Ow zo bedoel je, ja maar het blijft even leuk om te melden hier natuurlijk dat hij dat zegt.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Die gast is er al tig jaar en volgens mij roept ie bij elke huldiging hetzelfde, vandaar dat ik het zei
Die straalt idd. de rest staat er als een stel zoutzakken bij.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:30 schreef Pritt het volgende:
Leonardo was trouwens nog best blij met de prijs.
Bedoel je niet deze ????quote:Op maandag 7 mei 2007 19:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Geef mij maar toch deze variant van YNWA![]()
.
Cohen deed stiekum mee...quote:
YNWA belongs to Liverpoolquote:Op maandag 7 mei 2007 19:36 schreef firecow het volgende:
[..]
Bedoel je niet deze ????![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=A8cffEaZGh0
Foto?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:40 schreef venomsnake het volgende:
Die kop van Gabri in die polonaisepriceless
Perez. We gaan vol voor de winstquote:Op maandag 7 mei 2007 19:44 schreef versteegrob het volgende:
Wat verwachten we eigenlijk van woensdag? Wie gaat Gabri vervangen? Toch geen maduro?
En verleng je contract ook effe met een jaar..quote:Op maandag 7 mei 2007 19:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Wesley blijf nog een jaar....
quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:01 schreef Riro het volgende:
O en wel netjes dat zo de nadruk gelegd werd op de steun van de supporters
jorienvdherik, Happel en Vakkie_W.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:13 schreef MaxC het volgende:
Redelijk rustig, 3 arrestaties
Ze hadden de 'Ton Ojers-methode' op ze toe moeten passen: scherpschutters op de daken, een knieschot en afvoeren.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:13 schreef MaxC het volgende:
3 arrestaties
misschien zo nog meer ?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:13 schreef Cyberia18 het volgende:
3 mensen zijn gearresteerd hoorde ik zojuist op het journaal.
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt er is zojuist een bijgekomen, Erwin Koeman.
Begrijp ik ook geen fuck van.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:19 schreef Happel het volgende:
Waarom sta ik eigenlijk in dit illustere rijtje?![]()
En de politie is nog op zoek naar Gerard Coxquote:Op maandag 7 mei 2007 20:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Klopt er is zojuist een bijgekomen, Erwin Koeman.
Jij snapt het.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:27 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Begrijp ik ook geen fuck van.
Terwijl je eigenlijk een intellectueel schatje bent wat met de collectebus voor jong-Feijenoord langs de deuren gaat...
Dit is je reinste karaktermoord. Ik zeg het je.
Ze zoeken Leo Vogelzang?quote:Op maandag 7 mei 2007 20:29 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
En de politie is nog op zoek naar de volgende voortvluchtige:
[afbeelding]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |