mijn neus is vanavond weer gaan bloeden. Het was te erg, het liep letterlijk mijn keel uit en ik heb ook heel wat doorgeslikt (hierdoor heb ik nu erge maagpijn). Het bleef 30 minuten doorbloeden en als ik mijn neus dicht hield, hoopte het bloed zich allemaal op en begon het via mijn keel naar beneden te lopen. Dus ik bel niet eens naar de SEH, maar ga er gewoon naartoe. In de auto moest ik bijna overgeven van het bloed, maar gelukkig waren we er snel. Eenmaal aangekomen zitten er keiveel mensen in de wachtkamer en iedereen kijkt mij natuurlijk aan (ik met een wit doek dat helemaal bebloed is). De mw aan de balie vertelde dat ik kon wachten. Ik ga dus zitten met mijn moeder en ik voel dat het minder is geworden. Ik snuit een heel klein beetje want het bloed mag daar niet opgehoopt blijven. En daarna begint het weer te lopen, maar nu in een hogere versnelling, ik ren naar de wc omdat ik moet overgeven en daar maak ik er ook een puinhoop van. Maar goed, daarna kwam de mw en zei dat ik wel meteen door kon gaan naar de dokter. De dokter vertelde me dat ik mijn neus goed moest snuiten en daarna heel stevig moest dichtknijpen. Dit doet trouwens wel pijn zeg, maarja na 30 minuten dichtknijpen blijft het nog steeds bloeden. Dus wat besluit ze: JAWEL HOOR, DAN WORDT HET TOCH EEN TAMPON!!!
De vorige keer dat ik dit kreeg was ik onder narcose, dus had ik het niet gevoeld, maar geloof me, dit is veel erger dan het eruittrekken!! Ik ben er nu wel vanaf, maar binnen 2 dagen mag het er weer uit, dus dat wordt weer leuk tegenopkijken. Ik heb achteraf nog een drankje gehad voor mijn maag omdat ik al dat bloed had doorgeslikt, maar moet nu ook nog maagbeschermers innemen voor 10 dagen.
Dat dit mij weer moet overkomen, bij mij gaat het ook nooit zoals het normaal moet gaan.
[ Bericht 0% gewijzigd door BabyGiirl1990 op 29-06-2009 00:02:46 ]