Ik ben in de rouwquote:Op maandag 7 mei 2007 22:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Als Moots en Suikert nou eensch gingen rellen konden we de TT van COS#1377 overnemen...
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat nou als Sogeltje net een nestje had gemaakt.....
Dat zat nog niet in de planning, maar goed, ik ben er weer van tussenquote:
Soooooogeltje met je mooie gele borstveerquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Soooooogeltje met je mooie gele borstveer
waaaaaarom deed mijn raam je zeer
je mezeziel is nu bij de Vogelgoooooood
maar ik voel me toch heel rooooooooot
Nog steeds, hebbie al stille tocht gehouden ???quote:
In de achtertuin, naar het grafjequote:Op maandag 7 mei 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Nog steeds, hebbie al stille tocht gehouden ???
Hmm ik heb zin in spiesjes met eendenborst of salade met gerookte eendenborstfilet en vijgen of gegrilde eendenborstquote:Op maandag 7 mei 2007 22:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ik ben ongezien voormoots
![]()
Sucker moet doodt![]()
![]()
Rel!?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hmm ik heb zin in spiesjes met eendenborst of salade met gerookte eendenborstfilet en vijgen of gegrilde eendenborst
Maakt niet uit welk gerecht als het maar met eend is![]()
Niet mijn kusjesmachine opeten!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Hmm ik heb zin in spiesjes met eendenborst of salade met gerookte eendenborstfilet en vijgen of gegrilde eendenborst
Maakt niet uit welk gerecht als het maar met eend is![]()
PC eendquote:Op maandag 7 mei 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
Wie zegt dat je doodt moet ???
LUl dan eens hiero.quote:Op maandag 7 mei 2007 23:50 schreef Kinga het volgende:
Voel mij enigszins beledigd dat mijn avatar niet in de OP staat, maja ik lul ook nooit in de SC....
Ian maakt hele mooie kikkertjes voor in de OPquote:Op maandag 7 mei 2007 23:50 schreef Kinga het volgende:
Voel mij enigszins beledigd dat mijn avatar niet in de OP staat, maja ik lul ook nooit in de SC....
Ga door, ga door.....quote:Op maandag 7 mei 2007 23:50 schreef Kinga het volgende:
Doorzetten! Er is nog een plekje vrij in de OP!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
Je kan het Kinga
Wil je graag op het vraagteken?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:50 schreef Kinga het volgende:
Kinga is toch een vrouwtje?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:59 schreef mootie het volgende:
Mag ik even credits voor het hiernaartoe halen van Kinga?
(eigenlijk Ian, Kinga vond mn ava leuk en ik verwees hem naar Ian in de SC)
Je icon niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:01 schreef Kinga het volgende:
[..]Gebeurt wel vaker, snap nie waarom, is Kinga zo'n mannelijke nick?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:01 schreef mootie het volgende:
Rob komt gewoon elke avond even kijken of ik nog nieuwe pakjes heb en wat ik aanheb.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:02 schreef Kinga het volgende:
Trouwens Ian, voor een semi-noob heb je wel tering veel posts, shit man...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |