Goedzo! Ik zat er ook over te denken om een Swaffel-marathon te gaan organiseren. Ik zoek alleen nog een gewillige dame om als oppervlak te dienenquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:03 schreef PleasureMan het volgende:
Swaffelen, de trend van 2007
Swaffelen, weinigen doen het, velen hebben ervan gehoord. Wat is Swaffelen nou eigenlijk? Wie Swaffelt er? Hoe kun je het beste Swaffelen. Voor al uw vragen kunt u hier terecht.
1. Wat is Swaffelen?
Swaffelen is een kunstvorm uitgevoerd door mannen van alle leeftijden. De enige benodigdheden zijn een oppervlak (liefst een vrouwenbil of borst of gezicht/tong) en een halfstijve, topzware, penis.
Je neemt de basis van de penis tussen je vingers en vervolgens sla je er zachtjes mee tegen het te swaffelen oppervlak. Als je dit goed doet hoor je een ritmisch getik. Pas wel op voor eventuele blessures (gebroken billen, borsten of gebroken kaken en blauwe ogen).
2. Wie Swaffelt er zoal?
Enkele namen van een niet-volledige lijst:
- Boris Jeltsin
- Bill Clinton
- Willem-Alexander van Oranje
- Snarf
- Xtravical
- Ondergetekende
3. Wat levert Swaffelen mij op?
Swaffelen brengt vrouwen naar een ultiem hoogtepunt. De ritmische bewegingen zijn een enorme stimulans. Voor de man brengt het vele voordelen, zo bevordert Swaffelen de penisgroei.
Love.
Swaffelen is een eeuwenoude traditie in verschillende culturen. Niet de onze echter, en daarom willen wij dat nu op de wereldkaart plaatsen!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
gast swaffelen is zo 2004
http://www.swaffelen.tk/
als je me niet geloofd: http://webstats.motigo.com/s?tab=1&link=1&id=2960047 dan zie je dat ze vanaf 2004 bezig zijn!
idd.......swaffelen is allang niet meer inquote:Op maandag 7 mei 2007 15:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
gast swaffelen is zo 2004
http://www.swaffelen.tk/
als je me niet geloofd: http://webstats.motigo.com/s?tab=1&link=1&id=2960047 dan zie je dat ze vanaf 2004 bezig zijn!
hier in tilburg is het al jaren een genot om te doen hoor! alleen gaan wij voor het slaan in de kuiltjes van de kin of wang tot bloedens toe!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:26 schreef PleasureMan het volgende:
[..]
Swaffelen is een eeuwenoude traditie in verschillende culturen. Niet de onze echter, en daarom willen wij dat nu op de wereldkaart plaatsen!
Sex.
Dat is hardcore Swaffelen, een vorm die niet bij veel mensen in trek is!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
hier in tilburg is het al jaren een genot om te doen hoor! alleen gaan wij voor het slaan in de kuiltjes van de kin of wang tot bloedens toe!
Swaffelen is een levensstijl, net zoals boedhisme of geitenneuken. Dat is niet "in" of "uit".quote:Op maandag 7 mei 2007 15:26 schreef Tim_G het volgende:
[..]
idd.......swaffelen is allang niet meer in
Sommige mensen blijven 'hangen' idd....... anderen ontwikkelen zich verderquote:Op maandag 7 mei 2007 15:28 schreef PleasureMan het volgende:
[..]
Swaffelen is een levensstijl, net zoals boedhisme of geitenneuken. Dat is niet "in" of "uit".
Lust.
Heel hard langsrennen ofzo?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:50 schreef MikeyMan het volgende:
Iemand weleens een drive-by-swaffel gedaan?
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:50 schreef MikeyMan het volgende:
Dat kan ook... Maar op de fiets of skates gaat beter...quote:
oke,..quote:Op maandag 7 mei 2007 22:35 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Dat kan ook... Maar op de fiets of skates gaat beter...
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:50 schreef MikeyMan het volgende:
slechte ervaring mee?quote:
Whaha neergeslagen door voorbij skatende figuren?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:40 schreef Br3ezAhHhSleTt het volgende:
[..]
![]()
rol hier zowat van mijn hendig chique bureau stoel af
Je wilt niet wéten op wat voor momenten MikeyMan 't voor elkaar krijgt te vragen "zal ik je even swaffelen?" Inderdaad, ja, tijdens 't skaten ofzoquote:Op maandag 7 mei 2007 22:42 schreef het.ismij het volgende:
Whaha neergeslagen door voorbij skatende figuren?![]()
![]()
![]()
![]()
K wil t indd niet weten.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:44 schreef innovative het volgende:
[..]
Je wilt niet wéten op wat voor momenten MikeyMan 't voor elkaar krijgt te vragen "zal ik je even swaffelen?" Inderdaad, ja, tijdens 't skaten ofzo![]()
Valt me van je tegenquote:Respons is een standaard nee, gevolgd door een chagrijnig "doe nou eens normaal".
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:52 schreef innovative het volgende:
Ik kan een hoop hebben, maar 20 keer op een dag dezelfde vraag is toch echt vermóéíend... Vooral omdatie 't aan iedereen vraagt![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:57 schreef innovative het volgende:
Mwah... Sta je op koninginnedag op het museumplein... Is het éven een beetje stil omdat de band uitgespeeld is, hoor je (overal bovenuit, en gelukkig valtie ook niet op tussen de mensen ofzo)
"Zal ik je even swaffelen?"![]()
*bloos* "Schat, geef me maar gewoon een kusje"
"Waarom nou?"![]()
"Omdat ik lief ben"![]()
"Nee, je bent saai!"![]()
![]()
't Hoeft trouwens niet eens een meisje te zijn, vrienden krijgen 't ook naar hun hoofd geslingerd, zelfs bij fitness onder de douche...
Says who?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:02 schreef OldJeller het volgende:
1. Het is zwaffelen.
Nee, maar je taalgebruik wel hoop ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:27 schreef Mihaelaz het volgende:
Is deze topic een grap?
Zie postgeschiedenis van MikeyManquote:Op maandag 7 mei 2007 23:00 schreef het.ismij het volgende:
![]()
![]()
![]()
T had een maat van mij kunnen zijn.
Waar woonde jullie ook al weer?
Tsjah, niveau...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:56 schreef Pro_Shifty het volgende:
haha swafelen. het onderwerp's niveau is weer heel hoog hier
Swaffen SS.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef Nr.G het volgende:
Hitler schwaffelde trouwens ook bij Eva.
Als je dat nou voortaan eens bedenkt als ik níét net in slaap gevallen benquote:Op woensdag 9 mei 2007 09:52 schreef MikeyMan het volgende:
Ik heb weer wat nieuws bedacht...
In het kader van de olympische status, valt er wat voor het swaffelen te zeggen omdat het op de winterspelen én op de zomerspelen kan...
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:51 schreef innovative het volgende:
[..]
Als je dat nou voortaan eens bedenkt als ik níét net in slaap gevallen ben![]()
Ja, das juist het idee...quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:07 schreef het.ismij het volgende:
[..]
![]()
Ik zou toch voor de zomerspelen gaan!!
aangezien de temperatuur dan iets meer in je voordeel werkt.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:14 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ja, das juist het idee...
Op de zomerspelen kwalificeren voor de winterspelen...
Als je daar goed bent, ben je pas écht goed...
En hoe denk je dat dit komt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:40 schreef MikeyMan het volgende:
Tsjah, dat hoor ik jammergenoeg vaker...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:51 schreef MikeyMan het volgende:
Tsjah, als ze meewerken, leg je de lat wel erg laag...
Het 'kop van jut' idee moet ik even verder uitwerken... Het is een idee
ZO dacht het ook wel ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:52 schreef Nr.G het volgende:
Nou zo'n bevroren bloedlul kan op de winterspelen best hard aankomen hoor!
Wat een negativiteit weer.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:44 schreef Chaussure het volgende:
oh jaaa slaan met pikken heeeeeerr-lijk oe oe oeee![]()
damn, ga er ff serieus op in..quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:44 schreef Chaussure het volgende:
oh jaaa slaan met pikken heeeeeerr-lijk oe oe oeee![]()
Swaffel Staffelquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |