dat zijn de vervelendste dagenquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:10 schreef aloa het volgende:
Volgens de weerkaarten gaat het morgen de hele dag regenen.
Jan Visser geeft voor morgen 100% neerslag.![]()
ach, met voldoende bier erbij heb je die regen niet meer door na een tijdjequote:
LaatsteSchoolDagquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
LSD?
Huh dat lijkt apeldoorn wel. In de wijk Osseveld.quote:
het zuiden heeft nogal pech vandaag volgens mij?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Regen hier.
Idd. Geen zon gezien. Regen, soms minder hard. All day ...quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
het zuiden heeft nogal pech vandaag volgens mij?
Wel wat buitjes af en toe idd, maar rond Nijmegen enzo heeft toch wel af en toe het zonnetje lekker geschenenquote:Op woensdag 9 mei 2007 17:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Geen zon gezien. Regen, soms minder hard. All day ...
Neuj, fototoestel lag beneden, maar ik had geen zin om hem te pakken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:28 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Dat kan buurman. Ook nog foto's gemaakt?
Mooie foto hoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:31 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Neuj, fototoestel lag beneden, maar ik had geen zin om hem te pakken.
Wel deze een tijdje geleden bij het IJsselmeer gemaakt:
[afbeelding]
Vorige week zondag.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:34 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Mooie foto hoorWanneer is die gemaakt?
Regen komt al dichter bij.
Mooie foto, maar slecht verkleind (zonder filtering waardoor het een beetje pixelig wordt)quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:31 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Neuj, fototoestel lag beneden, maar ik had geen zin om hem te pakken.
Wel deze een tijdje geleden bij het IJsselmeer gemaakt:
[afbeelding]
volgens mij was die al onderquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:06 schreef Xenwolfie het volgende:
Krimpen aan den Ijssel meld zon.
mooiquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:25 schreef i2Them2 het volgende:
Hier de halo's van een uur geleden.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar is hier ookal weer zo ongeveer? Volgens de radar moet het hier ook al een tijdje regen. Maar steld echt heel weinig voor.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:55 schreef MissHobje het volgende:
Ik spoel zowat weg hier
Er valt een partij regen.. denk dat het tekort inmiddels wel goed ingehaald is
tsjek die radar.. er komt nog veel meer
lijn leiden - schiphol ongeveerquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:02 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Waar is hier ookal weer zo ongeveer? Volgens de radar moet het hier ook al een tijdje regen. Maar steld echt heel weinig voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |