quote:Geknisper in oor blijken spinnen
De 9-jarige Jesse Courtney uit Albany in de Amerikaanse staat Oregon had al een tijdje last van zijn linkeroor. Het leek wel alsof er chips in zaten die kraakten en knisperden. De dokter maakte zijn oor schoon en vond iets anders: 2 grote spinnen, waarvan er 1 nog leefde.
bron: http://www.nos.nl/nos/art(...)1C79089DCB32155.html
in zijn hele leven gemiddeld 8 volgens mijquote:Op maandag 7 mei 2007 13:50 schreef Lariekoek het volgende:
Hoeveel spinnen eet de mens gemiddeld in zijn slaap ook alweer op?
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:52 schreef BereNDD het volgende:
[..]
in zijn hele leven gemiddeld 8 volgens mij
een stuk of 0 volgens mijquote:Op maandag 7 mei 2007 13:50 schreef Lariekoek het volgende:
Nul komma nul. Stomme hoax. Je hoeft maar drie seconden na te denken en je weet al waarom het een hoax isquote:Op maandag 7 mei 2007 13:50 schreef Lariekoek het volgende:
wrom?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nul komma nul. Stomme hoax. Je hoeft maar drie seconden na te denken en je weet al waarom het een hoax is
zijn onderzoeken naar geweest, 7 is ook een schatting van me, kijk maar even in google ofzo, daar staat vast wel wat....quote:Op maandag 7 mei 2007 14:22 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
Hoe komen ze aan dat getal denk je ?
Hebben ze een mensenleven lang bij iemand zitten opletten ?
http://www.snopes.com/science/stats/spiders.htmquote:Op maandag 7 mei 2007 14:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
zijn onderzoeken naar geweest, 7 is ook een schatting van me, kijk maar even in google ofzo, daar staat vast wel wat....
Juist niet. Idiootquote:Op maandag 7 mei 2007 14:28 schreef JohnDope het volgende:
De mond is een vochtige plaats, dat vinden ze een lekker plekje, tot je hap doet
ok 3 seconden gedacht.. conclusie:quote:Op maandag 7 mei 2007 13:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nul komma nul. Stomme hoax. Je hoeft maar drie seconden na te denken en je weet al waarom het een hoax is
Ik geloof het wel... een normaal mens schijnt 1/3 van zijn leven te slapen en dan een spin of 7 weg eten is wel mogelijk.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:28 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
[..]
http://www.snopes.com/science/stats/spiders.htm
Claim: The average person swallows eight spiders per year.
Status: False.
This "statistic" was not only made up out of whole cloth, it was invented as an example of the absurd things people will believe simply because they come across them on the Internet.
Aha.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik geloof het wel... een normaal mens schijnt 1/3 van zijn leven te slapen en dan een spin of 7 weg eten is wel mogelijk.
Laatst zag ik ook een vent op tv, die was even op vakantie geweest naar zuid-amerika ofzo en die had hoofdpijn en kreeg een ei op zijn hoofd, daar bleken allemaal vliegen in te zitten.
Die kans lijkt me kleiner dan dat je in je slaap een spin op eet.
Ja maar je vergeet het ademen. Ademen! Opgegeten worden!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:30 schreef BereNDD het volgende:
[..]
ok 3 seconden gedacht.. conclusie:
spinnen houden van donkere vochtige plekken,
mijn mond.. donker en vochtig..
ik zie hier geen hoax in
Ja, en ik zag laatst een bruine koe, dus dat chocoladevla van bruine koeien komt, moet wel waar zijn!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik geloof het wel... een normaal mens schijnt 1/3 van zijn leven te slapen en dan een spin of 7 weg eten is wel mogelijk.
Laatst zag ik ook een vent op tv, die was even op vakantie geweest naar zuid-amerika ofzo en die had hoofdpijn en kreeg een ei op zijn hoofd, daar bleken allemaal vliegen in te zitten.
Die kans lijkt me kleiner dan dat je in je slaap een spin op eet.
trouwens.. hoe bewijs je het tegendeel dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 13:56 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan. Door na te denken. Moet je ook es doen.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:34 schreef BereNDD het volgende:
[..]
trouwens.. hoe bewijs je het tegendeel dan?
dat is juist niet logisch.. omdat we weten hoe chocoladelvla gemaakt wordt..quote:Op maandag 7 mei 2007 14:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja, en ik zag laatst een bruine koe, dus dat chocoladevla van bruine koeien komt, moet wel waar zijn!
op andere sites las ik 3 tot 5.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:33 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
[..]
Aha.
En hoe komen ze nou aan dat getal van "gemiddeld 8" ?
Hebben ze daar een slimme spinnen-teller voor ?
Ik zeg dus niet dat niemand ooit een spin heeft opgegeten in haar/zijn slaap,
ik zeg dat die statistiek compleet verzonnen is..
Als je niks claimt hoef je ook niks te bewijzen.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:34 schreef BereNDD het volgende:
[..]
trouwens.. hoe bewijs je het tegendeel dan?
Een beetje warme tocht is ook lekker....quote:Op maandag 7 mei 2007 14:33 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja maar je vergeet het ademen. Ademen! Opgegeten worden!
hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan. Door na te denken. Moet je ook es doen.
So fucking what? We weten ook dat mensen geen spinnen eten in hun slaap. Maar ondertussen zit jij je plat te redeneren om het toch maar zo te laten zijn!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:35 schreef BereNDD het volgende:
[..]
dat is juist niet logisch.. omdat we weten hoe chocoladelvla gemaakt wordt..
dit voorbeeld slaat echt werkelijk nergens op
Ik zou niet weten hoeveel, laten we het dan zo zeggen, een mens eet minimaal 1 spin in zijn/haar leven tijdens de slaap.quote:
Niet voor spinnen. Spinnen die dat lekker vinden eindigen meestal in de maag van een vogel.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Een beetje warme tocht is ook lekker....
Als ze in je oor kruipen denk ik dat ze ook vast de weg naar je mond wel kunnen vindenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:35 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
[..]
Als je niks claimt hoef je ook niks te bewijzen.
Als je met statistieken als "de gemiddelde mens..." en "8 per jaar" gaat strooien,
zul je ze ook moeten onderbouwen.
Doe dat maarquote:Op maandag 7 mei 2007 14:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoeveel, laten we het dan zo zeggen, een mens eet minimaal 1 spin in zijn/haar leven tijdens de slaap.
of in onze maag dusquote:Op maandag 7 mei 2007 14:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Niet voor spinnen. Spinnen die dat lekker vinden eindigen meestal in de maag van een vogel.
Sufferd, ik had toch net al gepost over spinnen, ademen, roofdieren, etc? Blader eens terug ofzo.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:36 schreef BereNDD het volgende:
[..]
hoe heb je dat gedaan dan?
Door te zeggen dat het een hoax is?
hmm.. als dat het tegendeel bewijzen is... ken ik er ook nog wel een paar
Ik zou het anders willen stellen :quote:Op maandag 7 mei 2007 14:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoeveel, laten we het dan zo zeggen, een mens eet minimaal 1 spin in zijn/haar leven tijdens de slaap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |