaal zo goedkoop mogelijk moet in die winkels, dus die verkopers zijn allemaal ongemotiveerde miniumloners.

Als je een avondje wat informatie bij elkaar zoekt op Internet weet jij veel meer dan de meeste verkopers.

En geloof nou niet in dat garantie verhaal. Als er een probleem is, verwijzen ze allemaal door naar de fabrikant, offline of online. Daar is ook niks mis mee, want werkt als een trein.
pi_49136716
Wasmachine en droger voor 200,- samen via marktplaats (merk Brandt, ongeveer 5 jaar oud), werken al meer dan een jaar perfect en gaan mooi mee naar het nieuwe huis
Dit spul is het spul bij uitstek wat je 2e hands kunt kopen. Het gaat vaak nog lang mee, en zo niet, dan valt het vaak te repareren of koop je gewoon opnieuw 2e hands spul.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_49139477
Kijk ook eens bij BOB-shop in Almere (online winkel), heb ik goede ervaringen mee. Verder kan je gewoon Kieskeurig.nl volgens mij.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:22:27 #7
215 misterDre
Paint it black!
pi_49153071
Ik heb een goede ervaring met Modern.nl. Ik heb hier een wasdroger gekocht, zelfde type goedkoper kan in de winkel. Gratis thuisbezorgd en direct online bezorgdag aan te geven. Ook bezorging op zaterdag!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')