Tattoo Bobquote:Op maandag 7 mei 2007 16:20 schreef Clank het volgende:
Met wie zit Brian te bellen?
Een man zegt dat hij het hééél goed doet!!
Ik dacht dat hij alles inmiddels een plek had gegeven...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:20 schreef Clank het volgende:
Brian: Ik ben nl in mijn gezicht geslagen en daarom ben ik een oorbel kwijt.. duidelijker kan ik niet zijn.
Ja hij is goed bezig, onze Brianquote:Op maandag 7 mei 2007 16:23 schreef Polonium-120 het volgende:
gaat brain alle bn-ers met een b-status bellen vandaag...
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Net op de radio:
Hoe heet aan Antilliaan die van rechts komt?
Antwoord: Een Voorrang Oetang
Don't shoot me. Ik heb hem niet bedacht. Maar ik moest wel lachen
En ze mikt nog wel op het modelletje van het plaatje achter haarquote:
quote:
Ze is nu aan het stylen. Part 3 komt eraan.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Collega's vinden het waarschijnlijk vreemd dat ik in mijn eentje op mijn kamer helemaal in een deuk lig.
Je wilt je meten met Nena of niet, natuurlijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:25 schreef Desii het volgende:
Ik vind Amanda der kleur veeeels te blond, bah
moeder netty denkt dat brian met een nieuwe schoondochter aan de haal gaat...quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:24 schreef Clank het volgende:
Tattoo Bob zegt nu dat het eigenlijk de schuld van Huub is dat hij niet meer in DGK wil komen omdat die zijn tattoo verziekt heeft.
Eerder werd gezegd dat het niet meer mocht vanwege de hygiene.
Bob: Het is een boer uit de achterhoek he..
Of dat er een oversized poedel het huis is ingesmokkeld.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:26 schreef Polonium-120 het volgende:
moeder netty denkt dat brian met een nieuwe schoondochter aan de haal gaat...
Wat is er mis met boeren??quote:Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef Borga het volgende:
[..]
Bob: Het is een boer uit de achterhoek he..
![]()
een teefje meer of minder maakt ook niet meer uit...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of dat er een oversized poedel het huis is ingesmokkeld.
Gemixed met Dolly Parton in de jaren 80.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:30 schreef EberhartvonHinten het volgende:
Als ik die kop van Amada zie moet ik steeds aan chewbacca uit starwars denken.
maar deze heeft sillicone ontvangers...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:30 schreef EberhartvonHinten het volgende:
Als ik die kop van Amanda zie moet ik steeds aan chewbacca uit starwars denken.
Niets.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat is er mis met boeren??![]()
Ben er zelf een dochter van![]()
gooi je haar los... aman je haar danst...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:30 schreef EberhartvonHinten het volgende:
Als ik die kop van Amanda zie moet ik steeds aan chewbacca uit starwars denken.
.. ik blijf erbij .... jaap is een acteur...quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:38 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
.. ik blijf erbij .... jaap is een acteur...
En hij lacht er zelf het hardst om.. aangezien de rest niet lachtquote:Op maandag 7 mei 2007 16:39 schreef Disana het volgende:
An apple a day keeps the dirty ass, the looking ass away.
Brian is een vat vol inspiratie vandaag.
Maar het kan hem niet deren... hij is onoverwinnelijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
En hij lacht er zelf het hardst om.. aangezien de rest niet lacht
dwangbuis en afvoeren maar... zometeen denkt hij nog dat hij napoleon is en wil hij van het dak afspringen...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:39 schreef Disana het volgende:
An apple a day keeps the dirty ass, the looking ass away.
Brian is een vat vol inspiratie vandaag.
En omdat Jaap niet lacht.. valt hij hem nu aan op zijn gewicht..quote:Op maandag 7 mei 2007 16:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het kan hem niet deren... hij is onoverwinnelijk.
Het zonnetje in huis zit op 3 en 4 samen met Jaap.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:40 schreef Lobasca het volgende:
welke stream zit briankert?
Whaha...die kende ik nog niet!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:56 schreef the_undertaker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uDQRRtpiNyM
Hij blijft super![]()
3 + 4quote:Op maandag 7 mei 2007 16:40 schreef Lobasca het volgende:
welke stream zit briankert?
ik seg: preventief ruimen...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:40 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dwangbuis en afvoeren maar... zometeen denkt hij nog dat hij napoleon is en wil hij van het dak afspringen...
Nee dat zie je verkeerd. Brian inspireert Jaap.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
En omdat Jaap niet lacht.. valt hij hem nu aan op zijn gewicht..
Daar kwam hij dus ff niet opquote:Op maandag 7 mei 2007 16:42 schreef Copycat het volgende:
If only an apple a day kept the insanity away.
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:42 schreef Copycat het volgende:
If only an apple a day kept the insanity away.
Als het Huub lukt.. lukt het met Brian ook zullen ze denkenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:43 schreef Disana het volgende:
Of zou dit de zoveelste poging zijn Brian de Vrouwenbespuger populairder te maken bij ons kijkers...
En daarom word ik wél betaald voor mijn Engelstalige tekstenquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daarom word ik wél betaald voor mijn Engelstalige teksten.
Whahaha...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Net op de radio:
Hoe heet aan Antilliaan die van rechts komt?
Antwoord: Een Voorrang Oetang
Don't shoot me. Ik heb hem niet bedacht. Maar ik moest wel lachen
Mevr. Deb Pannenkoek doet iig haar best.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:43 schreef Disana het volgende:
Of zou dit de zoveelste poging zijn Brian de Vrouwenbespuger populairder te maken bij ons kijkers...
Nou ik vermaak me al de hele tijd prima met deze Brian, maar dat is juist omdat ik het zo'n dieptrieste rotzak vind.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:43 schreef getl0st het volgende:
Als het Huub lukt.. lukt het met Brian ook zullen ze denken
![]()
Nou ja, uitlachen is beter dan hem naar de maan wensen (alhoewel het laatste terecht is).quote:Op maandag 7 mei 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mevr. Deb Pannenkoek doet iig haar best.
en een antilliaan die niets aan laat branden (brian is een goede kok naar eigen zeggen)...quote:
Ik vind het een aardig mens met verstand van zakenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
Die kapster kan er imho geen zak van. En het is nog een irritant wijf ook...
Sommige mensen zijn geboren om schoon te maken en andere nietquote:Op maandag 7 mei 2007 16:47 schreef getl0st het volgende:
Natasia helpt Jaap met zijn keukendienst.. dat is dus de oplossing om hem toch te laten werken
Welkom in de wondere wereld van Amanda Balk.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef Clank het volgende:
Oké.. Amanda heeft krullen... die föhnt ze dan weg.. om er nu krullers in te zetten en het dan weer glad te maken???![]()
Jij snapt hetquote:Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef Clank het volgende:
Oké.. Amanda heeft krullen... die föhnt ze dan weg.. om er nu krullers in te zetten en het dan weer glad te maken???![]()
ja echt...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef Clank het volgende:
Ze vraagt hem nu ook al waarom hij de hele dag in het kantoor zit, dus je hebt waarschijnlijk gelijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
Natasja is bij de FEBO geweest, komt terug en dukt op Japio. Hoe bedoel je gescript.
[afbeelding]
snap jij het!?, dan snap ik het ookquote:Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef Clank het volgende:
Hij heeft misschien de tip van achter gekregen wat belangstellender te worden ipv zich overal tegen af te zetten..quote:Op maandag 7 mei 2007 16:43 schreef Disana het volgende:
Als Amanda der haar fohnt... krijgt ze kroeshaar.... als het droog is en je draait een carmenset in je haar... is de kroes weg....quote:Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef Clank het volgende:
Izze siempel!quote:
Hij is een komisch nummer geworden... en zijn geveins herinnert alleen maar meer aan de achterbakse klootzak die hij is.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:52 schreef Lobasca het volgende:
Hij heeft misschien de tip van achter gekregen wat belangstellender te worden ipv zich overal tegen af te zetten..![]()
Denk eerder dat ze Jaap de villa uit wil pratenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
Natasja vraagt aan Japio: Schaaaaaaaat, begrijp je dat het steeds moeilijker gaat worden als je getrouwd bet, en CORA daarna weggaat? Subtiele manier van de FEBO, om Natasja het zgn huwelijk uit zijn hoofd te praten?
ja, ik zoek overal wat achter op dit moment.
Wanneer gaan deze constateringen eigenlijk vervelen?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:48 schreef beequeen het volgende:
Natasja is bij de FEBO geweest, komt terug en dukt op Japio. Hoe bedoel je gescript.
Dat zou nog mooier zijnquote:Op maandag 7 mei 2007 16:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
Denk eerder dat ze Jaap de villa uit wil praten
Hahaha onbetaalbaar !quote:Op maandag 7 mei 2007 15:56 schreef the_undertaker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uDQRRtpiNyM
Hij blijft super![]()
Jij begrijpt het spel niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:57 schreef Taurus het volgende:
[gescript]
Wanneer gaan deze constateringen eigenlijk vervelen?![]()
Not.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:57 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wanneer gaan deze constateringen eigenlijk vervelen?![]()
De lol zit hem onder andere in het constateren, in het doorzien.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:58 schreef Taurus het volgende:
Ooh ok, das 'n nuttige bijdrage, leg uit dan?![]()
Tja waar het hart van vol is... Huubiprofen...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:59 schreef getl0st het volgende:
Natasia leert het nog niet: Hubiprofen
Maar het is toch allang niet meer interessant om te doorzien wanneer iets 'gestuurd' is?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
De lol zit hem onder andere in het constateren, in het doorzien.
Er komen nog een Part 4 en Part 5 toch?quote:
Ze krijgen nu monopoly!!!! Is dat leuk ????? Neeeeeeeeeeee dat is ook saaiquote:Op maandag 7 mei 2007 17:02 schreef beequeen het volgende:
Ze halen de pokertafel weg, omdat de grote favoriet niet van het spel houdt en het wrs te saai is voor de streamers.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |