Mijn oma heeft menig vogeltje gerevived met sherry.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het al gevraagd, hij lust geen sherry![]()
drupje op het bekje?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn oma heeft menig vogeltje gerevived met sherry.
Ze zijn niet zo pikkie hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 19:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vogeltjes drinken nooit sherry dat weet je toch wel, die lusten alleen kersenbrandewijn
Ik was serieus.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Vogeltjes drinken nooit sherry dat weet je toch wel, die lusten alleen kersenbrandewijn
Ach shit.... Je hebt je best gedaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:46 schreef mootie het volgende:
overleden.....
quote:Op maandag 7 mei 2007 19:56 schreef Soury het volgende:
Vogeltje is wel een mooie (DGK) naam. Denk ik .![]()
sogeltje wat zong je mooi...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:12 schreef mootie het volgende:
Sogeltje!
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
sogeltje wat zong je mooi...
Hier een dikke knuffel
en een kusje tegen de pijn
dan zul jij spoedig
weer de helemaal beter zijn!
... of is het te laat?...
Beetje laat, maar wel liefquote:Op maandag 7 mei 2007 20:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
sogeltje wat zong je mooi...
Hier een dikke knuffel
en een kusje tegen de pijn
dan zul jij spoedig
weer de helemaal beter zijn!
... of is het te laat?...
Hier idem... en de lucht ziet er niet prettig uitquote:Op maandag 7 mei 2007 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Het weer past vandaag heerlijk bij mijn bui...![]()
De beelden uit mijn raam zijn ook niet mooi.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier idem... en de lucht ziet er niet prettig uit![]()
Anyway, ik ben ff Grey's Anatomy kijken![]()
... alles verder goed?... wist je dat het op het moment dat je dit weetje leest, het onweert op ongeveer 2.000 verschillende plaatsen op de wereld?...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Het weer past vandaag heerlijk bij mijn bui...![]()
Vandaar dat het weer perfect past bij mijn sjaggografbui.quote:Op maandag 7 mei 2007 20:48 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... alles verder goed?... wist je dat het op het moment dat je dit weetje leest, het onweert op ongeveer 2.000 verschillende plaatsen op de wereld?...
deze weet je vast wel...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vandaar dat het weer perfect past bij mijn sjaggografbui.
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:54 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
deze weet je vast wel...
wist je dat mensen het leuk vinden als Annika Irmler uit Hamburg (in Duitsland) haar tong naar ze uitsteekt? Annika heeft namelijk de langste tong ter wereld. Hij is wel zeven centimeter lang en ze komt er mee op de bodem van een ijshoorntje!...
... doe er je voordeel mee!...
mhjaaa... wacht nog maar even ... ze was in 2001 pas twaalf...quote:
Wie weet wat er nog allemaal voor moois kan komen!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mhjaaa... wacht nog maar even ... ze was in 2001 pas twaalf...
... nou...quote:Op maandag 7 mei 2007 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wie weet wat er nog allemaal voor moois kan komen!![]()
En als je met deze aan een lantaarnpaal vast komt te zitten tijdens de winter kan je gewoon zelf hulp gaan zoeken.quote:
Hoe prop je dat hele ding in je mond eigenlijk?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En als je met deze aan een lantaarnpaal vast komt te zitten tijdens de winter kan je gewoon zelf hulp gaan zoeken.
Met een aanduwstokje.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe prop je dat hele ding in je mond eigenlijk?
Dat zou een kikker als jij toch moeten weten???quote:Op maandag 7 mei 2007 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe prop je dat hele ding in je mond eigenlijk?
Grote tetten héquote:Op maandag 7 mei 2007 21:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zou een kikker als jij toch moeten weten???
Zoenen?
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zou een kikker als jij toch moeten weten???
Zoenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |