Zou zomaar een doorbraakbloeding kunnen zijn hoor. Ik had het ook wel een spontaan bij het doorringen, terwijl ik de ring al meer dan 3 jaar gebruik en verder nooit last had.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou moe.
Ik heb gister een nieuwe ring ingedaan, maar hij zit niet goed. Omdat ik nou niet echt in de mood was om het samen met vriendje op te lossen, zit ie nog steeds niet goed. Dus ik wilde hem vanochtend aanduwen, haal ik mijn vinger weg, zit ik als een idioot te bloeden![]()
![]()
Geen idee wat er gebeurd is, ik zal mezelf wel met mijn nagel opengehaald hebben? Ik verlies nu nog wat bruin bloed, dus hopelijk is het iets kleins en nu weer genezen. Ohja, ik ring nu door, dus het is geen restant van mijn stopweek, en doorbraakbloedingen heb ik nog nooit gehad.
Iemand wel eens zoiets meegemaakt?
Dat is irritant ja, en ook raar idee.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:27 schreef Miriampje het volgende:
ik zat er laatst aan te denken dat ik weer elke dag een pil zou moeten slikken...
kan het me niet meer voorstellen
Daar heb je nou juist die ring voor, anders komt er misschien wel een hoofdje doorheenquote:Op donderdag 13 september 2007 00:08 schreef octopussy het volgende:
Minder tof is het openen van de baarmoedermond met de eendenbek![]()
Mail Organon even voor de zekerheid. Maar ik denk dat je het niet met de NuvaRing kunt gebruiken. Het gaat er om dat de hormonen niet samengaan met de stofjes in valeriaan..quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:15 schreef Sade het volgende:
Ik hoop dat iemand hier het antwoord weet:
Ik weet dat het gebruik van St. Janskruid invloed heeft op de microgynon. Maar hoe zit dat met de Nuvaring? Ik wilde er eigenlijk weer mee gaan beginnen met het oog op de winter (ben erg gevoelig voor een winterdip) maar dan moet de Nuva natuurlijk wel blijven werken...
Ze bedoeld dat je ook onttrekkingsbloedingen kan krijgen terwijl je zwanger bentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:11 schreef Pearly het volgende:
ik begrijp je niet zoeperzazke !
Blond maybe.....
Wilde effe melden dat ik dus voorlopig ga stoppen met 2 maanden achter elkaar ringen.
En pssstt... * brrrrr als de boel daaronder 'piep' gaat zeggen, dan zeker!
Ah OK! Zij dacht dat je hem altijd rond dezelfde tijd in moet brengen.....Dus eenmaal 8 uur, altijd 8 uur! Ik begrijp natuurlijk ook dat je niet iedere week moet wisselen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:06 schreef Troel het volgende:
http://www.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h25073.pdf
Daar staat in dat als je hem rond 10 uur inbrengt, je hem er ook weer rond 10 uur weer moet verwijderen en dan de week erna ook weer rond 10 uur in moet brengen. Als de ring meer dan drie uur te laat ingebracht is, kan de werking verminderd zijn, dus je hebt inderdaad wel speling. Te vroeg inbrengen zal het probleem niet zijn, ware het niet dat je hem er dan ook wel op tijd uit moet halen!
Hoeft niet per sé, je mag 'm ook maar één week inhouden. Als het maar langer is dan drie weken in totaal, er komen toch evenveel hormonen uit.quote:Op maandag 3 december 2007 22:45 schreef Ynske het volgende:
yepz is geen probleem als je m nu 4 weken inhoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |