Alleen mijn borsten zijn van een volle a/kleine b naar een volle b gegaan, verder niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:34 schreef n8 het volgende:
ennuh, zijn jullie ook veel van die ring aangekomen?
32 euro voor 3 ringen (3 maanden dus)quote:Op maandag 16 juli 2007 16:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat zijn de kosten van de nuvaring? Ik zie net dat ik van Menzis maar ¤ 50 per jaar vergoed krijg.
Ik sta er sceptisch tegenover maar het lijkt me wel makkelijk nu ik de pil niet meer kan gebruiken.
hier nooit een recept mee hoeven nemen, word gewoon verstrektquote:Op maandag 16 juli 2007 16:43 schreef miss_dynastie het volgende:
En als je arts je maar een recept voor een keer mee wil geven, dan kan de apotheek ze gewoon verlengen hoor (al zeggen ze eerst van niet, ze kunnen het en doen het ook na wat gezeur).
Er zijn behoorlijk veel mogelijkheden. Meld je aan en je krijgt sms-jes, e-mailtjes gestuurd om te weten wanneer je ring eruit moet halen en wanneer er weer inquote:Op maandag 28 mei 2007 11:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je geen vriendje hebt, dan zou ik er niet al te zwaar aan tillen. Ik heb pas een keertje getest na hoeveel tijd je begon te bloeden met nuvaring, dat duurt best lang(of je dan nog tegen zwangerschap beschermd bent, is natuurlijk de vraag
)
Het jongerenpakket van Menzis vergoedt het wel. Omdat de ring het enige medicijn is dat ik gebruik heb ik dat pakket maar genomen, is uiteindelijk voordeliger.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat zijn de kosten van de nuvaring? Ik zie net dat ik van Menzis maar ¤ 50 per jaar vergoed krijg.
Ik sta er sceptisch tegenover maar het lijkt me wel makkelijk nu ik de pil niet meer kan gebruiken.
Ik heb er geen last van dat het minder heftig is, maar ik kan wel minder orgamses krijgen. Als ik de ring 3 weken inheb krijg ik krampen en als ik dan een orgasme krijg dan doet het verselijk veel pijn (menstruatiekrampen, dat gevoel). Wel balen, omdat ik graag doorring, maarja, ik vind het ook niet echt een probleem om dan maar een paar maanden niet klaar te komen....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:52 schreef frapogalogliko het volgende:
Zelf heb ik een paar maanden in. Bevalt me goed tot nu toe. Wel merk ik dat mijn orgasme''s minder zijn dan toen ik geen ring in had. Dus mijn vermoeden is dat het aan de ring ligt.
Heeft iemand dat ook? Ik kom wel meerdere keren klaar achter elkaar,maar minder heftig.
en ring je dan langer dan de 3 weken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:11 schreef Cuegirllie het volgende:
tis een stekende hoofdpijn aan 1 kant. De ene keer links en andere keer aan de rehcterkant.
Dus voornamelijk als je gebukt staat en weer omhoogkomt. Dan is t t ergeste.
Had t nooit gezien als iets wat met de ring te maken zou kunnen hebben. Maar dat zal t vast wel geweest zijn.
Ik heb daarvoor wel doorgeringt , dus zonder stopweek.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
en ring je dan langer dan de 3 weken?
ik weet dat mijn lichaam totaal niet goed reageerd op langer gebruik
dan leef ik op hoofdpijn, buikpijn en overgevoelligheid
de pil is niet te vergelijken met de ring vind ik danquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor wel doorgeringt , dus zonder stopweek.
Met de pil heb ik daar nooit last van en kan dat maanden doen, maarje ik ring nog niet zo heel lang.
nee dat klolpt, maar ik had niet verwacht dat t zovveel invloed had op mijn lichaam.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
de pil is niet te vergelijken met de ring vind ik dan
ik zou er even doorheenbijten en op zijn minst 3 maanden aankijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Denk niet dat het iets wordt heb vanmorgen vroeg net ring 2 in gedaan en nu begint dat pijnlijke direct weerik ben daar gewoon heel erg gevoelig helaas
. Ik ga nog even zoeken op internet maar het is 1 van de bijwerkingen
. Dan haal ik er hem maar eruit. En dan op zoek naar een opvolger
![]()
Daar is niks pilligs meer aan hoor, dat heet gewoon de anticonceptiepleisterquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:02 schreef littledoll het volgende:
Maar er zijn nog wel wat alternatieven zoals de pleisterpil enzo..
Als het goed is is de nuvaring gewoon veilig als je hem op de eerste dag van je menstruatie indoet. Kies je een andere dag, moet je 7 dagen wochten voor je er volledig op kunt vertrouwen. Zo werkt het met de pil en het lijkt me logisch dat dat met de ring ook zo is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:34 schreef littledoll het volgende:
Maar nadat ik alles gelezen heb hier over verlaagde libido's en dergelijke, maak ik me toch een beetje zorgen.
Ik heb hiervoor altijd condooms gebruikt, dus ik heb geen idee hoe mijn lichaam hierop reageren gaat.
Verder had ik nog de vraag of ik na mijn menstruatie nog 7 dagen condoom moet gebruiken, of dat die 7 dagen ingaan vanaf het inbrengen van de ring..
nja hoop dat iemmand me kan helpen!
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:36 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ja sure doorheen bijten hier valt niet door heen te bijtenheb al genoeg pijn in die regio op het moment...
En waarom doorringen? Zeker de eerste keer lijkt het me goed om te kijken wat je lichaam doet![]()
Tuurlijk zal best dat je het er niet mee eens bent het doet nu nog zeer en hij is er meer dan 24 uur uit.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:01 schreef Pearly het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens
Ook bij mij duurde het 3 maanden eer mijn lichaam volledig gewend was aan de ring
Vanaf de eerste menstruatiedag.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:08 schreef littledoll het volgende:
Pearly?
Jij gebruikt al heel lang de nuvaring he
weet jij dan misschien of die 7 dagen vanaf me eerste mensturatiedag zijn of als de bloeidng net is afgelopen?
want in de bijsluiter staat vanaf deze nieuwe cyclus
maar daar kan ik geen touw aan vastknopen.
Zou zomaar een doorbraakbloeding kunnen zijn hoor. Ik had het ook wel een spontaan bij het doorringen, terwijl ik de ring al meer dan 3 jaar gebruik en verder nooit last had.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Nou moe.
Ik heb gister een nieuwe ring ingedaan, maar hij zit niet goed. Omdat ik nou niet echt in de mood was om het samen met vriendje op te lossen, zit ie nog steeds niet goed. Dus ik wilde hem vanochtend aanduwen, haal ik mijn vinger weg, zit ik als een idioot te bloeden![]()
![]()
Geen idee wat er gebeurd is, ik zal mezelf wel met mijn nagel opengehaald hebben? Ik verlies nu nog wat bruin bloed, dus hopelijk is het iets kleins en nu weer genezen. Ohja, ik ring nu door, dus het is geen restant van mijn stopweek, en doorbraakbloedingen heb ik nog nooit gehad.
Iemand wel eens zoiets meegemaakt?
Dat is irritant ja, en ook raar idee.quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:27 schreef Miriampje het volgende:
ik zat er laatst aan te denken dat ik weer elke dag een pil zou moeten slikken...
kan het me niet meer voorstellen
Daar heb je nou juist die ring voor, anders komt er misschien wel een hoofdje doorheenquote:Op donderdag 13 september 2007 00:08 schreef octopussy het volgende:
Minder tof is het openen van de baarmoedermond met de eendenbek![]()
Mail Organon even voor de zekerheid. Maar ik denk dat je het niet met de NuvaRing kunt gebruiken. Het gaat er om dat de hormonen niet samengaan met de stofjes in valeriaan..quote:Op vrijdag 28 september 2007 21:15 schreef Sade het volgende:
Ik hoop dat iemand hier het antwoord weet:
Ik weet dat het gebruik van St. Janskruid invloed heeft op de microgynon. Maar hoe zit dat met de Nuvaring? Ik wilde er eigenlijk weer mee gaan beginnen met het oog op de winter (ben erg gevoelig voor een winterdip) maar dan moet de Nuva natuurlijk wel blijven werken...
Ze bedoeld dat je ook onttrekkingsbloedingen kan krijgen terwijl je zwanger bentquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:11 schreef Pearly het volgende:
ik begrijp je niet zoeperzazke !
Blond maybe.....
Wilde effe melden dat ik dus voorlopig ga stoppen met 2 maanden achter elkaar ringen.
En pssstt... * brrrrr als de boel daaronder 'piep' gaat zeggen, dan zeker!
Ah OK! Zij dacht dat je hem altijd rond dezelfde tijd in moet brengen.....Dus eenmaal 8 uur, altijd 8 uur! Ik begrijp natuurlijk ook dat je niet iedere week moet wisselen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:06 schreef Troel het volgende:
http://www.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h25073.pdf
Daar staat in dat als je hem rond 10 uur inbrengt, je hem er ook weer rond 10 uur weer moet verwijderen en dan de week erna ook weer rond 10 uur in moet brengen. Als de ring meer dan drie uur te laat ingebracht is, kan de werking verminderd zijn, dus je hebt inderdaad wel speling. Te vroeg inbrengen zal het probleem niet zijn, ware het niet dat je hem er dan ook wel op tijd uit moet halen!
Hoeft niet per sé, je mag 'm ook maar één week inhouden. Als het maar langer is dan drie weken in totaal, er komen toch evenveel hormonen uit.quote:Op maandag 3 december 2007 22:45 schreef Ynske het volgende:
yepz is geen probleem als je m nu 4 weken inhoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |