Ja en in Stompwijkquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ow dus pittig weer enzo![]()
Laat maar komen dan ik ben er klaar voor
woon jij in zoetermeer?
[..]
Die dinsdagavond zat ik net op de fietsquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ow dus pittig weer enzo![]()
Laat maar komen dan ik ben er klaar voor
woon jij in zoetermeer?
[..]
euhm voor mij is dat niet van toepassing idd![]()
Ja onweer rulez..Ik had dinsdagavond op mijn werk.. een flink heftige bui.. je zag hem perfect aan komen.. en kwam ook goed tot uiting
Ik was meteen een half uur afgeleid
No probsquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow dat wist ik ook niet hoorSorry
Ken weinig fokachtergrondjes
en/of fokkers
Ik heb tot nu toe geen onweer gezien of gehoord
![]()
Maar d'r is nix mooiers dan zon aankomend buitje zien binnendrijven met een lekkere donder![]()
hehe best wel nat geregend dusquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:59 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Die dinsdagavond zat ik net op de fietsniet zo leuk dus
![]()
In de nacht slaap ik, en dan hoor ik niets. Heel soms wordt ik wakker van onweerquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
No probs![]()
[..]
hehe best wel nat geregend dus![]()
Dan heb je vannacht ook die mega hoosbuien gehad .. was echt bizar.
je woont dus in de buurt van mij (a a/d r)
Was het maar zo een feest!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:56 schreef Xenwolfie het volgende:
WAT LEEST MIJN OOG, ZWARE BUIEN VANUIT HET ZUID WESTEN?
Eindelijk, en als zo'n ding het nou alweer vertikt om Krimpen aan den Ijssel te bereiken schiet ik de weergoden uit de lucht.![]()
Hm, bomen vol in het blad, daar gaat een beetje gesnoeid worden door de natuur morgen.quote:Er valt buiige regen, de wind draait naar het westen en trekt boven land aan tot krachtig of hard, kracht 6 of 7, en langs de Zeeuwse en Z-Hollandse kust tot hard of stormachtig, kracht 7 of 8. Er zijn bovendien zware windstoten mogelijk tot 100 km/uur. Ook in het noorden van het land valt er vrijdagochtend buiige regen, maar er is minder wind.
Volgens mij gaat dat actieve gebied precies over Zuid Holland straks of niet?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:05 schreef Jodelaar het volgende:
De buien liggen nu al bij frankrijk
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
zullen ze vanavond weer over trekken als ik weer op de fiets zit. Gebeurd altijd dus waarom nu niet
Redelijk actief gebied. Zit ook onweer in
Krijg de &*(%#&(^&*$ wind gaat afnemenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, bomen vol in het blad, daar gaat een beetje gesnoeid worden door de natuur morgen.
ja, in het noorden gaat de wind zelfs naar het oosten, duidelijk een depressiekerntje dat dwars over het land trekt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Krijg de &*(%#&(^&*$ wind gaat afnemenstelletje klootzakken
![]()
![]()
Hier?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:53 schreef Xenwolfie het volgende:
Zware regen opeens hier.
Iddquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, in het noorden gaat de wind zelfs naar het oosten, duidelijk een depressiekerntje dat dwars over het land trekt.
Maar op een lange termijn heeft het noorden van het land volgens mij meer wind dan de rest van het landquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Iddvet klote
daarvoor heb ik mijn VP2 niet gekocht
![]()
Als ik het zo zie dat zou het niet eens verder dan kracht 5/6 komen, dus geen 8quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Maar op een lange termijn heeft het noorden van het land volgens mij meer wind dan de rest van het land
Dat is niet mis, voor Limburg!quote:Er zijn bovendien zware windstoten mogelijk tot 100 km/uur, in het zuiden van Limburg behoren zelfs zeer zware windstoten tot 115 km/uur tot de mogelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |