Ik heb nog steeds 2.0 geluid.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:17 schreef BroesWillems het volgende:
Heb eindelijk een 5.1 versterker en m'n 360 met een optisch kabeltje aangesloten.
Geluid is echt donders mooi...![]()
ik was ¤165,- voor de versterker kwijt, JVC RX-5062 en ¤159,- voor de boxen, Canton Movie 60.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:29 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds 2.0 geluid.
Wordt denk ik wel weer een duur geintje om een surround versterker en 3 boxen te kopen.
Dan zit ik op 5.0, de bass doe ik dan via mijn huidige speakers.
Lijkt me wel gaver gamen....
Mijn rechter-achter-speaker zit aan de kant waar de voordeur zit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:18 schreef ijsmeis het volgende:
Soms vind ik het zelfs te mooi (lees: schrik ik me af en toe dood van het geluid).
Assasins Creed!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:34 schreef Beezz het volgende:
Ik heb een vraagje, en doe dat maar hier aangezien ik laatst de game zag op een xbox reclame.
Een tijd geleden hadden ze bij GameKings een item over een game waarvan ik de naam kwijt ben, waar ze de 'crowd dynamics' uitlichtten. Iin dat filmpje moest je sneaky door de mensen drukte lopen, om je vervolgens onopvallend bij een aantal priesters te voegen die dichtbij een prins stonden ofzo, waarna jij de prins moest vermoorden. Je kon heel rustig door de mensenmassa lopen, maar je kon ook de mensen een stootje geven.
Ik zag van de week een xbox reclame waar ik de naam Fable 2 oppikte, het enige waar ik het ventje waarmee je speelt kon herkennen was dat hij een rood lint om z'm middel had, en een wit pakje met blauwe strepen aan de mouwen en schouders geloof ik, en dat ventje zag ik in het laatste stukje van de reclame.
Heeft iemand enig idee waar ik het over heb? Ik heb naar een paar filmpjes van Fable 2 gezien maar dat mannetje lijkt niet echt op het mannetje dat ik bedoel.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:39 schreef Heintje het volgende:
Voor dat geld heb je niet echt top kwaliteit, zal zeker wel voldoende zijn voor een thuis situatie.
Wat ik heb staat is ook geen super spul. Maar om het op te nemen in een surround set ben ik denk ik wel wat meer kwijt. Zo wil ik bijvoorbeeld al een versterker met een lineout, links rechts en bass hoeft niet door mijn surround versterker versterkt te worden.
Ook moeten de speakers die ik er dan bij koop ook een beetje bij mijn huidige speakers passen.
Er is inderdaad een hele hoop mis met jequote:Op woensdag 16 mei 2007 13:43 schreef Scarface2004 het volgende:
Hij is weer terug, heb dit topic niet echt gemist.
Is er nu wat mis met mij?
Ben heel erg benieuwd naar de Halo 3 beta. Ga ik ook gelijk downloaden als ik thuis ben.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:42 schreef devv05 het volgende:
Yeah, centraal topic!
Wie zit er te wachten op Halo 3 beta? En iemand die gratis Arcade game al binnen, is het wat? (via US account)
Niet goed, wel hard....quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef ach het volgende:
Ik krijg met mijn 2x 10watt aan geluid al gezeik dat het te hard is![]()
In het geluid kan je dingen zo duur maken als je maar wil.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:47 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
![]()
Dat setje wat ik nu heb levert imo een super geluidje op, kan lekker hard zonder vervorming. Helemaal als je het vergelijkt met de standaard home cinema setjes van ¤100,- tot ¤150,- (die alles compleet hebben versterker, dvd-speler en boxen/subwoofer). Terwijl dat meestal al niet van die beroerde merken zijn, philips, sony etc.
natuurlijk heb je ook nog van die setjes die weer veel beter zijn dan die van mij, maar dan praat je ook over hele andere bedragen.![]()
Woon jij bij je opa en oma of zo?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef ach het volgende:
Ik krijg met mijn 2x 10watt aan geluid al gezeik dat het te hard is![]()
Omdat je met dure dingen veel beter kan patsen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:55 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..].
Waarom lukt mij dat niet meer, tevreden zijn met goedkope spullen?
stoer...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:55 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
.
Tijd om een brief naar de Break-Out te sturen dus.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Er is inderdaad een hele hoop mis met je.
Half 7 mag ook nog wel. Ik ben toch pas rond die tijd thuis.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:14 schreef devv05 het volgende:
Hij heeft vertraging
Als ie er maar wel op staat als ik om half 6 thuis kom
Halo 3 wel. De beta niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:25 schreef Chocobo het volgende:
Krijg die Halo 3 nu ook een SP mode?
Nee Ok, maar als ik eind september de SP wil doen dan kan datquote:
Ja, het verhaal is nog niet afgelopen heb ik vandaag geleerd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee Ok, maar als ik eind september de SP wil doen dan kan dat?
Natuurlijk! Halo 2 had een heel er open einde. Het verhaal van halo 3 moet geweldig wordenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:25 schreef Chocobo het volgende:
Krijg die Halo 3 nu ook een SP mode?
Inderdaad...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:55 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..].
Fifa, PES, Burnout, Soul Calibur, Tekken, MGS en zo kan ik nog wel een game of 50 opnoemen.quote:
Zeker.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:05 schreef ijsmeis het volgende:
Toch blijven de 'uitgemelkte' games wel leuk.
Edit: In ieder geval veel die Daggla zojuist post.
Most wanted was wel een goede game. Carbon heb ik niet gespeeld maar wat ik er van gezien heb viel ook niet echt tegen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:37 schreef clouddy het volgende:
vaak zijn ze wel leuk, alleen de NFS series vallen we mee beetje tegen laatste tijd, maarja
Ja maar daar zijn ze al met een deel 2 bezig, en tevens komt er een film vanquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nieuwe IP's zoals Gears of War zijn helaas een zeldzaamheid.
En deel 3 komt ook nog wel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn ze al met een deel 2 bezig, en tevens komt er een film van
Nee, maar het wordt (minstens) een trilogie. GoW komt iig in 2008.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:15 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Gears of War 2?
Hebben ze al een datum!!!?!!?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |