abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2007 @ 16:35:53 #1
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_49105467
De universiteit, het eiland der wijzen in een zee van onwetendheid. Wat is er nog meer puur en schoon dan een dergelijke nucleus van wijsheid, kennis en excellentie? Het is dan ook geen wonder dat er wordt opgekeken naar dit instituut, zoals dat al eeuwen geschiedt. Maar vandaag kreeg ik me toch een mailtje binnen:
quote:
Beste student,

Op donderdag 10 mei viert de Radboud Universiteit de Dies Natalis met onder
andere het grote Diesfeest. Zoals elk jaar komen er grote muziekacts naar de
Refter en het CultuurCafe. Al bekend waren: Van Dik Hout, C-Mon & Kypski en de
Thuisband samen met Erik Mesie (Toontje Lager – Stiekem met je gedanst). Deze
line-up is al niet mis, maar met trots kunnen we daar nu aan toevoegen: JECKYLL
& HYDE! De meesters van de jumpstyle nemen natuurlijk dansers mee om te laten
zien 'how it's done'! En de beste jumpers uit het publiek krijgen een t-shirt en
mogen hun skills op het Refterpodium laten zien!
Jawel, een academische plechtigheid als de Dies Natalis ('geboortedag' voor de leken onder ons) zal worden opgesierd door de fabrikanten van infantiele deuntjes Jeckyll en Hyde. Uiteraard vergezeld door een bende gladiolen die een paar suffe danspasjes doen. Ik bedankt voor deze dag en ik bedank voor de algemene infantiliteit waar iedereen heden ten dage mee wordt doodgegooid en die nu zelfs de Radboud Universiteit heeft weten te bereiken.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_49105514
Dit meen je toch niet
pi_49105562
Húúúú!
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:38:37 #4
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_49105589
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:35 schreef Aurelianus het volgende:
De universiteit, het eiland der wijzen in een zee van onwetendheid. Wat is er nog meer puur en schoon dan een dergelijke nucleus van wijsheid, kennis en excellentie? Het is dan ook geen wonder dat er wordt opgekeken naar dit instituut, zoals dat al eeuwen geschiedt. Maar vandaag kreeg ik me toch een mailtje binnen:
[..]

Jawel, een academische plechtigheid als de Dies Natalis ('geboortedag' voor de leken onder ons) zal worden opgesierd door de fabrikanten van infantiele deuntjes Jeckyll en Hyde. Uiteraard vergezeld door een bende gladiolen die een paar suffe danspasjes doen. Ik bedankt voor deze dag en ik bedank voor de algemene infantiliteit waar iedereen heden ten dage mee wordt doodgegooid en die nu zelfs de Radboud Universiteit heeft weten te bereiken.
Je zou ook dat quasi elitaire juk van je schouders kunnen gooien en beginnen met leven. Want waarom zou jij je verheven moeten voelen boven het klootjesvolk?
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  maandag 7 mei 2007 @ 16:38:44 #5
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_49105596
Lekker jumpen en meezingen met "Ik heb stiekem met je geneukt, ik hoop dat je het leuk vond!"

Leuk toch ook voor de Uni-rakkers.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:38:58 #6
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_49105607
lol, ik verbaasde me ook al over die mail.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:39:38 #7
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_49105638
C-Mon & Kypski komen wel;p
Freed from desire, Mind and senses purified.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:39:53 #8
132231 destrovel
Rolluikmuis
pi_49105651
verkapt kijk-mij-eens-studeren-topic
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  maandag 7 mei 2007 @ 16:41:01 #9
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_49105693
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:38 schreef LENUS het volgende:

[..]

Je zou ook dat quasi elitaire juk van je schouders kunnen gooien en beginnen met leven. Want waarom zou jij je verheven moeten voelen boven het klootjesvolk?
Ik leef al een goed leven, dank je wel. En mezelf afzetten tegen het klootjesvolk geeft een goed gevoel.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:41:14 #10
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_49105701
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:39 schreef destrovel het volgende:
verkapt kijk-mij-eens-studeren-topic
Daar ga ik me niet voor schamen, hoor.
pi_49105707
'mogen hun skills laten zien'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_49105722
het gaat niet om jumpen, het gaat om bier, vrouwen en gezelligheid. als het klootjesvolk staat te jumpen kan jij met gemak achter de vrouwen aan
  maandag 7 mei 2007 @ 16:44:31 #13
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_49105842
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:41 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Ik leef al een goed leven, dank je wel. En mezelf afzetten tegen het klootjesvolk geeft een goed gevoel.
Dus jij hebt een studie nodig om je goed te voelen? En waarom zou jij beter zijn dan het klootjesvolk? Wat heb jij gepresteerd of bijgedragen aan de maatschappij? Waarschijnlijk helemaal NIKS, behalve wat onzinnige rapportjes schrijven.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  maandag 7 mei 2007 @ 16:45:25 #14
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_49105893
is toch leuk, snob!
pi_49105971
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:44 schreef LENUS het volgende:

[..]

Dus jij hebt een studie nodig om je goed te voelen? En waarom zou jij beter zijn dan het klootjesvolk? Wat heb jij gepresteerd of bijgedragen aan de maatschappij? Waarschijnlijk helemaal NIKS, behalve wat onzinnige rapportjes schrijven.
Je kan inderdaad beter zeggen dat je pallets hebt gesorteerd
  maandag 7 mei 2007 @ 16:48:42 #16
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_49106056
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:47 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

Je kan inderdaad beter zeggen dat je pallets hebt gesorteerd
Je kan ook gewoon respect hebben voor de mensen die een simpel baantje vervullen. Wees blij dat je het zelf niet hoeft te doen.
pi_49106145
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef LENUS het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon respect hebben voor de mensen die een simpel baantje vervullen. Wees blij dat je het zelf niet hoeft te doen.
Zo bedoelde ik het niet, meer in de zin van dat die "rapportjes" schrijven niet onderschat moet worden..

en btw, ik ben momenteel vakkenvuller (niet fulltime ) dus als je er behoefte aan hebt: "point and laugh"
  maandag 7 mei 2007 @ 16:52:14 #18
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_49106196
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:44 schreef LENUS het volgende:

[..]

Jezus mina, mag ik niet een klein beetje overdrijven zonder verbaal aangevallen te worden door iemand die vermoedelijk ooit is verkracht door een rechtenstudent (die figuren kennen geen moraal)?

Mijn punt is dat middelbare scholieren het misschien wel leuk vinden om wat suffe danspasjes te herhalen op wat simpele stampmuziek, maar dat studenten andere soorten muziek hoger waarderen.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:52:28 #19
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_49106206
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:50 schreef SuperRogier het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik het niet, meer in de zin van dat die "rapportjes" schrijven niet onderschat moet worden..

En btw, ik ben momenteel vakkenvuller dus als je er behoefte aan hebt: "point and laugh"
Heb zelf kasten vol rapportjes en essays geschreven en ja ik heb ook een masterprogramma gevolgd aan de UvA. Daarom kan ik uit ervaring vertellen dat die rapportjes niet zoveel voorstellen
pi_49106327
TS overdrijft misschien een beetje, maar wat is er mis met trots op jezelf zijn omdat je op een universiteit zit? Nee hoor, hier in Nederland moeten we allemaal vooral bescheiden zijn. Want oeoeoeoeoe stel dat we iemand beledigen.
  maandag 7 mei 2007 @ 16:56:52 #21
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49106391
De enigen die de universiteit nog als een rots in de branding der onwetendheid zien, zijn degenen die wanhopig aan het imago van vroeger vastklampen. En daarbij voorbij gaan aan het feit dat het de 21ste eeuw is, en zelfs voor de drempelverlaging van de gemiddelde universiteit er al een cultuur heerste van brallerigheid.

Of wil jij een ontgroening, waarbij eerstejaars denigrerende naampjes krijgen en daarna bedorven etenswaren in hun gezicht gedrukt krijgen, wel het hoogtepunt der beschaving noemen?

Wordt wakker: je intellectuele droomwereld bestaat niet.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_49106421
is dat gratis?
  maandag 7 mei 2007 @ 16:57:50 #23
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_49106428
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:52 schreef Aurelianus het volgende:

[..]
is verkracht door een rechtenstudent (die figuren kennen geen moraal)?
Ik was het niet

Maargoed, over op de jumpstyle. Ik denk wel dat ik dit verkies boven een Guus Meeuwis die toch wel staat voor studentenmuziek. Ach eigenlijk boeit het me ook geen flikker, ben er toch niet bij denk ik.
  maandag 7 mei 2007 @ 17:01:00 #24
140709 wimmul
Licht 0ntvlambaar
pi_49106555
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:52 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Jezus mina, mag ik niet een klein beetje overdrijven zonder verbaal aangevallen te worden door iemand die vermoedelijk ooit is verkracht door een rechtenstudent (die figuren kennen geen moraal)?

Mijn punt is dat middelbare scholieren het misschien wel leuk vinden om wat suffe danspasjes te herhalen op wat simpele stampmuziek, maar dat studenten andere soorten muziek hoger waarderen.
Jij bent best dom voor het hoog opgeleide studentje wat je pretendeert te zijn. Geloof je nu werkelijk dat je keuze in muziek te maken heeft met de opleiding die je hebt genoten? Ik doe een MBO opleiding maar ik luister heel veel naar klassieke muziek. Ben ik nu een ketter in jouw ogen?

Misschien moet je maar eens wat minder narcistische trekjes vertonen en eens een keer (zonder t-shirt) gaan zwemmen in de zomer.
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
  maandag 7 mei 2007 @ 17:01:12 #25
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_49106569
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:55 schreef Thomass het volgende:
TS overdrijft misschien een beetje, maar wat is er mis met trots op jezelf zijn omdat je op een universiteit zit? Nee hoor, hier in Nederland moeten we allemaal vooral bescheiden zijn. Want oeoeoeoeoe stel dat we iemand beledigen.
Trots zijn is wat anders dan je verheven voelen terwijl je zelf ook nog niks gepresteerd hebt.
  maandag 7 mei 2007 @ 17:04:35 #26
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_49106731
Nou nou zeg, alsof van Dik Hout en de thuisband nu van enig respectabel kaliber zijn.
Het is allemaal troep. Geniet ervan!
Je bent altijd nog vrij om je samen met je vrienden en een fles rode wijn terug te trekken in je stinkhol en daar een avond te vullen met quasi filosofisch gebrabbel.
  maandag 7 mei 2007 @ 17:07:15 #27
119221 Aurelianus
Sebastokrator
pi_49106865
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:01 schreef wimmul het volgende:

[..]

Jij bent best dom voor het hoog opgeleide studentje wat je pretendeert te zijn. Geloof je nu werkelijk dat je keuze in muziek te maken heeft met de opleiding die je hebt genoten? Ik doe een MBO opleiding maar ik luister heel veel naar klassieke muziek. Ben ik nu een ketter in jouw ogen?

Misschien moet je maar eens wat minder narcistische trekjes vertonen en eens een keer (zonder t-shirt) gaan zwemmen in de zomer.
Allereerst: je doet je ondertitel eer aan. En nee, je bent geen ketter in mijn ogen. Iedereen luistert maar wat hij of zij wil. Maar het lijkt me logisch dat de muzieksmaak van een gemiddelde student verschilt van de muzieksmaak van een gemiddelde middelbare scholier. Er zijn toch zeker tendensen te bespeuren.
  maandag 7 mei 2007 @ 17:15:37 #28
140709 wimmul
Licht 0ntvlambaar
pi_49107263
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:07 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Allereerst: je doet je ondertitel eer aan. En nee, je bent geen ketter in mijn ogen. Iedereen luistert maar wat hij of zij wil. Maar het lijkt me logisch dat de muzieksmaak van een gemiddelde student verschilt van de muzieksmaak van een gemiddelde middelbare scholier. Er zijn toch zeker tendensen te bespeuren.
Ik ben van mening dat die muzieksmaak dan voornamelijk is aangemeten door het ideaalbeeld dat die student van zichzelf heeft, zoals jij nu. Het zal ook te maken hebben met de omgeving waar je in opgroeid, en of je ouders je sturen in je muzieksmaak door bijvoorbeeld je als kind zijnde een instrument door je strot duwen.
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
  maandag 7 mei 2007 @ 17:18:21 #29
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_49107381
Ik ben een warm pleitbezorger van de invoering van een bindend muzieksmaakadvies voor universitaire studies.
pi_49107514
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:07 schreef Aurelianus het volgende:

[..]

Gast, volgens mij heb jij alle pagina's van Vestdijks 'Ivoren Wachters' los boven je bed hangen.
pi_49107606
Altijd lekker als die potentiele alumni lekker hoog van de toren brallen.
Het is inderdaad een apart wereldje, maar wel een hele gezellige en de helft gaat er tijdens/na de studie aan onderdoor en de andere helft regeert het land...
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_49107645
De grootste mongolen vind je op universiteiten, dus zo gek vind ik het niet
If Matrix was here, he'd laugh too
  maandag 7 mei 2007 @ 17:27:15 #33
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_49107715
Jammer waarom nodigen ze D-tuniz niet uit ?

Of de Noord Afrikanen die leren jullie wel eens ff de klappen van de zweep!"Het zijn die kankernederlanders die zeggen tegen mij wat ik moet doen, ik geef die meisje een zoen"
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  maandag 7 mei 2007 @ 17:27:30 #34
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_49107728
Haha. Op de Rukboud. Waar anders.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  maandag 7 mei 2007 @ 18:39:24 #35
145695 Zuen
E-Thug
pi_49110378
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:27 schreef Maikuuul het volgende:

Of de Noord Afrikanen die leren jullie wel eens ff de klappen van de zweep!"Het zijn die kankernederlanders die zeggen tegen mij wat ik moet doen, ik geef die meisje een zoen"
'ze willen ons op een broodje smeren'
zakelijk
pi_49110446
Het radboud..
  maandag 7 mei 2007 @ 18:53:29 #37
38323 EDMAN-
19-10-2002
pi_49110964
hahahaha hoe het wordt ook aangekondigd :D
'De meesters van de jumpstyle nemen natuurlijk dansers mee om te laten
zien 'how it's done'! ' ... ik heb dit ooit op tv gezien, dat is serieus echt schandalig
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_49111438
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:04 schreef SHE het volgende:
Nou nou zeg, alsof van Dik Hout en de thuisband nu van enig respectabel kaliber zijn.
Je bent altijd nog vrij om je samen met je vrienden en een fles rode wijn terug te trekken in je stinkhol en daar een avond te vullen met quasi filosofisch gebrabbel.
Niet allemaal!

C-Mon & Kypski komen ook
  maandag 7 mei 2007 @ 21:28:08 #39
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_49118375
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:35 schreef Aurelianus het volgende:
[..]

Lees jij emails van de universiteit?
Ik vind mezelf erg slim.
pi_49118915
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 53% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:38:44 ]
  maandag 7 mei 2007 @ 23:23:13 #41
118413 Dickbride
Hilarisch. Nee, echt.
pi_49124683
quote:
Op maandag 7 mei 2007 16:38 schreef LENUS het volgende:

[..]

Omdat dat zo is?
Cheeex with deeeex: hoeiboei! -Sandstorm- schreef: Koop je toch een spiraal, kut. Biogarde schreef: Moet het topic weer open? Foto's van je kut en tieten naar -mailadres weg-
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:01:35 #42
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_49131703
quote:

dinsdag 8 mei 2007 @ 09:04:30 #43
151176 Alberto_Vermicelli
Ook wel: Meneer Spaghetti
pi_49131758
quote:

"Klik klik boem boem, in je kankeroren! Steeds word ik slanker, krijg allemaal de kanker!"

Poëtisch
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:28:26 #44
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_49132280
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:04 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:

[..]

"Klik klik boem boem, in je kankeroren! Steeds word ik slanker, krijg allemaal de kanker!"

Poëtisch
Als het grappig bedoelt was, dan waren ze echt geniaal. Want ik heb minutenlang op de grond gelegen van het lachen na het zien van hun video.
pi_49132409
ik walg echt van die studenten als jij, zo stoer en dapper
Armageddon is wack!!!
Op vrijdag 25 mei 2007 13:24 schreef Lucille het volgende:
Armageddon is een week weg, kan de laatste tijd niet meer normaal reageren blijkbaar.
pi_49132565
ja hahahah ik las het net ook al in mn mailbox. Wat erg maar heb al kaartjes gekocht, dus ben benieuwd...
Strawberry Flavour..
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:46:09 #47
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_49132797
quote:
Op maandag 7 mei 2007 17:04 schreef SHE het volgende:
Mevreeeuwww?! Single malt en een kistje Fuente zult ghy bedoelen!

...voor men gaat happen; dit is waar de ironie tot uiting komt
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:47:05 #48
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_49132814
De enigste vette plek bij het centraal is de pizzahut!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:58:51 #49
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49133085
Wat zijn we weer lekker tegendraads hier allemaal.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Moderator dinsdag 8 mei 2007 @ 10:01:38 #50
18653 crew  D.
pi_49133175
Dit is serieus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')