abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 juni 2007 @ 06:36:32 #101
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_50809672
ik heb niet zo vaak hoofdpijn
alleen als ik een keer iets anders doe dan anders
afgelopen week heb ik mijn nuvaring er op een andere dag eruit gehaald
en daar reageerde mijn lichaam op met hoofdpijn
ook had ik erge hoofdpijn toen ik een maand door heb geringt

ik denk dat je lichaam gewoon moet wennen
pi_51134802
hmmm, ik heb net mijn eerste ring gebruikt..... het eerste wat ik me afvraag is; voel je het ding niet bij het vrijen? Ik kan me niet voorstellen dat je het niet voelt..... ik hoorde ook iets in de trand van dat je hem er uit mocht halen tijdens het vrijen. Hoe doen jullie dat? Lijkt me zo'n onhandig moment.... "wacht ff, ff me ring eruit halen" hmmmzz
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
pi_51135008
Ik heb de ring nog nooit gevoelt tijdens de seks. 1x heb ik 'm er uit gedaan omdat het pijn deed, maar het weghalen van de ring verhielp dat niet. Ik heb vriendlief gewoon lief weggeduwd en gezegt 'wacht even, m'n ring moet d'r uit' en die heb ik toen gewoon onder het kussen gepropt. Je kan 'm toch met koud(!) water afspoelen voor je 'm weer indoet.
I will take the sun in my mouth
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juli 2007 @ 16:19:41 #104
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_51135115
Vriendjelief voelt m volgens mij wel. maar heeft er geen last van.
ikzelf voel m niet, doe m ook niet uit, wel soms dat we m tijdens verliezen, maar ik controlleer altijd of ie er nog inzit na afloop enzo
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_51135599
ennuh, zijn jullie ook veel van die ring aangekomen?
Nee, neem jezelf niet te serieus, dat doe ik ook niet....
Work like you don't need the money; dance like no one is watching; sing like no one is listening; love like you've never been hurt; fuck like you're on film
pi_51135821
Ik viel 2 of 3 kilo af omdat ik van de pil naar de nuvaring ben gegaan.
Maar van hormonale anticonceptie komt vrijwel iedereen aan.
I will take the sun in my mouth
pi_51177007
mn vriend en ik merken er niets van tijdens de sex Check nu ook wel altijd of ie er nog in zit erna (aangezien hij er 1x uit is gegaan en te laat opgemerkt.. gelukkig in de tweede week en gelukkig niet zwanger )
Niet aangekomen trouwens, maar ik ben van de pil overgestapt..
pi_51490402
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef n8 het volgende:
ennuh, zijn jullie ook veel van die ring aangekomen?
Alleen mijn borsten zijn van een volle a/kleine b naar een volle b gegaan, verder niet.
I had a signature once. It was awful.
pi_51504810
Ik heb ergens gelezen,
dat bij veel vrouwen de zin in sex minder wordt bij het gebruik van de ring..
Heb de ring een half jaar gebruikt, toen een half jaar niets en heb nu sinds een paar dagen weer de eerste in...
Het eerste halve jaar is me niets raar opgevallen wat betreft bijwerkingen e.d.,
maar nu heb ik wel sterk het idee dat de zin in sex juist groter is geworden..
Hoe zit dit bij jullie?
pi_51511725
Ik heb nooit een fatsoenlijk libido gehad en dat heb ik nu nog niet, dus aan mij heb je weinig denk ik. Wel merk ik dat ik meer moeite heb om vochtig te worden. Overigens wordt de zin in seks meestal groter als je van de pil afkomt en aan de nuva gaat vanwege de lagere dosering hormonen.
I had a signature once. It was awful.
  maandag 16 juli 2007 @ 16:39:15 #111
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_51526172
Wat zijn de kosten van de nuvaring? Ik zie net dat ik van Menzis maar ¤ 50 per jaar vergoed krijg.

Ik sta er sceptisch tegenover maar het lijkt me wel makkelijk nu ik de pil niet meer kan gebruiken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 16 juli 2007 @ 16:40:02 #112
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_51526189
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat zijn de kosten van de nuvaring? Ik zie net dat ik van Menzis maar ¤ 50 per jaar vergoed krijg.

Ik sta er sceptisch tegenover maar het lijkt me wel makkelijk nu ik de pil niet meer kan gebruiken.
32 euro voor 3 ringen (3 maanden dus)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 16:43:24 #113
43556 miss_dynastie
pi_51526292
En als je arts je maar een recept voor een keer mee wil geven, dan kan de apotheek ze gewoon verlengen hoor (al zeggen ze eerst van niet, ze kunnen het en doen het ook na wat gezeur ).
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 16 juli 2007 @ 16:44:48 #114
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_51526342
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:43 schreef miss_dynastie het volgende:
En als je arts je maar een recept voor een keer mee wil geven, dan kan de apotheek ze gewoon verlengen hoor (al zeggen ze eerst van niet, ze kunnen het en doen het ook na wat gezeur ).
hier nooit een recept mee hoeven nemen, word gewoon verstrekt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_51549440
quote:
Op maandag 28 mei 2007 11:45 schreef Troel het volgende:

[..]

Als je geen vriendje hebt, dan zou ik er niet al te zwaar aan tillen. Ik heb pas een keertje getest na hoeveel tijd je begon te bloeden met nuvaring, dat duurt best lang (of je dan nog tegen zwangerschap beschermd bent, is natuurlijk de vraag )
Er zijn behoorlijk veel mogelijkheden. Meld je aan en je krijgt sms-jes, e-mailtjes gestuurd om te weten wanneer je ring eruit moet halen en wanneer er weer in
dit is de site
pi_51549548
Zelf heb ik een paar maanden in. Bevalt me goed tot nu toe. Wel merk ik dat mijn orgasme''s minder zijn dan toen ik geen ring in had. Dus mijn vermoeden is dat het aan de ring ligt.
Heeft iemand dat ook? Ik kom wel meerdere keren klaar achter elkaar,maar minder heftig.
pi_51550022
quote:
Op maandag 16 juli 2007 16:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat zijn de kosten van de nuvaring? Ik zie net dat ik van Menzis maar ¤ 50 per jaar vergoed krijg.

Ik sta er sceptisch tegenover maar het lijkt me wel makkelijk nu ik de pil niet meer kan gebruiken.
Het jongerenpakket van Menzis vergoedt het wel. Omdat de ring het enige medicijn is dat ik gebruik heb ik dat pakket maar genomen, is uiteindelijk voordeliger.

Overigens heb je de eerste keer wel een recept nodig, daarna wordt het gewoon steeds uitgegeven bij ons zonder dat je een recept nodig hebt....
I had a signature once. It was awful.
pi_51550055
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:52 schreef frapogalogliko het volgende:
Zelf heb ik een paar maanden in. Bevalt me goed tot nu toe. Wel merk ik dat mijn orgasme''s minder zijn dan toen ik geen ring in had. Dus mijn vermoeden is dat het aan de ring ligt.
Heeft iemand dat ook? Ik kom wel meerdere keren klaar achter elkaar,maar minder heftig.
Ik heb er geen last van dat het minder heftig is, maar ik kan wel minder orgamses krijgen. Als ik de ring 3 weken inheb krijg ik krampen en als ik dan een orgasme krijg dan doet het verselijk veel pijn (menstruatiekrampen, dat gevoel). Wel balen, omdat ik graag doorring, maarja, ik vind het ook niet echt een probleem om dan maar een paar maanden niet klaar te komen....
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 11:06:40 #119
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_51551416
Ik heb geen jongeren pakket bij de Menzis dus vandaar
maar wrs stap ik eind van het jaar toch over naar de ohra

Vanmiddag om half 5 bij de huisarts zijn
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:23:22 #120
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_51567996
ik heb hem hoor

net een test gedaan omdat ik de moring after pil heb moeten gebruiken deze maand en ik gister ongesteld had moeten zijn ben niet zwanger

krijg al wel krampjes dus het kan denk ik niet zo lang meer duren voordat ik hem kan gaan gebruiken voor de zekerheid ligt ie wel in de koelkast
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:36:41 #121
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51568459
Ik heb de ring nu zo'n 4 maanden. En had afgelopen week 3 dagen lang hoofdpijn. Geen idee waar t van kwam, maar kan dus best zijn dat t dus komt doordat ik die week ook ongesteld was. En dat een bijwerking kan zijn van de ring.

Normaal gesproken namelijk nooit echt klachten tijdens m'n ongesteldheid, maar dit keer ook gewoon heftig bloeden en sterke buikkrampen.
Toch vind ik het erg prettig dat ik er maar 1x in de 3 weken aan hoef te denken.. dat scheelt bij mij een hoop immers ik de pil erg vaak vergat.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  Moderator dinsdag 17 juli 2007 @ 19:38:30 #122
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_51568522
Nu bezig met mijn derde ring en het bevalt heel goed Een keer een doorbraakbloeding gehad en een keer erge hoofdpijn, verder nauwelijks ergens last van Alleen wel meer afscheiding. Maar ja, alles beter dan die doorbraakbloedingen die een week duurde
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 17 juli 2007 @ 20:06:11 #123
92409 Twinky
Little star.
pi_51569533
Wat voor hoofdpijn hebben jullie? Ik heb ook gigantische hoofdpijn, maar heb meer het idee dat het uit mijn nek/spieren komt. en aangezien ik meer spierproblemen heb zou ik liever niet hebben dat het van de ring komt
  dinsdag 17 juli 2007 @ 20:11:08 #124
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51569745
tis een stekende hoofdpijn aan 1 kant. De ene keer links en andere keer aan de rehcterkant.
Dus voornamelijk als je gebukt staat en weer omhoogkomt. Dan is t t ergeste.

Had t nooit gezien als iets wat met de ring te maken zou kunnen hebben. Maar dat zal t vast wel geweest zijn.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 juli 2007 @ 20:16:19 #125
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_51569962
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
tis een stekende hoofdpijn aan 1 kant. De ene keer links en andere keer aan de rehcterkant.
Dus voornamelijk als je gebukt staat en weer omhoogkomt. Dan is t t ergeste.

Had t nooit gezien als iets wat met de ring te maken zou kunnen hebben. Maar dat zal t vast wel geweest zijn.
en ring je dan langer dan de 3 weken?
ik weet dat mijn lichaam totaal niet goed reageerd op langer gebruik
dan leef ik op hoofdpijn, buikpijn en overgevoelligheid
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 17 juli 2007 @ 20:24:58 #126
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51570347
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:16 schreef Ynske het volgende:

[..]

en ring je dan langer dan de 3 weken?
ik weet dat mijn lichaam totaal niet goed reageerd op langer gebruik
dan leef ik op hoofdpijn, buikpijn en overgevoelligheid
Ik heb daarvoor wel doorgeringt , dus zonder stopweek.
Met de pil heb ik daar nooit last van en kan dat maanden doen, maarje ik ring nog niet zo heel lang.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 17 juli 2007 @ 20:37:00 #127
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_51570889
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Ik heb daarvoor wel doorgeringt , dus zonder stopweek.
Met de pil heb ik daar nooit last van en kan dat maanden doen, maarje ik ring nog niet zo heel lang.
de pil is niet te vergelijken met de ring vind ik dan
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:57:00 #128
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51576313
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:37 schreef Ynske het volgende:

[..]

de pil is niet te vergelijken met de ring vind ik dan
nee dat klolpt, maar ik had niet verwacht dat t zovveel invloed had op mijn lichaam.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  woensdag 18 juli 2007 @ 05:43:39 #129
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_51582188
Hij zit er in hoor

Hopelijk word ik ermee ene stuk minder ongesteld wat een bagger zeg moeten overgeven van de buikpijn
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:10:00 #130
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52385363
Denk niet dat het iets wordt heb vanmorgen vroeg net ring 2 in gedaan en nu begint dat pijnlijke direct weer ik ben daar gewoon heel erg gevoelig helaas . Ik ga nog even zoeken op internet maar het is 1 van de bijwerkingen . Dan haal ik er hem maar eruit. En dan op zoek naar een opvolger
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 15 augustus 2007 @ 12:25:09 #131
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52385790
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Denk niet dat het iets wordt heb vanmorgen vroeg net ring 2 in gedaan en nu begint dat pijnlijke direct weer ik ben daar gewoon heel erg gevoelig helaas . Ik ga nog even zoeken op internet maar het is 1 van de bijwerkingen . Dan haal ik er hem maar eruit. En dan op zoek naar een opvolger
ik zou er even doorheenbijten en op zijn minst 3 maanden aankijken
bij mij werd t ook minder
en is doorringen geen optie voor je?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_52386066
hoi hoi
na de 7 topics bekeken te hebben, besloot ik dat ik maar es lid ging worden hier.:p
Maarr maar de oudste was van 2003/2004 dus k dacht dat klopt niet echt meer, dus ga ik gewoon meepraten in de nieuwe ^^
Maar goed, vanavond ga ik me eerste ring indoen.. Ben benieuwd hoe dat gaat..
Maar nadat ik alles gelezen heb hier over verlaagde libido's en dergelijke, maak ik me toch een beetje zorgen.
Ik heb hiervoor altijd condooms gebruikt, dus ik heb geen idee hoe mijn lichaam hierop reageren gaat.
Verder had ik nog de vraag of ik na mijn menstruatie nog 7 dagen condoom moet gebruiken, of dat die 7 dagen ingaan vanaf het inbrengen van de ring..
nja hoop dat iemmand me kan helpen!
  woensdag 15 augustus 2007 @ 12:36:42 #133
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52386118
Ja sure doorheen bijten hier valt niet door heen te bijten heb al genoeg pijn in die regio op het moment...

En waarom doorringen? Zeker de eerste keer lijkt het me goed om te kijken wat je lichaam doet
pi_52388678
Daar ben ik het mee eens. =)
Maar er zijn nog wel wat alternatieven zoals de pleisterpil enzo..
pi_52392025
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:02 schreef littledoll het volgende:
Maar er zijn nog wel wat alternatieven zoals de pleisterpil enzo..
Daar is niks pilligs meer aan hoor, dat heet gewoon de anticonceptiepleister
I had a signature once. It was awful.
pi_52392096
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:34 schreef littledoll het volgende:
Maar nadat ik alles gelezen heb hier over verlaagde libido's en dergelijke, maak ik me toch een beetje zorgen.
Ik heb hiervoor altijd condooms gebruikt, dus ik heb geen idee hoe mijn lichaam hierop reageren gaat.
Verder had ik nog de vraag of ik na mijn menstruatie nog 7 dagen condoom moet gebruiken, of dat die 7 dagen ingaan vanaf het inbrengen van de ring..
nja hoop dat iemmand me kan helpen!
Als het goed is is de nuvaring gewoon veilig als je hem op de eerste dag van je menstruatie indoet. Kies je een andere dag, moet je 7 dagen wochten voor je er volledig op kunt vertrouwen. Zo werkt het met de pil en het lijkt me logisch dat dat met de ring ook zo is.
I had a signature once. It was awful.
pi_52395082
Oh ja.:p
bij mij blijft dat als pil hangen :p
Mijn huisarts zei dacht ik dat ik het nog 10 dagen met condoom moest doen, maar ik dacht ergens 7 dagen gelezen te hebben, dus misschien dat het er 7 waren ipv 10.. iig een aantal dagen na de menstruatie om het allemaal te laten werken.
Uit de bijsluiter werd ik na 3 x lezen nog niet veel wijzer, maar misschien dat ik dan maar voor een 4e x lezen ga!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:01:14 #138
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_52435234
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja sure doorheen bijten hier valt niet door heen te bijten heb al genoeg pijn in die regio op het moment...

En waarom doorringen? Zeker de eerste keer lijkt het me goed om te kijken wat je lichaam doet
Daar ben ik het niet mee eens

Ook bij mij duurde het 3 maanden eer mijn lichaam volledig gewend was aan de ring
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_52435433
Pearly?
Jij gebruikt al heel lang de nuvaring he
weet jij dan misschien of die 7 dagen vanaf me eerste mensturatiedag zijn of als de bloeidng net is afgelopen?
want in de bijsluiter staat vanaf deze nieuwe cyclus
maar daar kan ik geen touw aan vastknopen.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:20:50 #140
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52435751
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:01 schreef Pearly het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens

Ook bij mij duurde het 3 maanden eer mijn lichaam volledig gewend was aan de ring
Tuurlijk zal best dat je het er niet mee eens bent het doet nu nog zeer en hij is er meer dan 24 uur uit.

Kan al amper lopen omdat ik zoveel bekken cq heup pijn heb dus ja sorry dat ik voor de makkelijk weg ga op dit moment . En sinds ik hem gebruikte ging het nog slechter met lopen als ik er nu even over nadenk. Dus ja misschien later probeer ik het weer maar het is niet het goede op dit moment.

[ Bericht 12% gewijzigd door -Bubseltje- op 16-08-2007 22:28:31 ]
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:21:17 #141
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52435766
En het is vanaf eerste menstruatiedag dat is het begin van je nieuwe cyclus
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 17 augustus 2007 @ 07:05:37 #142
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52441940
bubseltje, je moet doen wat je het beste lijkt, echter is het wel zo dat je lichaam zich aanpast en steeds beter reageert op de ring
ik zei dat van dat doorringen omdat je in mijn ogen aangaf dat je er juist last van had op t moment dat je de ring niet gebruikte

ik ben iig erg gelukkig met de ring. tuurlijk ook ik heb mijn stemmingswisselingen, die eigenlijk alleen als ik niet ring de kop opsteken.

amper lopen van de ring?
ik kan nergens iets vinden van bijwerkingen die dat veroorzaken.
wat heb je dan precies? en hoe weet je zeker dat het van de ring is?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:52:44 #143
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52443561
Het komt niet door de ring maar het LIJKT dat het met de ring nog minder ging. Heb ik ook als ik ongesteld ben de spieren in mijn benen en heupen zijn verzwakt door overbelasting maar in de gewrichten is wrs ook iets aan de hand.

Heb niet gezegd dat het met de ring in minder was hoor was blij dat ie er uit was en heeft echt dagen gebeurt zeker een week voordat het weer een beetje normaal was. Toen de nieuwe weer er in en na een paar uur weer bingo.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:20:21 #144
92409 Twinky
Little star.
pi_52446887
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:08 schreef littledoll het volgende:
Pearly?
Jij gebruikt al heel lang de nuvaring he
weet jij dan misschien of die 7 dagen vanaf me eerste mensturatiedag zijn of als de bloeidng net is afgelopen?
want in de bijsluiter staat vanaf deze nieuwe cyclus
maar daar kan ik geen touw aan vastknopen.
Vanaf de eerste menstruatiedag.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:21:14 #145
92409 Twinky
Little star.
pi_52446910
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 12:20 schreef Twinky het volgende:

[..]

Vanaf de eerste menstruatiedag.
Of eigenlijk gewoon 7 dagen nadat je 'm erin hebt gestopt, dan is -ie sowieso gewoon veilig.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:38:06 #146
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_52447404
Yeps Littledoll
Ik zou ook gaan voor de laatste post van Twinky!!
"7 dagen na dat je de ring erin gedaan hebt". Dan is het 'zeker' goed en heb je zelf een goed gevoel erbij.

Ahaa .. Bubseltje. Misschien heb ik je berichten niet goed gelezen maar inderdaad... als na een paar dagen na het inbrengen van de 2e ring blijkt dat het weer hetzelfde liedje is, kun je beter naar alternatieven gaan zoeken. Dit is ook alleen maar een pijnlijke ervaring zó.
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_52696033
Ik heb ook de nuva ring. Het enige echte nadeel dat ik tot nu toe heb gemerkt is dat de combinatie ring met tampon heel erg onhandig is. Ik haal bij het verwijderen van mijn tampon ook de ring er uit. Echt lastig. Vooral op een openbaar toilet ofzo.
Wees verstandig en denk voor dat je roept!
  zondag 26 augustus 2007 @ 13:36:31 #148
92409 Twinky
Little star.
pi_52696374
ik heb eigenliijk een beetje een probleempje. Een jaar geleden begon ik met de Nuvaring, en dat was toen ik in een stevige dip (depressie) zat. Als het kon lag ik in bed, was altijd moe, huilen huilen huilen, ik voelde me alleen enzovoort. Toen ben ik gestopt met de pil en overgegaan op de ring. Na een tijdje ging het beter, ik leerde ook mijn huidige vriend kennen en was weer een stuk vrolijker.

Afgelopen drie maanden ben ik weer langzaam aan het terugzakken. Ik ben continu ontzettend moe, slaap 's nachts heel lang en overdag ook vaak nog één of twee keer een (half) uurtje, voel me weer zo 'bleh' en ga zo maar door.

Eén van de redenen toen was mijn lichaam; ik heb een afwijking in mijn spieren waardoor ze continu gespannen zijn, zodat ik me nooit echt kan ontspannen (zelfs in mijn slaap sta ik strak). Dat levert erg veel pijn op, de ene keer meer dan de andere, maar ook een ongelofelijk kutgevoel omdat mijn lichaam me in de steek laat. Ik wil zoveel maar kan het niet. Toen ik me weer beter voelde, ging mijn lichaam ook weer vooruit, minder 'pinguinbuien' (waarin mijn beenspieren zo strak stonden dat normaal lopen niet meer ging)

Ik vraag me af of het zou helpen om te stoppen met de ring. Probleem is dat anticonceptie wel nodig is, en de Pil zoveel meer hormonen afgeeft. Heeft iemand een idee?
  zondag 26 augustus 2007 @ 16:56:31 #149
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_52702031
Waarschijnlijk kom je er pas achter als je je lichaam niet meer voorziet van hormonen op wat voor manier dan ook!!!
Dus voorlopig eens met condoom proberen maar om te kijken in hoeverre het geestelijk en lichamelijk beter met je gaat.
Terug naar de nuvaring kan altijd. Dus het is het proberen waard.
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_52979402
Nou moe.

Ik heb gister een nieuwe ring ingedaan, maar hij zit niet goed. Omdat ik nou niet echt in de mood was om het samen met vriendje op te lossen, zit ie nog steeds niet goed. Dus ik wilde hem vanochtend aanduwen, haal ik mijn vinger weg, zit ik als een idioot te bloeden
Geen idee wat er gebeurd is, ik zal mezelf wel met mijn nagel opengehaald hebben? Ik verlies nu nog wat bruin bloed, dus hopelijk is het iets kleins en nu weer genezen. Ohja, ik ring nu door, dus het is geen restant van mijn stopweek, en doorbraakbloedingen heb ik nog nooit gehad.

Iemand wel eens zoiets meegemaakt?
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 6 september 2007 @ 21:58:09 #151
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_52991594
ja .. ik!
1 x .... Is even vervelend maar ik zag het als teken dat mijn lichaam moest wennen aan het doorringen
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_52994292
quote:
Op donderdag 6 september 2007 12:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou moe.

Ik heb gister een nieuwe ring ingedaan, maar hij zit niet goed. Omdat ik nou niet echt in de mood was om het samen met vriendje op te lossen, zit ie nog steeds niet goed. Dus ik wilde hem vanochtend aanduwen, haal ik mijn vinger weg, zit ik als een idioot te bloeden
Geen idee wat er gebeurd is, ik zal mezelf wel met mijn nagel opengehaald hebben? Ik verlies nu nog wat bruin bloed, dus hopelijk is het iets kleins en nu weer genezen. Ohja, ik ring nu door, dus het is geen restant van mijn stopweek, en doorbraakbloedingen heb ik nog nooit gehad.

Iemand wel eens zoiets meegemaakt?
Zou zomaar een doorbraakbloeding kunnen zijn hoor. Ik had het ook wel een spontaan bij het doorringen, terwijl ik de ring al meer dan 3 jaar gebruik en verder nooit last had.

Overigens heb ik nu een hele vervelende situatie. Ik ben al 7 weken onafgebroken ongesteld. Een week nadat ik was geopereerd (gastric bypass) ging ik dus buiten mijn cyclus om bloeden. Nu blijkt dat ik een geirriteerde baarmoedermond heb. Ik weet nog niet wat de oorzaak is, maar heb voor woensdag een afspraak bij de gyneacoloog en er is een uitstrijkje gemaakt. Ik hoop dat het niet met de nuvaring te maken heeft, want ik wil hem toch graag blijven gebruiken. Ik houd jullie op de hoogte.
  vrijdag 7 september 2007 @ 00:27:09 #153
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_52995618
ik zat er laatst aan te denken dat ik weer elke dag een pil zou moeten slikken...
kan het me niet meer voorstellen
pi_52997445
Nah, het was toch echt een wondje. Ik hb nu ook een korstje gevonden op dat gebied, dus ik heb mezelf gewoon opengehaald. Stom
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 7 september 2007 @ 07:57:44 #155
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_52997654
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 00:27 schreef Miriampje het volgende:
ik zat er laatst aan te denken dat ik weer elke dag een pil zou moeten slikken...
kan het me niet meer voorstellen
Dat is irritant ja, en ook raar idee.
Zat het mij ook laatst te bedenken waarom ik ook alweer voor de nuvaring gekozen heb, wantja toch prijzig vergeleken met de pil. Maar wel 5x zo handig opzich.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_53000545
nou ik ga never nooit niet meer aan de pil. Als ik met de nuvaring moet stoppen ga ik eerder kijken voor implanon of mirena ofzo. De evra pleister lijkt me nou eigenlijk weer niet prettig.
  vrijdag 7 september 2007 @ 14:57:25 #157
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_53006500
Ja implanon klinkt ook wel interessant. Ook over nagedacht. Maar bij m'n vriendin is hij verkeerd ingebracht en daardoor begin je toch ook te twijfelen.
Maar wat ik me daarbij afvroeg, het is een constante afgifte van hormonen toch? Maar hoe zit t dan met ongesteldheid, wordt je dat gewoon nog na 3 weken?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_53007096
implanon? nee, je hebt geen stopweek, dus er wordt geen menstruatie opgewekt. Wel krijgen veel meiden doorbraakbloedingen en onverwachte bloedingen in die 3 jaar.
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:43:14 #159
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_53007627
hmm.. geen stopweek is erg ideaal
Maar onverachte bloedingen zijn dan weer minder..

Keuzes, keuzes
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_53007732
Met de Mirena schijnen de bloedingen wel weer een heel stuk minder te zijn.
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 7 september 2007 @ 15:57:10 #161
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_53007882
Dat is toch dat spiraaltje.. daarvan zei mijn huisarts dat je daar beter mee kan wachten todat je kinderen hebt gehad, omdat de inbrenging dan wat fijner is.
Maarja beetje ongemak bij inbrenging en daarna 5 jaar plezier is miss ook wel wat
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_53007960
Je kunt het laten verdoven. Er zijn zat vrouwen die hem hebben zonder dat ze kinderen gehad hebben (zie mirena topic). En laat het door een gyneacoloog plaatsen ipv je huisarts, die zijn vaak ervarener dan huisartsen en kunnen het daardoor beter, waardoor je minder last hebt.
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 12 september 2007 @ 21:28:07 #163
92409 Twinky
Little star.
pi_53132478
ik geef het op, ga weer aan de pil. Het blijft geirriteerd en nu wil ik weer eens goede seks die geen pijn doet, uren lang enzovoort. Ik doe morgenavond de ring uit, vanavond alvast de eerste pil (beter zeker weten) en dan nog een schimmelkuurtje. Ik hoop dat het overgaat, anders blijft er niks anders over dan twee maanden geen seks ofzo.
  woensdag 12 september 2007 @ 21:28:49 #164
92409 Twinky
Little star.
pi_53132506
oh, en dan misschien een spiraaltje toch. Mijn nieuwe huisarts stelde het zelf voor en dat lijkt me best een goed idee.
pi_53133300
Dapper besluit, Twinky. Zonde dat het voor jou niet werkt.... Veel succes met de pil/het spiraaltje!
I had a signature once. It was awful.
pi_53135825
Jammer Twinky, dat de nuvaring voor jou niet werkt.

Ik ben trouwens vandaag naar de gyn geweest (hij kon de nuvaring niet vinden en moest even graaien ). Blijkt dus dat mijn baarmoederslijmvlies atrofisch (heel dun) is en door het minste geringste gaat bloeden. Dat minste geringste is de hormonale ontregeling doordat ik heel snel afval.
Dat het slijmvlies erg dun is komt gewoon door hormonale anticonceptie. Wel tof als je je eigen baarmoeder op de echo ziet Minder tof is het openen van de baarmoedermond met de eendenbek

Ik kan gelukkig gewoon mijn ringetje blijven gebruiken. Ik ga een week lang pilletjes bijslikken om het baarmoederslijmvlies weer op te bouwen, en dan zou de boel weer een beetje moeten normaliseren. 8 weken lang bloeden is geen pretje
  donderdag 20 september 2007 @ 10:35:42 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_53321359
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:08 schreef octopussy het volgende:
Minder tof is het openen van de baarmoedermond met de eendenbek
Daar heb je nou juist die ring voor, anders komt er misschien wel een hoofdje doorheen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53554624
Ik hoop dat iemand hier het antwoord weet:

Ik weet dat het gebruik van St. Janskruid invloed heeft op de microgynon. Maar hoe zit dat met de Nuvaring? Ik wilde er eigenlijk weer mee gaan beginnen met het oog op de winter (ben erg gevoelig voor een winterdip) maar dan moet de Nuva natuurlijk wel blijven werken...
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_53557893
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 21:15 schreef Sade het volgende:
Ik hoop dat iemand hier het antwoord weet:

Ik weet dat het gebruik van St. Janskruid invloed heeft op de microgynon. Maar hoe zit dat met de Nuvaring? Ik wilde er eigenlijk weer mee gaan beginnen met het oog op de winter (ben erg gevoelig voor een winterdip) maar dan moet de Nuva natuurlijk wel blijven werken...
Mail Organon even voor de zekerheid. Maar ik denk dat je het niet met de NuvaRing kunt gebruiken. Het gaat er om dat de hormonen niet samengaan met de stofjes in valeriaan..
I will take the sun in my mouth
  woensdag 3 oktober 2007 @ 22:11:28 #170
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_53679410
woww.... volgende keer toch maar even na 4 weken geen nieuwe ring erin.
Heb dit keer geen ontrekkingsbloeding gehad. Niet dat ik nu bang ben of denk dat ik zwanger ben ofzo. Maar uiteindelijk hoor je toch een ontrekkingsbloeding te krijgen natuurlijk
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_53680440
Pssst... wil je nog banger worden?

Een ontrekkingsbloeding zegt geen *piep*, je kunt nog steeds zwanger zijn ook al bloed je wel
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 23:11:38 #172
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_53707961
ik begrijp je niet zoeperzazke !
Blond maybe.....

Wilde effe melden dat ik dus voorlopig ga stoppen met 2 maanden achter elkaar ringen.
En pssstt... * brrrrr als de boel daaronder 'piep' gaat zeggen, dan zeker!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:11:53 #173
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_53717308
normaal krijg ik knallende hoofdpijn als ik door ring
maar de stopweek komt op dit moment niet goed uit
dus ik denk dat ik nu 4 weken ga ringen, dan nog een keer 4weken
en dan een stopweek houd
hopelijk blijft de hoofdpijn uit
pi_53718174
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:11 schreef Pearly het volgende:
ik begrijp je niet zoeperzazke !
Blond maybe.....

Wilde effe melden dat ik dus voorlopig ga stoppen met 2 maanden achter elkaar ringen.
En pssstt... * brrrrr als de boel daaronder 'piep' gaat zeggen, dan zeker!
Ze bedoeld dat je ook onttrekkingsbloedingen kan krijgen terwijl je zwanger bent
  zondag 7 oktober 2007 @ 13:03:59 #175
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_53761280
ooo ja.. dat zou best eens kunnen.
Maar goed ... Ik sla nu dus weer een bloeding over. Ergens wel lekker
De maandverband en tampon fabriekanten hebben een slechte klant aan mij! hihi.

Heee ... maar Miriampje .... je doet gewoon een paramolletje als je lichamelijk of geestelijk intensiever bezig moet zijn. Zó een keertje is dat toch niet zo erg?
Ik weet wel precies wat je bedoelt hoor. Ik heb het soms ook maar het houdt bij mij nooit lang aan. Het zijn écht steken bij je slapen. Herken je het?
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  donderdag 18 oktober 2007 @ 17:24:27 #176
35189 Troel
scherp en bot
pi_54013570
Sint Janskruid moet je niet gebruiken in combinatie, is ook te vinden in de bijsluiter. Wat niet te vinden is in de NL bijsluiter, maar wel in die van onder andere Canada:

The following medications may affect how combination hormonal contraceptives works or increase the risk of side effects:

antacids
ampicillin
analgesics
antihistamines
antimigraine preparations
barbiturates
benzodiazepines
carbamazepine
chloral hydrate
chloramphenicol
cotrimoxazole
ethosuximide
glutethimide
griseofulvin
meprobamate
metronidazole
neomycin
nitrofurantoin
penicillin
phenobarbital
phenylbutazone
phenytoin
primidone
rifampicin
sulfonamides
tetracyclines
troleandomycin
vitamin E


The following medications may be affected by combination hormonal contraceptives, change the way they work, or increase the risk of side effects:

acetaminophen
alcohol
aminocaproic acid
anticoagulants (e.g., warfarin)
anticonvulsants (e.g., valproic acid, carbamazepine)
antipyridine
ASA
beta blockers (e.g., propranolol, metoprolol, atenolol)
caffeine
chlordiazepoxide
clofibrate
clomipramine (and possibly other tricyclic antidepressants)
clonidine
cyclosporine
diazepam
folic acid
guanitidine
insulin
isoproterenol
lorazepam
meperidine
methyldopa
oral hypoglycemics (e.g., glyburide, gliclazide, glipizide)
oxazepam
phenothiazines (e.g., perphenazine, prochlorperazine, thrioridazine)
prednisone
reserpine
theophilline
vitamin B12
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54014079
Valeriaan kan wel gebruikt worden icm nuvaring, vandaag over gemaild:

Hartelijk dank voor uw vraag.
Tijdens het gebruik van NuvaRing kunt u valeriaan gebruiken, dit lijkt geen invloed te hebben op de werkzaamheid en de betrouwbaarheid van NuvaRing.
Vertrouwend u voldoende geïnformeerd te hebben.
Volledigheidshalve verwijs ik u voor de meest recente, officieel goedgekeurde productinformatietekst naar http://www.cbg-meb.nl/nl/prodinfo/index.htm
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 18:03:50 #178
35189 Troel
scherp en bot
pi_54014281
Ik heb vandaag dus een mailtje gestuurd naar Organon met de vraag waarom er zoveel verschil is tussen de bijsluiters en wat ze gaan doen als blijkt dat er dus mensen zwanger geraakt zijn bij juist gebruik, maar in combinatie met het slikken van, ik noem maar wat, Oxazepam.


Ik ben heel erg benieuwd naar hun reactie.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54015084
Er staat in de canadese zelfs bij dat cafeine niet goed samen zou kunnen gaan met de nuvaring
Ik ben ook benieuwd naar de reactie, hopelijk post je 'm
I will take the sun in my mouth
pi_54027082
Ok ik heb ook een vraag. Mijn vriendin is ook aan de nuvaring. Moet je je echt stipt houden aan het tijdstip wanneer je hem inbrengt: dus iedere keer om 20.00 uur. Of mag je hem ook voor eens 1 keer, een uur eerder of later inbrengen? Kan dat kwaad?
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:06:58 #181
35189 Troel
scherp en bot
pi_54027429
http://www.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h25073.pdf

Daar staat in dat als je hem rond 10 uur inbrengt, je hem er ook weer rond 10 uur weer moet verwijderen en dan de week erna ook weer rond 10 uur in moet brengen. Als de ring meer dan drie uur te laat ingebracht is, kan de werking verminderd zijn, dus je hebt inderdaad wel speling. Te vroeg inbrengen zal het probleem niet zijn, ware het niet dat je hem er dan ook wel op tijd uit moet halen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54028998
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 10:06 schreef Troel het volgende:
http://www.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h25073.pdf

Daar staat in dat als je hem rond 10 uur inbrengt, je hem er ook weer rond 10 uur weer moet verwijderen en dan de week erna ook weer rond 10 uur in moet brengen. Als de ring meer dan drie uur te laat ingebracht is, kan de werking verminderd zijn, dus je hebt inderdaad wel speling. Te vroeg inbrengen zal het probleem niet zijn, ware het niet dat je hem er dan ook wel op tijd uit moet halen!
Ah OK! Zij dacht dat je hem altijd rond dezelfde tijd in moet brengen.....Dus eenmaal 8 uur, altijd 8 uur! Ik begrijp natuurlijk ook dat je niet iedere week moet wisselen.

Bedankt in ieder geval!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:06:53 #183
35189 Troel
scherp en bot
pi_54029647
Laat haar voor de zekerheid dan nogmaals de bijsluiter lezen, want daar staat het nog een keer in
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_54579765
Klein kickje... Heb het topic pas net gevonden, en deel 1 en dit deel doorgelezen.. Wat mij opvalt is dat er zoveel meiden klachten hebben! Ik heb bijna nergens last van, behalve van een wat downgevoel als ik ongesteld ben geworden.

Ik ben zooo blij dat ik na 9 jaar pilgebruik overgestapt ben

En wat betreft de vraag van iggy_in_the_house: ik heb zelfs begrepen dat er voor 4 weken hormonen in de ring zitten, en dat het tijdsaspect vooral geldt voor het moment dat je een nieuwe in moet doen. Dat je dat dus op hetzelfde tijdstip moet doen als je de vorige ring verwijdert hebt.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_54581687
Hey Morretje, negatieve ervaringen vind je nu eenmaal eerder dan positieve. Vrouwen die nergens last van hebben, hoeven ook nergens over te klagen/posten/vragen.
Ik gebruik 'n nu trouwens ook ruim 1.5 jaar, en ben nog steeds hartstikke tevreden
I will take the sun in my mouth
pi_54584024
Ik ook al ruim een jaar nu... Alles
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 15 november 2007 @ 19:44:04 #187
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_54633031
Ik ga bijna aan mijn vierde jaar beginnen .....
Nothing else, anymore ... dat zweer ik je
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_54798007
Ik gebruik nu 2 weken de ring en alles gaat/ging tot nu toe goed. Heb in die 2 weken nergens last van gehad en was al helemaal postief
Vanochtend had ik alleen hele erge buikpijn, ik heb toen even een half uur die ring uit gedaan en na een tijdje ging het weg. Heb vervolgens weer de ring ingedaan, maar voel dat het toch niet helemaal goed zit in m'n buik.

Zou dit aan de ring kunnen liggen? hebben jullie hier al wel eens last van gehad?
pi_54798172
Kom op, 2 weken.... Het is sowieso de tijd van je eisprong officieel en dan kun je wel eens wat extra buikpijn hebben. Geef het even de tijd, je kunt niet bij ieder krampje gaan beweren dat het de schuld van de ring is.
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 27 november 2007 @ 22:45:31 #190
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_54879040
even wennen hé Maxi Taxi ....
Geef het een maand of 2 uiterlijk 3 á 4 maanden.
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_55022966
ik denk dat het wel goed zit maar ik wil het ff checke:

ik heb gisteren mijn nuvaring eruit gehaald en er meteeen en nieuwe ingedaan dus doorgeringt. Nu kom ik er vandaag achter dat het pas mn tweede week was en datik dus een week te vroeg was. Als ik hem nu 4 weken laat zitten (dus dan is de periode net zo lang als 2x een ring) dan klopt het toch weer? Want vier weken kan toch ook? En het is toch geen verschil qua hormonen hoeveelheid per week of iets dergelijks dat het evt. in de war kan schoppen?

Alvast bedankt!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 3 december 2007 @ 22:45:47 #192
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55022985
yepz is geen probleem als je m nu 4 weken inhoud
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 3 december 2007 @ 23:12:13 #193
92409 Twinky
Little star.
pi_55023639
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:45 schreef Ynske het volgende:
yepz is geen probleem als je m nu 4 weken inhoud
Hoeft niet per sé, je mag 'm ook maar één week inhouden. Als het maar langer is dan drie weken in totaal, er komen toch evenveel hormonen uit.
pi_55023648
als je iedere ring maar maximaal 4 weken inhoudt en een stopweek nooit langer maakt dan 7 dagen, is er niks aan de hand. Al doe je de rest van je leven iedere 4 weken een nieuwe ring in, dan nog maakt het niet uit.
I had a signature once. It was awful.
pi_55051467
thanx
  woensdag 5 december 2007 @ 10:01:18 #196
35189 Troel
scherp en bot
pi_55051680
Bedenk wel dat ze niet garanderen dat de ring na die drie weken voldoende hormonen afgeeft. Ze hebben wel verteld dat het geen kwaad kan, maar een tijdje geleden kreeg ik wel van ze te horen dat ze slechts garantie geven voor die drie weken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_55053853
Wat een onzin, de garantie is 4 weken?! Waarom zou dat ineens 3 zijn?
I had a signature once. It was awful.
pi_55055265
Geven ze überhaupt garantie?! Er bestaat toch altijd nog ongeveer 2% dat je zwanger raakt?
Als je garantie wilt, kan je beter je kuisheidsgordel uit de kast trekken
I will take the sun in my mouth
  Moderator woensdag 5 december 2007 @ 20:07:41 #199
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_55063879
Ik ben nog steeds erg tevreden over de ring Alleen laatst had ik weer 1 dag doorbraakbloedingen, toen ik de ring pas 1 dag in had. Hopelijk gebeurd dit niet te vaak, want die doorbraakbloedingen zijn juist de reden geweest dat ik aan de ring gegaan ben. Verder bevalt het heel goed
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  vrijdag 7 december 2007 @ 20:50:23 #200
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_55110492
Garantie is 4 weken.
Mij is in een mail uitgelegd dat men 3 weken in de bijsluiter omschrijft omdat de Nederlandse vrouw dit gewoon gewend is vanuit de pil.
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')