abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49108029
Bij mijn school zit dus vlak in de buurt een Jumbo en een Albert Heijn. Omdat de Jumbo goedkoper is en 15 meter dichterbij zit, waren we daar vaste klant in tussenuren. Dat loopt op een werkdag al snel op tot 15-20¤ per dag. Nee niet alleen van mijzelf, maar onze groep.
Nu hebben ze bij de Jumbo een geniale maatregel genomen tegen scholieren. Ze hebeen nu een serieus Security ventje bij de ingang staan. Volgens hem mogen er max. 5 scholieren in de winkel zijn.
Hij houd dus iedereen alle scholieren tegen, en denkt dat ie zo goed is als King Jaap.
Nou hield deze Godfather van de Jumbo ons, als vaste klanten ruim 7 minuten buiten de winkel (en ondertussen gingen er alweer scholieren weg) terwijl andere mensen wel door mochten lopen. Toen zijn we alsnog maar naar de AH gegaan.
Klacht: geweigerd bij Jumbo

Ik zeg: tijd voor keiharde terror
  maandag 7 mei 2007 @ 17:37:51 #2
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_49108131
en terecht, oprotten met die kuddes scholieren die niks alleen kunnen doen.
irritant, zeker als je zelf even je boodschappen wil doen, sta je achter 20 puistenkoppies die allemaal 1 blikkie drinken en een zakkie chips af moeten rekenen.
en hey, ze jatten als de raven, zo kunnen ze beter in de gaten gehouden worden

jumbo

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_49108170
bij de super bij ons beginnen zo ook steeds moeilijker te doen Je moet je tas buiten in de passage laten liggen omdat je daar dingetjes in kan doen En alleen de scholieren hè!, want andere mensen kunnen toch helemaal niks jatten ? Heb het dus nog nooit gedaan, word er regelmatig op aangesproken maar ik doe hem echt niet af met een rekenmachine van 90 euro erin
BrEeZaH F4R L!f3
  maandag 7 mei 2007 @ 17:39:22 #4
176623 SnowCockroach
fabeltastisch.
pi_49108184
Nou King of Terror, wat zijn je plannen?
Let's Rummikub the night away.
  Donald Duck held maandag 7 mei 2007 @ 17:40:30 #5
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49108224
Ze zouden eens een 'max 3 allochtonen tegelijk' maatregel moeten nemen. Staat gelijk het hele land op z'n kop.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49108456
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:38 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
En alleen de scholieren hè!, want andere mensen kunnen toch helemaal niks jatten ?
Jawel, maar scholieren doen dat nu eenmaal vaker in de zgn. schoolsupers. Kwestie van de grootste groep aanpakken, waar jij ook toe behoort
pi_49108490
Gewoon de boterhammetjes van mama opeten en niet zeiken.
  maandag 7 mei 2007 @ 17:46:48 #8
132502 MasthaX
~ Designing without limits ~
pi_49108503
ik zou naar de concurrent gaan bij onze jumbo bij school is dit nog niet ingevoerd gelukkig.
pi_49108505
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze zouden eens een 'max 3 allochtonen tegelijk' maatregel moeten nemen. Staat gelijk het hele land op z'n kop.
En terecht, uiteraard.
pi_49108677
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:45 schreef JeRa het volgende:

[..]

Jawel, maar scholieren doen dat nu eenmaal vaker in de zgn. schoolsupers. Kwestie van de grootste groep aanpakken, waar jij ook toe behoort
niet bepaald. Ik ga mn tas echt niet buiten laten liggen met een rekenmachine erin omdat ik een scholier ben en dus sneller iets zou jatten Ze controleren mn tas maar als ze me niet geloven, kom daar nu denk ik 4 jaar, keer of 2 per week gemiddeld denk ik, altijd wel voor 3 euro ongeveer dus ze moeten niet echt klagen.
BrEeZaH F4R L!f3
pi_49108742
Hebben ze bij jou geen kluisjes?

Kun je die dure rekenmachine in kwijt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Donald Duck held maandag 7 mei 2007 @ 17:53:07 #12
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_49108748
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:46 schreef Zpottr het volgende:

En terecht, uiteraard.
En dit is net zo goed een vorm van discriminatie.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_49108760
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben ze bij jou geen kluisjes?

Kun je die dure rekenmachine in kwijt.
dit meen je toch niet
BrEeZaH F4R L!f3
  maandag 7 mei 2007 @ 17:53:46 #14
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_49108771
Zouden ze overal moeten invoeren.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_49108774
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:51 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:

[..]

niet bepaald. Ik ga mn tas echt niet buiten laten liggen met een rekenmachine erin omdat ik een scholier ben en dus sneller iets zou jatten Ze controleren mn tas maar als ze me niet geloven, kom daar nu denk ik 4 jaar, keer of 2 per week gemiddeld denk ik, altijd wel voor 3 euro ongeveer dus ze moeten niet echt klagen.
Afraid of changes? Het is hun gebouw, als zij jou niet willen toelaten dan is dat hun goed recht.
pi_49108837
Ik was (in het begin van mijn middelbare schooltijd) een brave jongen die niets wou stelen. Midden op de dag zijn er niet zoveel mensen dat de rijen er langer door worden. Ik vond de maatregel dan ook belachelijk, en dat vind ik nog steeds.
pi_49108840
Ook lekker, wanneer ik als 'ook jongere zijnde' daar nou net boodschappen wil doen terwijl ik niet eens op die school van de TS zou zitten en dan puur geweigerd zou worden op het feit omdat ik er als een jongere (lees: scholier van die school) eruit zou zien...

Zou ik bij het management aangeven als discriminatie op leeftijd en er nooit meer komen
pi_49108845
Zal we gebaseerd zijn op vervelende ervaringen. Dus kun je beter je mede scholieren uitschelden omdat die het voor jou verpest hebben.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_49108878
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:55 schreef renz0r het volgende:
Zou ik bij het management aangeven als discriminatie op leeftijd en er nooit meer komen
Nee, daar schiet je iets mee op.
pi_49108884
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:53 schreef JeRa het volgende:

[..]

Afraid of changes? Het is hun gebouw, als zij jou niet willen toelaten dan is dat hun goed recht.
Het gaat niet om recht, het gaat om wat fair is. Dit is niet fair. IAW: Je kan het niet maken tegenover je klanten.
pi_49108885
Hmm, bij ons hebben ze zoiets bij de DA. En dan maximaal 2 leerlingen. Opzich zit er wel logica in, alhoewel ik soms wel eens de neiging heb om te zeggen: 'Let dan beter op pauper.'
pi_49108910
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:56 schreef JeRa het volgende:

[..]

Nee, daar schiet je iets mee op.
Misschien wel, omdat er dan ook jongeren die gewoon boodschappen willen doen (dus niet op die school zitten) ook geweigerd kunnen worden. Klopt dus niks van t systeem.

Je zou maar net de verkeerde jongeren weigeren....Gelijk klanten weg.
pi_49108931
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:

[..]

Het gaat niet om recht, het gaat om wat fair is. Dit is niet fair. IAW: Je kan het niet maken tegenover je klanten.
Ik als klant ben maar al te blij als ik niet in de rij hoef te staan met lawaaierige scholiertjes met chips en blikjes. En ik denk dat dat voor de meeste klanten wel geldt.
pi_49108959
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:51 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:kom daar nu denk ik 4 jaar, keer of 2 per week gemiddeld denk ik, altijd wel voor 3 euro ongeveer dus ze moeten niet echt klagen.
Je levert nauwelijks geld voor ze op, dus het lijkt met niet zo vreemd dat ze je liever kwijt dan rijk zijn. Pinkosten of wisselgeldafhandeling + loon kassaslet komt al gauw in de buurt van de winst op die magere 3 Eurootjes, en klanten die wel iets opleveren kunnen langer in de rij staan. Ik zou je ook lekker buiten laten hangen als ik die tent zou runnen.
pi_49108999
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:57 schreef renz0r het volgende:

[..]

Misschien wel, omdat er dan ook jongeren die gewoon boodschappen willen doen (dus niet op die school zitten) ook geweigerd kunnen worden. Klopt dus niks van t systeem.

Je zou maar net de verkeerde jongeren weigeren....Gelijk klanten weg.
En die twee jongeren die foutief geweigerd worden worden waarschijnlijk gecompenseerd door 10 mensen die wél prettig boodschappen kunnen doen en voor 50 - 100 euro afrekenen. Ik weet wel wat ik zou doen.
pi_49109020
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:58 schreef Zpottr het volgende:

[..]

Je levert nauwelijks geld voor ze op, dus het lijkt met niet zo vreemd dat ze je liever kwijt dan rijk zijn. Pinkosten of wisselgeldafhandeling + loon kassaslet komt al gauw in de buurt van de winst op die magere 3 Eurootjes, en klanten die wel iets opleveren kunnen langer in de rij staan. Ik zou je ook lekker buiten laten hangen als ik die tent zou runnen.
gast..

onze school heeft ruim 2000 leerlingen waarvan hele hordes dagelijks naar die super gaan. Als 3 euro per dag besteed verdien je daar aardig op lijkt me zo.
BrEeZaH F4R L!f3
pi_49109071
Deed de super bij mijn school een jaar of zeven/acht geleden inderdaad ook. Erg kansloos, en helaas voor ons was er geen concurrent in de buurt.

En natuurlijk was de bewaker frusty genoeg om dames uit VWO6 zogenaamd niet als scholier te herkennen en gewoon door te laten.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_49109088
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:00 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:

[..]

gast..

onze school heeft ruim 2000 leerlingen waarvan hele hordes dagelijks naar die super gaan. Als 3 euro per dag besteed verdien je daar aardig op lijkt me zo.
Nee. Marges zijn flinterdun, zeker bij een tent als de Jumbo. En 2000 * 0 = 0, althans in mijn tijd. Echt, een winkel verdient geen droog brood aan pauperscholiertjes. En al helemaal niet als één op de tien oid[1] iets te open zakken heeft.

[1]Volslagen uit de lucht gegrepen, uiteraard
pi_49109109
quote:
Op maandag 7 mei 2007 18:00 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:

[..]

gast..

Kennelijk niet he, anders hadden ze wel iets anders gedaan. Hoe meer scholieren tegelijk naar binnen, des te minder overzicht ze kunnen houden en des te groter de kans dat een van jouw medescholiertjes de kans ziet om iets te jatten.
pi_49109121
TERECHTTT!! want kutscholieren hebben geen geld!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')