Ik bedoelde dat ik juist een kleinere maat nodig heb.quote:Op maandag 7 mei 2007 13:46 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik weet niet of er nog grotere maten zijn hoor.
quote:'Excelsior krijgt winstpremie Ajax'
Uitgegeven: 7 mei 2007 13:30
Laatst gewijzigd: 7 mei 2007 13:32
AMSTERDAM - De voetballers van Excelsior kunnen een premie van Ajax tegemoet zien. De Amsterdamse club beloofde de Kralingers hun winstpremie, als ze punten van AZ af zouden snoepen in de laatste competitieronde. Dat meldt het Noordhollands Dagblad maandag.
In de week voor het allesbeslissende voetbalweekend in de Eredivisie heeft titelkandidaat Ajax contact opgenomen met Excelsior. De club beloofde de spelers 7000 euro per persoon als zij zouden voorkomen dat AZ met de titel aan de haal ging, aldus de krant.
Minder betalen
Het geld is nog niet overgemaakt, meldt Robert Braber, speler van de Rotterdamse club. " We hebben nog geen geld gezien. Het schijnt dat Ajax minder wil betalen, omdat het uiteindelijk geen kampioen is geworden."
Ajax meldt dat het niet op de hoogte is van het aanbod.
Ze hebben het lekker in de bol zeg, doen 2 seizoentjes een beetje mee, ok weliswaar zonder prijs, maar das detailquote:Op maandag 7 mei 2007 14:06 schreef StarGazer het volgende:
AZ superieur aan 020
Het moet niet veel gekker worden
Het van Gaal effect dat ze zich oppermachtig wanenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:06 schreef StarGazer het volgende:
AZ superieur aan 020
Niet zo gek als er 5 AZ-fans opspringen in een vak vol Ajacieden. Dan vraag je er ook gewoon om. Dat is tenminste de variant die ik heb gehoord.quote:
Nouja... waarheidsgehalte lijkt mij niet zo discutabel. Het is bij mijn weten helemaal niet tegen de regels om een positieve stimulans te geven (als in: bonus bij WINST, terwijl bonus bij VERLIES uiteraard niet mag).quote:Op maandag 7 mei 2007 14:05 schreef KELDER het volgende:
van nu.nl
[..]
![]()
![]()
waarheidsgehalte is natuurlijk discutabel, voor t zelfde geld is het een Ajax supporter geweest die voor de grap heeft opgebeld ofzo, maar toch, leuk om ff te lezen als PSV supporter zijnde
Er zat ook een delegatie Stam look a likesquote:Op maandag 7 mei 2007 14:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Niet zo gek als er 5 AZ-fans opspringen in een vak vol Ajacieden. Dan vraag je er ook gewoon om. Dat is tenminste de variant die ik heb gehoord.
maakt het alleen maar zuurder dat we alsnog geen kampioen zijn gewordenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nouja... waarheidsgehalte lijkt mij niet zo discutabel. Het is bij mijn weten helemaal niet tegen de regels om een positieve stimulans te geven (als in: bonus bij WINST, terwijl bonus bij VERLIES uiteraard niet mag).
Aangezien ajax gebaat was bij puntverlies AZ zou het wel stom zijn om excelsior niet iets extra's te bieden. 7000 Euro is voor de gemiddelde excelsior speler een maandsalaris, voor ajax makkelijk te betalen.
Dat het nu zo uitgepakt heeft geeft de AZ supporters en louis van gaal weer voer om te huilen, maar niet terecht imo.
Was een neutraal vak. Zaten ook zakenpikkies ofzo? Wat was trouwens die groep Ajacieden die buiten langs het vak kwamen lopen onder ME-begeleiding? Liepen meteen enkele honderden mensen heen, volgens mij dachten die dat het kakkerlakken waren ofzoquote:Op maandag 7 mei 2007 14:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Niet zo gek als er 5 AZ-fans opspringen in een vak vol Ajacieden. Dan vraag je er ook gewoon om. Dat is tenminste de variant die ik heb gehoord.
quote:Op maandag 7 mei 2007 14:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er zat ook een delegatie Stam look a likes
Ach, deze wedstrijd was AZ in ieder geval gemiddeld wel beter dan Ajax. Dat uiteindelijk de beste niet gewonnen heeft, is weer een ander verhaalquote:Op maandag 7 mei 2007 14:06 schreef StarGazer het volgende:
AZ superieur aan 020
In het AZ-vak zaten ook een aantal Ajacieden die opsprongen bij de 1-1. Geen enkele wanklank gehoord. Waarom zou dat ook moeten?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:19 schreef kevin6188 het volgende:
AZ was gisteren iets beter ja, maar die andere 2 wedstrijden hadden ze niets maar dan ook echt niets te zeggen.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ach, deze wedstrijd was AZ in ieder geval gemiddeld wel beter dan Ajax. Dat uiteindelijk de beste niet gewonnen heeft, is weer een ander verhaal
Waren AZ-ers dus? Ging ook even het gerucht dat het kakkies warenquote:Op maandag 7 mei 2007 14:30 schreef PizzaSalami het volgende:
Ze sprongen op en zaten beetje te provoceren enz. Ach ja, kan gebeuren.
[..].
Welke andere twee wedstrijden?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:32 schreef stefmans het volgende:
AZ was gisteren iets beter ja, maar die andere 2 wedstrijden hadden ze niets maar dan ook echt niets te zeggen.
Ach, was niet verstandigquote:Op maandag 7 mei 2007 14:33 schreef Sethje het volgende:
[..]
Waren AZ-ers dus? Ging ook even het gerucht dat het kakkies waren
quote:Scheringa betaalde voor zwartmaken Ajax
Dirk Scheringa heeft Excelsior-speler Braber 7000 euro beloofd om een verhaal de wereld in te helpen dat Ajax de Rotterdammers een extra winstpremie had beloofd in de laatste competitieronde. Excelsior moest punten afsnoepen van AZ om de kampioenskansen van de Amsterdammers realistisch te houden. Uiteindelijk grepen beide teams naast de hoofdprijs, omdat PSV Vitesse zwaar over de knie legde en Ajax zo op doelsaldo voorbijstreefde.
"Scheringa handelde uit pure wrok en frustratie. Het is echt geen toeval dat dit na de bekerfinale naar buiten is gekomen," aldus een betrouwbare bron binnen AZ. De preases zelf wilde geen commentaar geven op de beschuldigingen.
Ben bang van niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:35 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ach, was niet verstandig.
Is het vanavond eigenlijk een beetje droog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |