goed bezig kuukquote:Op maandag 7 mei 2007 19:35 schreef Kuukske het volgende:
Zo, JD opgehaald. Gegeten. Tijd voor koffie en thee.
Spinaziequote:
ohjaquote:Op maandag 7 mei 2007 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Spinazie
ril... huiver... overuren
Maar het smaakt uiteraard wel overheerlijk![]()
Wheheh... als het maar gesmaakt heeftquote:Op maandag 7 mei 2007 19:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja
Je zei laatst idd nog dat je dat niet meer kon aanzien...
hoezo gaat het moeilkijk in zakken?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh... als het maar gesmaakt heeft![]()
Het spul smaakt prima, maar het laat zich nogal lastig in een zak verpakken.
Whehequote:Op maandag 7 mei 2007 20:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo gaat het moeilkijk in zakken?
Het groeit toch bevroren en in blokjes aan wat takken?
Die schuif je er toch zo in?
Stamppot andijviequote:Op maandag 7 mei 2007 20:28 schreef OA het volgende:
Andijvie stamppot gegeten!![]()
Met knakworst en spek erdoor + een balletje erbij!![]()
knakworstquote:Op maandag 7 mei 2007 20:28 schreef OA het volgende:
Andijvie stamppot gegeten!![]()
Met knakworst en spek erdoor + een balletje erbij!![]()
Tot zover koken met MPG!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Spinazie groeit aan planten:
[[url=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f9/Spinacia_oleracea_Breedblad_scherpzaad.jpg]afbeelding]
Bij het oogsten worden de bladeren van de plant geknipt, en blijft er een steel aan het blad zitten. Bij mij op het werk worden de spinaziebladeren gewassen en verpakt.
De stelen kunnen bij het verpakken tussen de seal gaan zitten, waardoor je de zak kan weggooien omdat hij niet geheel dicht zit![]()
Daarnaast blijven de nog enigszins natte bladeren aan elkaar plakken, waardoor de machine soms verstopt raakt
Ook de ongewassen spinazie die wij verpakken heeft het probleem van de stelen en het plakken, omdat ook deze spinazie enigszins vochtig is.
Uiteraard is dit mooie natuurproduct wel ideaal om je baas te laten zien hoe goed je skills met de machine zijn
Spinazie kan rauw gegeten worden, in een salade, maar ook gekookt of geroerbakt worden. Spinazie is lekker bij kalfsvlees, gevogelte of vis. Voor de makkelijke hap is er ook spinazie uit de diepvriesverkrijgbaar, welke vaak in hapklare brokken in een verpakking zit
Ja zo dus! 14quote:Op maandag 7 mei 2007 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Stamppot andijvie
Klaargemaakt met rauwe andijvie, spekjes en een stuk worst of een balletje erbij
vergeet de kaas niet, dat is ook nog knetterlekker erbijquote:Op maandag 7 mei 2007 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Stamppot andijvie
Klaargemaakt met rauwe andijvie, spekjes en een stuk worst of een balletje erbij
Alleen in Siberië!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo gaat het moeilkijk in zakken?
Het groeit toch bevroren en in blokjes aan wat takken?
Die schuif je er toch zo in?
Kaasquote:Op maandag 7 mei 2007 20:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vergeet de kaas niet, dat is ook nog knetterlekker erbij
je bent niet wijsquote:Op maandag 7 mei 2007 20:33 schreef OA het volgende:
[..]
Kaas
dat vind ik nou echt supersmerig...
Hoewel... een tostie met ham en kaas...![]()
lat0rquote:
Volgens mij donderstraal jij overal kaas bijquote:Op maandag 7 mei 2007 20:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vergeet de kaas niet, dat is ook nog knetterlekker erbij
stamppot rauwe andijvie met kaas en spek, goed te nakken is dat hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij donderstraal jij overal kaas bij
Ik kan kaas zeer zeker waarderen, doch bij warme gerechten ben ik er vrij terughoudend mee![]()
Whehe.. das indd goed te nassenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
stamppot rauwe andijvie met kaas en spek, goed te nakken is dat hoor
en verder valt het wel mee hoor, hoeveel kaas ik door m'n eten dondermieter
even kijken...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.. das indd goed te nassen
Het lijkt anders hier wel alsof jij bijna alles met kaas eet
ik dacht het wel ja, weet niet of ik 'm ooit gezien heb...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Das wel een leuke film volgens mij ofniet?
Vuile was of schone was?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
even kijken...
Ik heb vandaag was met kaas op, gister ook, (wraps), zaterdag niet, (hoewel, wel roomkaas...)vrijdag eeeeuh, weet ik niet meer...
Neequote:
Ik krijg in november een duitse als collegaquote:Op maandag 7 mei 2007 20:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee... etwas. Unser großer Freund Eer-ik redet ein wenig deutsch heute
.
dat zou best goed kunnen iddquote:Op maandag 7 mei 2007 20:54 schreef Sebasser het volgende:
Dus ik zo zoeken op Stremsel met google om eer-ik te gaan fucken met zijn kaas.
vind ik op plek 5 een fok topic van een paar dagen uit, precies die ik zocht.
En ik zocht enkel op stremsel..
Wedden dat als ik een goed topic maak met in de TT Bush is een homo, dat ie al heel snel in de top 10 staat van de miljoenen links?
Wie ein richtig geiles Luderquote:Op maandag 7 mei 2007 20:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik krijg in november een duitse als collega
Goed voor m'n duits, ik vraag me af hoe ze eruit ziet...
Ik hoop het wel jaquote:
Wij hebben bergenquote:
pleur toch op, dat zijn geen bergen man...quote:Op maandag 7 mei 2007 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij hebben bergen
De Vaalserberg,
De st Pietersberg,
De Cauberg,
etc.
Baan....quote:Op maandag 7 mei 2007 21:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja
degene wier baan ik overneem zei dat ik d'r alleen bijna nooit te zien zal krijgen...
Wheheh.. Wij Limburgers vinden van welquote:Op maandag 7 mei 2007 21:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
pleur toch op, dat zijn geen bergen man...
m'n ex-chick, die heeft een bijbaan in utrecht, en die neem ik overquote:
rielekst kerelquote:Op maandag 7 mei 2007 21:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
m'n ex-chick, die heeft een bijbaan in utrecht, en die neem ik over
In november kapt zij ermee, omdat d'r studie klaar is ofzo en dan gaat ze elders werken, en mag ik 't overnemen
12 eurotjes in het uur
goed bezigquote:Op maandag 7 mei 2007 21:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Vandaag ook weer 4 uurtje á ruim 10,5 e/uur gewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |