quote:Op maandag 7 mei 2007 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Auto enzo.
En leedvermaak is niet liev!
Duitsland is toch pro, met een sigarettenautomaat op elke hoek?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Auto enzo.
En leedvermaak is niet liev!
Mjah, maar heb wel pinpas nodig.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Duitsland is toch pro, met een sigarettenautomaat op elke hoek?
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Goeie TT trouwens.
Het zit je ook niet mee he....quote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, maar heb wel pinpas nodig.
Om leeftijd te verifiëren.
En die pinpas is in Nederland.
Nee!quote:
Wat een HOER!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee!
En ik dacht heel even Sug4r te versieren maar die geeft me nu ook al de silence treatment.
SC rel van vandaag?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een HOER!
(geeft niks, het is maar een vooroordeel)
Ik was even slingers pakkenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee!
En ik dacht heel even Sug4r te versieren maar die geeft me nu ook al de silence treatment.
Kijk uit het kan glad zijn buitenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Nou goed, ik ga wel even naar de automaat rijden...
quote:
Mislukt, we zijn nu met de roddel 'Eend/kikker' bezig.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat de hell is er gebeurd met de SC rel van vandaag tussen Mootie en Sug4r ?!
Maar dat gaat geen rel worden...quote:Op maandag 7 mei 2007 22:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Mislukt, we zijn nu met de roddel 'Eend/kiiker' bezig.![]()
Goeie vraagquote:Op maandag 7 mei 2007 22:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat de hell is er gebeurd met de SC rel van vandaag tussen Mootie en Sug4r ?!
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goeie vraag![]()
Ik lees nooit wat terug![]()
Maar ik ben ongezien voormoots
![]()
Sucker moet doodt![]()
![]()
Dan betaal ik met alle liefdequote:Op maandag 7 mei 2007 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
En als ik nu verklap dat het betaalde liefde is?![]()
Chocola-eters hebben veel betere seksquote:
Ik was eigenlijk ook voor Moots.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goeie vraag![]()
Ik lees nooit wat terug![]()
Maar ik ben ongezien voormoots
![]()
Sucker moet doodt![]()
![]()
hooo even... wist je dat de kokoi het giftigste diertje ter wereld is? Het leeft in de regenwouden van Colombia. De kokoi is niet groter dan 3 cm en weegt amper een gram. Het diertje scheidt een hele giftige stof af. Eén gram van ervan is genoeg om 1000 mensen te doden!...quote:
Waar kan ik die bestellen?? Afleveren op de Gooiergracht-Zuid 11A in Eemnes graagquote:Op maandag 7 mei 2007 22:34 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hooo even... wist je dat de kokoi het giftigste diertje ter wereld is? Het leeft in de regenwouden van Colombia. De kokoi is niet groter dan 3 cm en weegt amper een gram. Het diertje scheidt een hele giftige stof af. Eén gram van ervan is genoeg om 1000 mensen te doden!...
[afbeelding]
Oi Leanquote:Op maandag 7 mei 2007 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar kan ik die bestellen?? Afleveren op de Gooiergracht-Zuid 11A in Eemnes graag![]()
... het is jammer dat steve irwin niet meer leeft... hij kon je vraag beantwoorden...quote:Op maandag 7 mei 2007 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar kan ik die bestellen?? Afleveren op de Gooiergracht-Zuid 11A in Eemnes graag![]()
Ian kun je mootie ook rode lippenstift geven... it's that time in the season...quote:
Ik heb een niet-Illustratoren-bui.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:42 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Ian kun je mootie ook rode lippenstift geven... it's that time in the season...
Dan ben ik wel voor Suikertje!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk ook voor Moots.![]()
Maar da's weer beetje zielig voor Suikert dan...
Voor zover ik heb meegemaakt wel, en ik heb nog nix gehoord dus ik ga er vanuit dat alles goed is.quote:
Mijn zusje is op schoolreisje naar Italië en heeft enorm kutweerquote:Op maandag 7 mei 2007 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor zover ik heb meegemaakt wel, en ik heb nog nix gehoord dus ik ga er vanuit dat alles goed is.
Lean mist haar kleine lange man.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor zover ik heb meegemaakt wel, en ik heb nog nix gehoord dus ik ga er vanuit dat alles goed is.
NOG geen nieuwe gehaald!?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sssssssssst![]()
M'n sigaretten zijn gewoon op sinds vannacht 01.05 uur![]()
Ik zal morgen wel ff op de plaatselijke webcams kijken hoe het daar isquote:Op maandag 7 mei 2007 22:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn zusje is op schoolreisje naar Italië en heeft enorm kutweer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |