Het oostelijke stuk is oranje.. is dat van Nederland?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:19 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, het westerlijke stuk ligt ten westen van de Oeralrivier en is daarmee Europa.
nee dat is het Aziatische deel van Kazachstanquote:Op maandag 7 mei 2007 16:21 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Het oostelijke stuk is oranje.. is dat van Nederland?![]()
Babylon 5 vraag...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:21 schreef PhysicsRules het volgende:
Waar staat de afkorting JPEG voor?
Mijn hemel ik mag hopen dat dat sarcasme wasquote:Op maandag 7 mei 2007 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee dat is het Aziatische deel van Kazachstan
ik gaf gewoon antwoord op jouw/uw 'vraag'quote:Op maandag 7 mei 2007 16:23 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Mijn hemel ik mag hopen dat dat sarcasme was![]()
![]()
Jij hebt echt wat met afkortingenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Joint Photographic Expert Group
je moet bij jezelf ook nog een puntje erbij tellen, ik kwam er net achter dat ik wel de +1 voor jou dat getypt, maar vervolgens de stand hetzelfde heb gelatenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Jij hebt echt wat met afkortingen![]()
L.e.E +1
Punten #745
PhysicsRules 3
Luctor.et.Emergo 3
ScottTracy 1
gedaanquote:Op maandag 7 mei 2007 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je moet bij jezelf ook nog een puntje erbij tellen, ik kwam er net achter dat ik wel de +1 voor jou dat getypt, maar vervolgens de stand hetzelfde heb gelaten
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:37 schreef ScottTracy het volgende:
9de symphonie?
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:40 schreef ScottTracy het volgende:
Ik durf geen DBZ vraag te stellen in een Algemene Kennis topic
gedirigeertquote:Op maandag 7 mei 2007 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag in 1824, heeft Ludwig van Beethoven de eerste uitvoering van zijn ......... gedirigeert.
Wat komt er op de plek ...........?
Ik dacht dat monsieur er 15-16 hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |