Duim maar gewoon, zie het zondag even, dan heb je meer betrouwbaarheid dan nuquote:Op maandag 7 mei 2007 18:01 schreef Troel het volgende:
Maar zondag kan ik dus gaan zitten duimen?
En qua betrouwbaarheid maakt het elkaar dus niet zo heel veel denk ik?
Op naar de 300quote:
Ik denk niet dat duimen het weer beter zal maken.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:01 schreef Troel het volgende:
Maar zondag kan ik dus gaan zitten duimen?
Dus als ik windjes ga laten in de juiste richting, dan kan ik het een beetje beinvloedenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik denk niet dat duimen het weer beter zal maken.
Zeker niet als het weer deterministisch is vastgesteld, of je moet hele grote duimen hebben en de wind een handje helpen.
ik ruik bij regen vooral een zoutige lucht. ik denk dat het vooral in water oplosbare stoffen zijn, die met het regenen worden opgenomen in water om vervolgens (gedeeltelijk) te verdampen, waardoor je ze kunt ruiken.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:08 schreef Leutje het volgende:
In het vorige topic werd gevraagd wat je nou zoal ruikt bij het regenen. Niemand wist daar echt antwoord op
Is het gewoon het niet meer ruiken van andere dingen? Ik bedoel, de lucht is dan zo enorm verontreiniging vrij (ook graspollen en stof) dat je dus eigenlijk niks meer ruikt behalve puur de vochtige lucht.
Kan zijn dat ik finaal de plank mis sla maar dit schoot eigenlijk zo in mijn hoofd
Dat gaat hier net 10 km onderdoor. Als die over was getrokken, hadden we misschien wel de 60 mm gehaaldquote:Op maandag 7 mei 2007 20:45 schreef Fredo24 het volgende:
*kwijl*
Ik kijk nu op die buienlijn in Zuid-Holland.
Je zou bijna zeggen dat er onweer in zou zitten.![]()
ohja,gefeli met de 200e!!![]()
Ik zit er 5km onder.Er melde ook al iemand onweer uit die bui.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:49 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Dat gaat hier net 10 km onderdoor. Als die over was getrokken, hadden we misschien wel de 60 mm gehaald![]()
zie het ook netquote:
Dat is het nadeel van buienradar; het is niet al te precies. Die van http://weathernews.nl/radar/ is gedetaileerder maar heeft minder opties. Maar het is iig wat. Wat mis ik me Meteoweb-pakketquote:Op maandag 7 mei 2007 21:17 schreef 61neorej het volgende:
Zit hier net op de rand van die lijn
Af en toe stortregen af en toe droog.
Net zou er vlakbij een donder geweest zijn volgens de radar maar niks gehoord...
Inderdaad, wij gaan nog wat belevenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:39 schreef DemonRage het volgende:
Er schijnt nogal wat aan te komen van west naar oost over Brabant.
What the hell schijten julie daar dan allemaal?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:51 schreef TommyGun het volgende:
We hebben hier gelukkig zaterdag het riool ontstopt (vol met wortels, opstoppingen enzo) anders kwam nu alles via de WC omhoog
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:53 schreef highway101 het volgende:
[..]
What the hell schijten julie daar dan allemaal?
Vast welquote:Op maandag 7 mei 2007 22:26 schreef Adelante het volgende:
Is er een site waar je de neerslaghoeveelheden per plaats (globaal) kunt opvragen?
Dat dus. Fijne buitjesquote:Op maandag 7 mei 2007 22:39 schreef DemonRage het volgende:
Er schijnt nogal wat aan te komen van west naar oost over Brabant.
[afbeelding]
Zul je zien dat die regen precies tussen ons door schuiftquote:Op maandag 7 mei 2007 23:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier komt ook wat aan![]()
laat maar komen, goed voor de stats voor morgen
Net als normaalquote:Op maandag 7 mei 2007 23:32 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Zul je zien dat die regen precies tussen ons door schuift![]()
We hebben dezelfde bui denk ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:14 schreef paultjuhhh het volgende:
onweer omg. utreg. 10 minuten gelee
Schiet weer lekker opquote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:25 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, deeltje 200 idd.
nooooooooooooooooquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:50 schreef i2Them2 het volgende:
Komt nu toch wel aardig wat neerslag het land binnen drijven.
daar is nog niet het totaal van gisteren bij opgeteld, zal wel tot 12 uur 'smiddags zijn ofzo.quote:
Lijkt me ook niet neequote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar is nog niet het totaal van gisteren bij opgeteld, zal wel tot 12 uur 'smiddags zijn ofzo.
Gepaard met hagel en onweer! Zit nu boven Den Helderquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Begint donker te worden, en er lijkt een flinke bui deze kant op te komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |