Luctor.et.Emergo +1quote:Op maandag 7 mei 2007 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Babylon 5?
Volgende keer maar weer een vraag over The Bold and The Beautiful? Vast meer op jou niveauquote:Op maandag 7 mei 2007 16:06 schreef VonHinten het volgende:
The Intergalactic Space Crusaders in Search for the Nerdly Beamcannon?
Of over Dallastycrestquote:Op maandag 7 mei 2007 16:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Volgende keer maar weer een vraag over The Bold and The Beautiful? Vast meer op jou niveau![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:08 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Volgende keer maar weer een vraag over The Bold and The Beautiful? Vast meer op jou niveau![]()
Ja gooi er een DBZ vraag inquote:Op maandag 7 mei 2007 16:09 schreef VonHinten het volgende:
[..]
![]()
Met iets over de avater van ST heb je meer kans....
Van na mijn tjidquote:Op maandag 7 mei 2007 16:09 schreef VonHinten het volgende:
[..]
![]()
Met iets over de avater van ST heb ik meer kans....
Armenië ligt in Azië, maar wordt vaak tot Europa gerekend, maar ligt toch echt in Azië en is dus fout. De andere vier zijn trouwens wel goed.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:11 schreef ScottTracy het volgende:
Georgie, Azerbeidjan, Armenie, Rusland, Turkije
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:15 schreef PhysicsRules het volgende:
Kazachstan
Het oostelijke stuk is oranje.. is dat van Nederland?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:19 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, het westerlijke stuk ligt ten westen van de Oeralrivier en is daarmee Europa.
nee dat is het Aziatische deel van Kazachstanquote:Op maandag 7 mei 2007 16:21 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Het oostelijke stuk is oranje.. is dat van Nederland?![]()
Babylon 5 vraag...quote:Op maandag 7 mei 2007 16:21 schreef PhysicsRules het volgende:
Waar staat de afkorting JPEG voor?
Mijn hemel ik mag hopen dat dat sarcasme wasquote:Op maandag 7 mei 2007 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee dat is het Aziatische deel van Kazachstan
ik gaf gewoon antwoord op jouw/uw 'vraag'quote:Op maandag 7 mei 2007 16:23 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Mijn hemel ik mag hopen dat dat sarcasme was![]()
![]()
Jij hebt echt wat met afkortingenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Joint Photographic Expert Group
je moet bij jezelf ook nog een puntje erbij tellen, ik kwam er net achter dat ik wel de +1 voor jou dat getypt, maar vervolgens de stand hetzelfde heb gelatenquote:Op maandag 7 mei 2007 16:27 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Jij hebt echt wat met afkortingen![]()
L.e.E +1
Punten #745
PhysicsRules 3
Luctor.et.Emergo 3
ScottTracy 1
gedaanquote:Op maandag 7 mei 2007 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je moet bij jezelf ook nog een puntje erbij tellen, ik kwam er net achter dat ik wel de +1 voor jou dat getypt, maar vervolgens de stand hetzelfde heb gelaten
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:37 schreef ScottTracy het volgende:
9de symphonie?
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:40 schreef ScottTracy het volgende:
Ik durf geen DBZ vraag te stellen in een Algemene Kennis topic
gedirigeertquote:Op maandag 7 mei 2007 16:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag in 1824, heeft Ludwig van Beethoven de eerste uitvoering van zijn ......... gedirigeert.
Wat komt er op de plek ...........?
Ik dacht dat monsieur er 15-16 hadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |