Ja... ik heb het mailtje ook gehad. Maareh... wat is jumpstyle nou precies?quote:
En dan klaag je over Jeckyll and Hydequote:Van Dik Hout, C-Mon & Kypski
Ja maar ho ho! Dat gaat zo maar niet! Niet zo generaliseren he? Ik heb wel degelijk moraal! Af en toe..quote:Op maandag 7 mei 2007 16:52 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
door iemand die vermoedelijk ooit is verkracht door een rechtenstudent (die figuren kennen geen moraal)?
Het is tragisch, ja.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:51 schreef Victor_Eremita het volgende:
Bah, als je goed mag voetballen, mag je daar trots op zijn.
Als je goed ritmisch kan springen op stampmuziek, mag je daar trots op zijn.
Als je goed pallets kan sorteren, mag je daar trots op zijn.
Maar als je opmerkt dat je wat beter logisch kunt nadenken omdat je een wat hoger IQ hebt, ben je arrogant en zit je in een ivoren toren omdat je op de universiteit zit. 14.gif
Gelijk heeft die snol.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:53 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Het is tragisch, ja.
Ik verwijs ook naar het pamflet 'Modern Dédain' van Desanne van Brederode waarin ze het opneemt voor de hogere kunst en cultuur. Alles moet tegenwoordig maar voldoen aan de behoeften van de simpele massa, en daar ageert ze tegen.
Wel balen dat er geen plaatjes in dat boekje van d'r stonden.quote:
Des te erger dat er diezelfde avond gejumpd zal wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:19 schreef Roellio het volgende:
C-mon & Kypski is best tof!
Als je meent dat C-Mon & Kypski erger zijn dan Jumpstyle dan ben je echt een die-hard klapmongoolquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:55 schreef JacsReality het volgende:
[..]
En dan klaag je over Jeckyll and Hyde![]()
Stel je voor en dat op de universiteit, het laatste groepje elite van onze samenleving, waar stof en normen en waarden verheven zijn.
WAKE UP!
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als je meent dat C-Mon & Kypski erger zijn dan Jumpstyle dan ben je echt een die-hard klapmongool
een soort modern volksdansenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:33 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja... ik heb het mailtje ook gehad. Maareh... wat is jumpstyle nou precies?![]()
Ja, want dat is tenminste goede muziekquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef Neuralnet het volgende:
Pff, jumpstyle.Geef ons liever wat echte hardcore om op te dansen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |