Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik heb dat wel een keer gehad met vier maanden doorslikken van de pilquote:Op maandag 7 mei 2007 13:11 schreef Pearly het volgende:
aahh zó !!
ja ... dat is wel leuk testen zó. En handig.
Ik vraag me alleen af : Stel dat je dit altijd veilig zó kan doen, of het dan ook wel goed 'blijft' gaan. Uiteindelijk gaat er toch een kleine bloeding komen denk ik. Dat merk ik ook omdat ik na 4 weken de ring eruit haal en er meteen een nieuwe in doe voor 4 weken. Na enkele maanden gaat de boel toch even een keertje sputteren. Het is niet vervelend gelukkig! Ik doe gewoon een keer extra na 4 weken een doorbraakbloeding laten komen en dan is alles weer normaal op de rails.
Ja, daar heb ik ook heel erg last van, en je kunt er niks tegen doen. De ene maand is het erger (tot vijf keer per dag er terug induwen) dan de andere, soms zit -ie de hele maand goed. Zorg dat je hem er zo diep mogelijk instopt, maar waarschijnljik is er eerder iets mis met onze bouwquote:Op maandag 7 mei 2007 17:58 schreef MaJo het volgende:
Hmmm, ik had net dat de ring opeens een beetje 'uitsteekte'. Is dat normaal? Heb hem weer opnieuw ingebracht en nu zit ie weer prima. Is alleen wel een beetje lastig als je weg bent en hij dan naar beneden zaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb ik verder ook geen last meer van gehad gelukkig, is toch wel een beetje irritant...quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:21 schreef Natalie het volgende:
Van dat 'eruit piepen' heb ik gelukkig nog geen last gehad.
Rotsvast zit ieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop