Ik ben het niet snel met je eens maar nu wel, niet iedereen heeft dezelfde humor en ik lees nergens dat je iemand belachlijk maakt behalve Dani zelf en daar heb ik geen problemen mee.quote:
tadaaaaaaaaaquote:Op maandag 14 mei 2007 14:17 schreef DarkShine het volgende:
TT change aub.
[Roda JC #23] Butcher is back in town
Moet worden: Butcher is back in town!
Thxquote:
idd,quote:
Er vlogen helemaal geen ziektes en scheldpartijen om de oren. Er werd veel getrolt en offtopic gegaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
idd,
Ray deed het prima zondag, in zijn eentje aan modden en ondertussen ons nog voorzien van gifjes. respect.!
Het Feyenoord-Groningen topic liep compleet uit de hand toen Groningen de 1-1 maakte. De ziektes en scheldpartijen vlogen je om de oren, ondanks waarschuwingen bleef het doorgaan.
Weer zit je ernaast. Malibu heeft slechts elf keer gescholden en mensen dood verwenst in een uur tijd, om maar wat te noemen. Volgens mij heb jij geen enkele posts gelezen die aangepast zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:02 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Er vlogen helemaal geen ziektes en scheldpartijen om de oren. Er werd veel getrolt en offtopic gegaan.
Valt weinig op te zeggen toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
Reageer je nog trouwens op deze post, en die daaronder?
Waarom dan al drie keer vermelden dat ik het vergeten ben te melden?quote:
Dicht.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:06 schreef denthemen het volgende:
AFC AJAX Topic #644 Met eentweede elftal dat wel presteert
kan dicht
Hier sluit ik mij volledig bij aanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ray deed het prima zondag, in zijn eentje aan modden en ondertussen ons nog voorzien van gifjes. respect.!
Ik vind dat Ray het uitstekend doet als mod en zou het zonde vinden als hij ermee op zou houden..!
Neemt niet weg dat 'ie 't toch maar opgezocht heeft alvorens een topic te openen, en het leuk is als aanvullende informatie in het topic..quote:Op woensdag 16 mei 2007 08:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Is gewoon Wikipediawerk verder hoor.
ik was iig van plan er vandaag nog ff naar te kijken, vannacht was ik daar niet meer aan toe gekomenquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat 'ie 't toch maar opgezocht heeft alvorens een topic te openen, en het leuk is als aanvullende informatie in het topic..![]()
@rubbereend:al had je wat mij betreft het eerste deel van tong80's OP "Foppe de Haan in december 2006Foppe de Haan (Lippenhuizen, 26 juni 1943) is een Nederlandse voetbaltrainer." en het slot wel even aan mogen passen "Deze zomer op weg naar een kampioenschap met spelers onder de 47. Zijn spelerscarriere is imponerend. Hopen dat 't voor de spelers een voorbeeld zal zijn."
Feyenoord topic ook graagquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Kan iemand even Nashje standaard uit de AZ-topics verbannen? Zijn getroll begint bloedirritant te worden, in élk AZ-topic.
Heb de reacties verwijderd. Verbannen uit een topic kan niet, maar er moet natuurlijk wel normaal gepost worden. Zal het wat meer in de gaten houden vanaf nu.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Kan iemand even Nashje standaard uit de AZ-topics verbannen? Zijn getroll begint bloedirritant te worden, in élk AZ-topic.
Ik zal even kijken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En neem de kloon Shayolo ook maar gelijk mee.
Niks bijzonders gezien, maar als het gebeurt is het natuurlijk ook niet de bedoelingquote:
Doe eens normaal. Dat jij doodverwensingen normaalt vindt, is jouw probleem. Hier in VBL willen we dat niet, en wordt het gewoon verwijderd. Opnieuw posten heeft geen zin.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef PLAE@ het volgende:
rot op m'n post te verwijderen. Als je over iemand de baas wilt spelen doe je dat maar bij je broertje of kinderen ofzo maar ga niet hier je frustraties botvieren.
Volgens mij ben jij de gefrusteerde, niet ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:43 schreef PLAE@ het volgende:
rot op m'n post te verwijderen. Als je over iemand de baas wilt spelen doe je dat maar bij je broertje of kinderen ofzo maar ga niet hier je frustraties botvieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |