Jawel, maar scholieren doen dat nu eenmaal vaker in de zgn. schoolsupers. Kwestie van de grootste groep aanpakken, waar jij ook toe behoortquote:Op maandag 7 mei 2007 17:38 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
En alleen de scholieren hè!, want andere mensen kunnen toch helemaal niks jatten?
En terecht, uiteraard.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze zouden eens een 'max 3 allochtonen tegelijk' maatregel moeten nemen. Staat gelijk het hele land op z'n kop.
niet bepaald. Ik ga mn tas echt niet buiten laten liggen met een rekenmachine erin omdat ik een scholier ben en dus sneller iets zou jattenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:45 schreef JeRa het volgende:
[..]
Jawel, maar scholieren doen dat nu eenmaal vaker in de zgn. schoolsupers. Kwestie van de grootste groep aanpakken, waar jij ook toe behoort
En dit is net zo goed een vorm van discriminatie.quote:
dit meen je toch nietquote:Op maandag 7 mei 2007 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hebben ze bij jou geen kluisjes?
Kun je die dure rekenmachine in kwijt.
Afraid of changes? Het is hun gebouw, als zij jou niet willen toelaten dan is dat hun goed recht.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:51 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
niet bepaald. Ik ga mn tas echt niet buiten laten liggen met een rekenmachine erin omdat ik een scholier ben en dus sneller iets zou jattenZe controleren mn tas maar als ze me niet geloven, kom daar nu denk ik 4 jaar, keer of 2 per week gemiddeld denk ik, altijd wel voor 3 euro ongeveer dus ze moeten niet echt klagen.
Nee, daar schiet je iets mee op.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:55 schreef renz0r het volgende:
Zou ik bij het management aangeven als discriminatie op leeftijd en er nooit meer komen
Het gaat niet om recht, het gaat om wat fair is. Dit is niet fair. IAW: Je kan het niet maken tegenover je klanten.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:53 schreef JeRa het volgende:
[..]
Afraid of changes? Het is hun gebouw, als zij jou niet willen toelaten dan is dat hun goed recht.
Misschien wel, omdat er dan ook jongeren die gewoon boodschappen willen doen (dus niet op die school zitten) ook geweigerd kunnen worden. Klopt dus niks van t systeem.quote:
Ik als klant ben maar al te blij als ik niet in de rij hoef te staan met lawaaierige scholiertjes met chips en blikjes. En ik denk dat dat voor de meeste klanten wel geldt.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:56 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Het gaat niet om recht, het gaat om wat fair is. Dit is niet fair. IAW: Je kan het niet maken tegenover je klanten.
Je levert nauwelijks geld voor ze op, dus het lijkt met niet zo vreemd dat ze je liever kwijt dan rijk zijn. Pinkosten of wisselgeldafhandeling + loon kassaslet komt al gauw in de buurt van de winst op die magere 3 Eurootjes, en klanten die wel iets opleveren kunnen langer in de rij staan. Ik zou je ook lekker buiten laten hangen als ik die tent zou runnen.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:51 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:kom daar nu denk ik 4 jaar, keer of 2 per week gemiddeld denk ik, altijd wel voor 3 euro ongeveer dus ze moeten niet echt klagen.
En die twee jongeren die foutief geweigerd worden worden waarschijnlijk gecompenseerd door 10 mensen die wél prettig boodschappen kunnen doen en voor 50 - 100 euro afrekenen. Ik weet wel wat ik zou doen.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:57 schreef renz0r het volgende:
[..]
Misschien wel, omdat er dan ook jongeren die gewoon boodschappen willen doen (dus niet op die school zitten) ook geweigerd kunnen worden. Klopt dus niks van t systeem.
Je zou maar net de verkeerde jongeren weigeren....Gelijk klanten weg.
gast..quote:Op maandag 7 mei 2007 17:58 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Je levert nauwelijks geld voor ze op, dus het lijkt met niet zo vreemd dat ze je liever kwijt dan rijk zijn. Pinkosten of wisselgeldafhandeling + loon kassaslet komt al gauw in de buurt van de winst op die magere 3 Eurootjes, en klanten die wel iets opleveren kunnen langer in de rij staan. Ik zou je ook lekker buiten laten hangen als ik die tent zou runnen.
Nee. Marges zijn flinterdun, zeker bij een tent als de Jumbo. En 2000 * 0 = 0, althans in mijn tijd. Echt, een winkel verdient geen droog brood aan pauperscholiertjes. En al helemaal niet als één op de tien oid[1] iets te open zakken heeft.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:00 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
gast..
onze school heeft ruim 2000 leerlingen waarvan hele hordes dagelijks naar die super gaan. Als 3 euro per dag besteed verdien je daar aardig op lijkt me zo.
Kennelijk niet he, anders hadden ze wel iets anders gedaan. Hoe meer scholieren tegelijk naar binnen, des te minder overzicht ze kunnen houden en des te groter de kans dat een van jouw medescholiertjes de kans ziet om iets te jatten.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:00 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
gast..
onze school heeft ruim 2000 leerlingen waarvan hele hordes dagelijks naar die super gaan. Als 3 euro per dag besteed verdien je daar aardig op lijkt me zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |