In elk geval niet nat saai.quote:
Ik hoor hier ook wat in Geldrop jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:49 schreef DemonRage het volgende:
Op het moment trekt er een buitje over Eindhoven... het regent hier niet bijzonder hard eigenlijk.
1 flits + donder inmiddels.
Viel zwaar tegen, ff flinke neerslag en wat gedonder maar niet echt wat je noemt een toffe onweersbuiquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:28 schreef Againzender het volgende:
Over midden Limburg moet nu toch een stevige bui trekken.....
Heerlijk nat weer.. wordt tijd dat ik me rijbewijs krijgquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:33 schreef Jodelaar het volgende:
Tis nog droog en ik ga nu op de fiets, kratje bier dat ik zo zeiknat thuis ben
Ik zit precies met die rode puntjesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier gaat het zeker niet hardop de radar lijkt het redelijk heftig, maar het valt allemaal verdomd mee.
Zullen we een zon dansje doen later vandaag ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Wanneer flikkert die regen weer es op ?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zullen we een zon dansje doen later vandaag ?
Iddquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:30 schreef ReWinD het volgende:
Heerlijk toch, die regen die tegen je raam aan tikt![]()
Er komt iig een leuk regengebiedje aan, misschien komen we straks wel in de rode stippen te zittenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Iddnu nog wat meer wind erbij, of het moet nog wat harder gaan regenen
Komt idd wat mijn kant op, laat het nog maar even wat activerenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:44 schreef ReWinD het volgende:
[..]
Er komt iig een leuk regengebiedje aan, misschien komen we straks wel in de rode stippen te zitten![]()
Het valt mee hier.. gaat net ten noorden van mij langs. Ik Dokkum gaat het harder tekeer denk ik ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Komt idd wat mijn kant op, laat het nog maar even wat activeren
whehe... prutserquote:Op vrijdag 11 mei 2007 03:09 schreef eer-ik het volgende:
zo, dat ik dit topic nog mag meemaken
verkeerde topic, sorry
dat zal wel behoorlijk zijn danquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoor de wind waait tegen het kantoorgebouw.....
Handig, hier op de vijfde verdieping.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |