Tattoo Bobquote:Op maandag 7 mei 2007 16:20 schreef Clank het volgende:
Met wie zit Brian te bellen?
Een man zegt dat hij het hééél goed doet!!
Ik dacht dat hij alles inmiddels een plek had gegeven...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:20 schreef Clank het volgende:
Brian: Ik ben nl in mijn gezicht geslagen en daarom ben ik een oorbel kwijt.. duidelijker kan ik niet zijn.
Ja hij is goed bezig, onze Brianquote:Op maandag 7 mei 2007 16:23 schreef Polonium-120 het volgende:
gaat brain alle bn-ers met een b-status bellen vandaag...
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:22 schreef scanman01 het volgende:
Net op de radio:
Hoe heet aan Antilliaan die van rechts komt?
Antwoord: Een Voorrang Oetang
Don't shoot me. Ik heb hem niet bedacht. Maar ik moest wel lachen
En ze mikt nog wel op het modelletje van het plaatje achter haarquote:
quote:
Ze is nu aan het stylen. Part 3 komt eraan.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Collega's vinden het waarschijnlijk vreemd dat ik in mijn eentje op mijn kamer helemaal in een deuk lig.
Je wilt je meten met Nena of niet, natuurlijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:25 schreef Desii het volgende:
Ik vind Amanda der kleur veeeels te blond, bah
moeder netty denkt dat brian met een nieuwe schoondochter aan de haal gaat...quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:24 schreef Clank het volgende:
Tattoo Bob zegt nu dat het eigenlijk de schuld van Huub is dat hij niet meer in DGK wil komen omdat die zijn tattoo verziekt heeft.
Eerder werd gezegd dat het niet meer mocht vanwege de hygiene.
Bob: Het is een boer uit de achterhoek he..
Of dat er een oversized poedel het huis is ingesmokkeld.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:26 schreef Polonium-120 het volgende:
moeder netty denkt dat brian met een nieuwe schoondochter aan de haal gaat...
Wat is er mis met boeren??quote:Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef Borga het volgende:
[..]
Bob: Het is een boer uit de achterhoek he..
![]()
een teefje meer of minder maakt ook niet meer uit...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of dat er een oversized poedel het huis is ingesmokkeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |