Jawel, een academische plechtigheid als de Dies Natalis ('geboortedag' voor de leken onder ons) zal worden opgesierd door de fabrikanten van infantiele deuntjes Jeckyll en Hyde. Uiteraard vergezeld door een bende gladiolen die een paar suffe danspasjes doen. Ik bedankt voor deze dag en ik bedank voor de algemene infantiliteit waar iedereen heden ten dage mee wordt doodgegooid en die nu zelfs de Radboud Universiteit heeft weten te bereiken.quote:Beste student,
Op donderdag 10 mei viert de Radboud Universiteit de Dies Natalis met onder
andere het grote Diesfeest. Zoals elk jaar komen er grote muziekacts naar de
Refter en het CultuurCafe. Al bekend waren: Van Dik Hout, C-Mon & Kypski en de
Thuisband samen met Erik Mesie (Toontje Lager – Stiekem met je gedanst). Deze
line-up is al niet mis, maar met trots kunnen we daar nu aan toevoegen: JECKYLL
& HYDE! De meesters van de jumpstyle nemen natuurlijk dansers mee om te laten
zien 'how it's done'! En de beste jumpers uit het publiek krijgen een t-shirt en
mogen hun skills op het Refterpodium laten zien!
Je zou ook dat quasi elitaire juk van je schouders kunnen gooien en beginnen met leven. Want waarom zou jij je verheven moeten voelen boven het klootjesvolk?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:35 schreef Aurelianus het volgende:
De universiteit, het eiland der wijzen in een zee van onwetendheid. Wat is er nog meer puur en schoon dan een dergelijke nucleus van wijsheid, kennis en excellentie? Het is dan ook geen wonder dat er wordt opgekeken naar dit instituut, zoals dat al eeuwen geschiedt. Maar vandaag kreeg ik me toch een mailtje binnen:
[..]
Jawel, een academische plechtigheid als de Dies Natalis ('geboortedag' voor de leken onder ons) zal worden opgesierd door de fabrikanten van infantiele deuntjes Jeckyll en Hyde. Uiteraard vergezeld door een bende gladiolen die een paar suffe danspasjes doen. Ik bedankt voor deze dag en ik bedank voor de algemene infantiliteit waar iedereen heden ten dage mee wordt doodgegooid en die nu zelfs de Radboud Universiteit heeft weten te bereiken.
Ik leef al een goed leven, dank je wel. En mezelf afzetten tegen het klootjesvolk geeft een goed gevoel.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:38 schreef LENUS het volgende:
[..]
Je zou ook dat quasi elitaire juk van je schouders kunnen gooien en beginnen met leven. Want waarom zou jij je verheven moeten voelen boven het klootjesvolk?
Daar ga ik me niet voor schamen, hoor.quote:
Dus jij hebt een studie nodig om je goed te voelen? En waarom zou jij beter zijn dan het klootjesvolk? Wat heb jij gepresteerd of bijgedragen aan de maatschappij? Waarschijnlijk helemaal NIKS, behalve wat onzinnige rapportjes schrijven.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:41 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Ik leef al een goed leven, dank je wel. En mezelf afzetten tegen het klootjesvolk geeft een goed gevoel.
Je kan inderdaad beter zeggen dat je pallets hebt gesorteerdquote:Op maandag 7 mei 2007 16:44 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dus jij hebt een studie nodig om je goed te voelen? En waarom zou jij beter zijn dan het klootjesvolk? Wat heb jij gepresteerd of bijgedragen aan de maatschappij? Waarschijnlijk helemaal NIKS, behalve wat onzinnige rapportjes schrijven.![]()
Je kan ook gewoon respect hebben voor de mensen die een simpel baantje vervullen. Wees blij dat je het zelf niet hoeft te doen.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:47 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Je kan inderdaad beter zeggen dat je pallets hebt gesorteerd
Zo bedoelde ik het niet, meer in de zin van dat die "rapportjes" schrijven niet onderschat moet worden..quote:Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef LENUS het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon respect hebben voor de mensen die een simpel baantje vervullen. Wees blij dat je het zelf niet hoeft te doen.
Jezus mina, mag ik niet een klein beetje overdrijven zonder verbaal aangevallen te worden door iemand die vermoedelijk ooit is verkracht door een rechtenstudent (die figuren kennen geen moraal)?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:44 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dus jij hebt een studie nodig om je goed te voelen? En waarom zou jij beter zijn dan het klootjesvolk? Wat heb jij gepresteerd of bijgedragen aan de maatschappij? Waarschijnlijk helemaal NIKS, behalve wat onzinnige rapportjes schrijven.![]()
Heb zelf kasten vol rapportjes en essays geschreven en ja ik heb ook een masterprogramma gevolgd aan de UvA. Daarom kan ik uit ervaring vertellen dat die rapportjes niet zoveel voorstellenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:50 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, meer in de zin van dat die "rapportjes" schrijven niet onderschat moet worden..
En btw, ik ben momenteel vakkenvuller dus als je er behoefte aan hebt: "point and laugh"
Ik was het nietquote:Op maandag 7 mei 2007 16:52 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
is verkracht door een rechtenstudent (die figuren kennen geen moraal)?
Jij bent best dom voor het hoog opgeleide studentje wat je pretendeert te zijn. Geloof je nu werkelijk dat je keuze in muziek te maken heeft met de opleiding die je hebt genoten? Ik doe een MBO opleiding maar ik luister heel veel naar klassieke muziek. Ben ik nu een ketter in jouw ogen?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:52 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Jezus mina, mag ik niet een klein beetje overdrijven zonder verbaal aangevallen te worden door iemand die vermoedelijk ooit is verkracht door een rechtenstudent (die figuren kennen geen moraal)?
Mijn punt is dat middelbare scholieren het misschien wel leuk vinden om wat suffe danspasjes te herhalen op wat simpele stampmuziek, maar dat studenten andere soorten muziek hoger waarderen.
Trots zijn is wat anders dan je verheven voelen terwijl je zelf ook nog niks gepresteerd hebt.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:55 schreef Thomass het volgende:
TS overdrijft misschien een beetje, maar wat is er mis met trots op jezelf zijn omdat je op een universiteit zit? Nee hoor, hier in Nederland moeten we allemaal vooral bescheiden zijn. Want oeoeoeoeoe stel dat we iemand beledigen.
Allereerst: je doet je ondertitel eer aan. En nee, je bent geen ketter in mijn ogen. Iedereen luistert maar wat hij of zij wil. Maar het lijkt me logisch dat de muzieksmaak van een gemiddelde student verschilt van de muzieksmaak van een gemiddelde middelbare scholier. Er zijn toch zeker tendensen te bespeuren.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:01 schreef wimmul het volgende:
[..]
Jij bent best dom voor het hoog opgeleide studentje wat je pretendeert te zijn. Geloof je nu werkelijk dat je keuze in muziek te maken heeft met de opleiding die je hebt genoten? Ik doe een MBO opleiding maar ik luister heel veel naar klassieke muziek. Ben ik nu een ketter in jouw ogen?
Misschien moet je maar eens wat minder narcistische trekjes vertonen en eens een keer (zonder t-shirt) gaan zwemmen in de zomer.
Ik ben van mening dat die muzieksmaak dan voornamelijk is aangemeten door het ideaalbeeld dat die student van zichzelf heeft, zoals jij nu. Het zal ook te maken hebben met de omgeving waar je in opgroeid, en of je ouders je sturen in je muzieksmaak door bijvoorbeeld je als kind zijnde een instrument door je strot duwen.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:07 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Allereerst: je doet je ondertitel eer aan. En nee, je bent geen ketter in mijn ogen. Iedereen luistert maar wat hij of zij wil. Maar het lijkt me logisch dat de muzieksmaak van een gemiddelde student verschilt van de muzieksmaak van een gemiddelde middelbare scholier. Er zijn toch zeker tendensen te bespeuren.
Gast, volgens mij heb jij alle pagina's van Vestdijks 'Ivoren Wachters' los boven je bed hangen.quote:Op maandag 7 mei 2007 17:07 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Allereerst: je doet je ondertitel eer aan. En nee, je bent geen ketter in mijn ogen. Iedereen luistert maar wat hij of zij wil. Maar het lijkt me logisch dat de muzieksmaak van een gemiddelde student verschilt van de muzieksmaak van een gemiddelde middelbare scholier. Er zijn toch zeker tendensen te bespeuren.
'ze willen ons op een broodje smeren'quote:Op maandag 7 mei 2007 17:27 schreef Maikuuul het volgende:
Jammer waarom nodigen ze D-tuniz niet uit ?
Of de Noord Afrikanendie leren jullie wel eens ff de klappen van de zweep!"Het zijn die kankernederlanders die zeggen tegen mij wat ik moet doen, ik geef die meisje een zoen"
Niet allemaal!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:04 schreef SHE het volgende:
Nou nou zeg, alsof van Dik Hout en de thuisband nu van enig respectabel kaliber zijn.
Het is allemaal troep. Geniet ervan!
Je bent altijd nog vrij om je samen met je vrienden en een fles rode wijn terug te trekken in je stinkhol en daar een avond te vullen met quasi filosofisch gebrabbel.
Lees jij emails van de universiteit?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:35 schreef Aurelianus het volgende:
De universiteit, het eiland der wijzen in een zee van onwetendheid. Wat is er nog meer puur en schoon dan een dergelijke nucleus van wijsheid, kennis en excellentie? Het is dan ook geen wonder dat er wordt opgekeken naar dit instituut, zoals dat al eeuwen geschiedt. Maar vandaag kreeg ik me toch een mailtje binnen:
[..]
Jawel, een academische plechtigheid als de Dies Natalis ('geboortedag' voor de leken onder ons) zal worden opgesierd door de fabrikanten van infantiele deuntjes Jeckyll en Hyde. Uiteraard vergezeld door een bende gladiolen die een paar suffe danspasjes doen. Ik bedankt voor deze dag en ik bedank voor de algemene infantiliteit waar iedereen heden ten dage mee wordt doodgegooid en die nu zelfs de Radboud Universiteit heeft weten te bereiken.
Omdat dat zo is?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:38 schreef LENUS het volgende:
[..]
Je zou ook dat quasi elitaire juk van je schouders kunnen gooien en beginnen met leven. Want waarom zou jij je verheven moeten voelen boven het klootjesvolk?
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:27 schreef Maikuuul het volgende:
Of de Noord Afrikanendie leren jullie wel eens ff de klappen van de zweep!"Het zijn die kankernederlanders die zeggen tegen mij wat ik moet doen, ik geef die meisje een zoen"
"Klik klik boem boem, in je kankeroren! Steeds word ik slanker, krijg allemaal de kanker!"quote:Op maandag 7 mei 2007 17:27 schreef Maikuuul het volgende:
Als het grappig bedoelt was, dan waren ze echt geniaal. Want ik heb minutenlang op de grond gelegen van het lachen na het zien van hun video.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:04 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
"Klik klik boem boem, in je kankeroren! Steeds word ik slanker, krijg allemaal de kanker!"
Poëtisch![]()
![]()
Mevreeeuwww?! Single malt en een kistje Fuente zult ghy bedoelen!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:04 schreef SHE het volgende:
Nou nou zeg, alsof van Dik Hout en de thuisband nu van enig respectabel kaliber zijn.
Het is allemaal troep. Geniet ervan!
Je bent altijd nog vrij om je samen met je vrienden en een fles rode wijn terug te trekken in je stinkhol en daar een avond te vullen met quasi filosofisch gebrabbel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |