Nee, da's waarquote:
Dat zijn de betere zaken OA, uitstellen dat je naar huis gaat om nog even in de SC rond te hangenquote:Op maandag 7 mei 2007 17:07 schreef OA het volgende:
[..]
Maar zoals het een goed KSC'er betaamd, post ie gewoon nog ff door na zijn "laatste" post...![]()
Slaap je nu nog niet...?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ondertussen als meer dan 15 uur..
M'n schoonvader carpoolcollega is nog niet klaar...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, da's waar
[..]
Dat zijn de betere zaken OA, uitstellen dat je naar huis gaat om nog even in de SC rond te hangen
Bel 't vrouwtje maar vast op dat je moet overwerken![]()
GA NAAR HUIS OA...VROUWTJE ZIT VAST OP JE TE WACHTEN....quote:Op maandag 7 mei 2007 17:10 schreef OA het volgende:
[..]
Slaap je nu nog niet...?![]()
Ach, een nachtje (of wat) overslaan kan vast geen kwaad, als je niets beters te doen hebt...![]()
meen je niet...????...cool...!!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 17:11 schreef OA het volgende:
[..]
M'n schoonvader carpoolcollega is nog niet klaar...![]()
een nachtje of wat inderdaad, dit is een vast iets voor mij ondertussen..quote:Op maandag 7 mei 2007 17:10 schreef OA het volgende:
[..]
Slaap je nu nog niet...?![]()
Ach, een nachtje (of wat) overslaan kan vast geen kwaad, als je niets beters te doen hebt...![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 17:12 schreef OA het volgende:
Ah, nu dus wel, ik hoor gestommel van boven komen...![]()
Mensen, aju, tot vanavond!
![]()
Neuh... die zit nog in de auto onderweg naar huis, of ze doet momenteel boodschappen...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
GA NAAR HUIS OA...VROUWTJE ZIT VAST OP JE TE WACHTEN....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vertel mij wat...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:13 schreef Kuukske het volgende:
Man man. Wat kunnen ambtenaren ouwehoeren.
Nee m'n collega's. Net in de vergadering. Buh.quote:
Sponsbob vierkantbroek...quote:Op maandag 7 mei 2007 17:14 schreef eer-ik het volgende:
yes, ik heb [url=http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Secondary?BOL_OWNER_ID=1002004000117701&Section=VIDEO&sec_Page=Description] dit besteld
Hoi ennuh spongebob is nu op tvquote:Op maandag 7 mei 2007 17:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar dit is echt een supermooie aflevering
wat? van die prehistorie aflevering?quote:Op maandag 7 mei 2007 17:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Stukje van op TV gezien, echt, maar dan ook echt, oerslecht.
Nee hoor... vriendinlief maakt het nu klaar!quote:Op maandag 7 mei 2007 18:16 schreef eer-ik het volgende:
potverdikkie zeg, iedereen is aan het eten zeker...
Het blijft toch wel een beetje kansloos hoor eer...quote:
Kijk, dat zijn goeie zaken, ik moest het zelf in elkaar bouwen.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:32 schreef OA het volgende:
[..]
Nee hoor... vriendinlief maakt het nu klaar!![]()
En ik geef de katten eten en steek de open haard aan!Daar is het echt weer voor!
Een van de katten eet nu andijvie...![]()
Verder ben ik net zeiknat geregend...althans van onder tot de helft...
![]()
Weersveranderingen...![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:38 schreef OA het volgende:
[..]
Het blijft toch wel een beetje kansloos hoor eer...![]()
![]()
nee....echt niet....quote:Op maandag 7 mei 2007 18:16 schreef eer-ik het volgende:
potverdikkie zeg, iedereen is aan het eten zeker...
Ja, ik heb dus ook nog niet gegetenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee....echt niet.......zometeen...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Over 2 uur pas..quote:Op maandag 7 mei 2007 18:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hoe laat ben je hier, we gaan zo koken...![]()
![]()
![]()
mooie tijdquote:Op maandag 7 mei 2007 19:07 schreef Sebasser het volgende:
Nou, dan ga ik nu maar slapen he.
joe, hoiquote:Op maandag 7 mei 2007 19:12 schreef Sebasser het volgende:
Anyway...
Eet smakelijk aan allen die nog gaan eten.
Dan de vraag "Was het lekker?" aan diegenen die al hebben gegeten..
En verder, voor wie binnenkort gaat slapen, Trusten.![]()
Smakelijk, ik ben er net weerquote:
Allebei? Of door elkaar gemixt? Of JD het een en jij het ander?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:35 schreef Kuukske het volgende:
Tijd voor koffie en thee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |