Goed nieuws voor ons?quote:Koeman blijft bij PSV
Ronald Koeman blijft als trainer bij PSV. Dit is zojuist bekend gemaakt. Na een gesprek met Koeman heeft de voorzitter van PSV, Frits Schuitema, gezegd dat Koeman het tweede jaar van zijn contract gewoon zal uitdienen.
Schuitema haalde zich de afgelopen weken de woede van Koeman op de hals. De voorzitter van de Eindhovense club wilde in de spannende slotfase van de competitie, waarin PSV onverwacht toch nog landskampioen werd, niet aangeven of de trainer ook volgend jaar nog in dienst was van de club.
Koeman gaf daarna aan dat hij geen vertrouwen voelde van de clubleiding. Vrijdag volgde een gesprek, waarna Koeman besloot naar Portugal te vliegen om daar zijn toekomst te overdenken.
Wie dan eigenlijk? Ik kom zelf niet veel verder dan de Cler en Arveladze (+van Gaal utieraard). Maar echt veel wil ik dat niet noemenquote:Op maandag 7 mei 2007 15:52 schreef devv05 het volgende:
Snap ook niet wat ze tegen Ajax hebben terwijl de selectie veel Ajax spelers kent
Goeie edit. Vond ik wel dapper trouwens; die viel niet echt denderend in.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wie dan eigenlijk? Ik kom zelf niet veel verder dan de Cler en Arveladze (+van Gaal utieraard). Maar echt veel wil ik dat niet noemen
-edit- en Boukhari natuurlijk....-edit-
Shota is een held.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:57 schreef BoNi het volgende:
En Shota kon het toch weer niet laten om zich nog even te laten toezingen door de supporters van zijn club...!![]()
That's it? Waarvan er één speler echt een Ajaccied is/was? En dat is veel?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:00 schreef rompompom het volgende:
Goeie edit. Vond ik wel dapper trouwens; die viel niet echt denderend in.
Didulicaquote:Op maandag 7 mei 2007 15:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wie dan eigenlijk? Ik kom zelf niet veel verder dan de Cler en Arveladze (+van Gaal utieraard). Maar echt veel wil ik dat niet noemen
-edit- en Boukhari natuurlijk....-edit-
Dat waren niet mijn woorden.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
That's it? Waarvan er één speler echt een Ajaccied is/was? En dat is veel?
De keeper van AZ, van AZ, van AZ, van AZ, de keeper van AZ die heeft een schaapie opgezet.quote:Op maandag 7 mei 2007 16:04 schreef Silenus het volgende:
De flauwste spreekkoren kwamen toch wel van de dronken malloot naast mij.
Zijn meest spitsvondige creaties waren...
Op 3!
Sinouh! Sinouh! Je neukt met Danny Koe!![]()
Op 2!
Sinouh! Sinouh! Je moeder heeft geen doekoe!![]()
![]()
Op 1!
Donk! Donk! Ik neuk je moeder in het honk!![]()
![]()
![]()
Ik verzin dit niet mensen.
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:06 schreef BoNi het volgende:
[..]
De keeper van AZ, van AZ, van AZ, van AZ, de keeper van AZ die heeft een schaapie opgezet.
Die neukt hij, die neukt hij, die neukt hij in zijn kont, dat is toch, dat is toch, dat is toch niet gezond....!!!
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:04 schreef Silenus het volgende:
Op 3!
Op 2!
![]()
Op 1!
![]()
![]()
Volgens mij stond die man een paar rijen achter me. Geweldigquote:Op maandag 7 mei 2007 16:04 schreef Silenus het volgende:
Op 3!
Op 2!
![]()
Op 1!
![]()
![]()
stond jij ook naast sethje?quote:Op maandag 7 mei 2007 16:04 schreef Silenus het volgende:
Op 3!
Op 2!
![]()
Op 1!
![]()
![]()
quote:Duidelijk dat Ajax "omkopingspraktijken / competitievervalsing" niet schuwt... ben benieuwd of dit nog een staartje krijgt... de definitie van fair play en sportiviteit zijn in dit geval (netjes uitgedrukt) met voeten getreden.....
Stond ik zon onzin uit te kramen dan?quote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 16:23 schreef Silenus het volgende:
Haha achter mij werd ook goed gesnoven in de trein. Liepen behoorlijk wat malloten overal rond.
Ook mooi in de tunnel voordat we de treinen inkonden. Wordt er zo'n jochie met boventanden die een centimeter vooruitsteken op de schouders gezet en iedereen maar roepen: Adje is ok olé olé! Adje in de spits olé olé!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |