jij ook ongeveer op die lengte. damnz,..quote:Op maandag 7 mei 2007 22:00 schreef wadgem het volgende:
Wat natuurlijk ook helpt, is dat roodharige mannen gemiddeld een penislengte hebben van 19,7 centimeter.
ook spoeten aanwezig,.. bijna helemaal weg thank god,.. dat was niet flex.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:04 schreef Aventura het volgende:
Tja, ben je leuk dan ben je leuk met rood haar, ben je niet leuk dan ben je niet leuk met rood haar. Beetje knullig geformuleerd, maar ik denk niet dat haarkleur/teint bepalend is voor je aantrekkelijkheid. Ik ben zelf ook een rossig typje maar heb er nooit problemen mee gehad. Nooit gepest ofzo. Zelf zou ik liever niet iets met een roodharige man beginnen omdat het dan wel er rood wordt allemaal, hihi. Plus ik val meer op donker, maar dat komt denk ik omdat dat mijn tegenhanger is. Maar lelijk? Toevallig zag ik vandaag een roodharige collega, een enorm lekker ding! Al denk ik trouwens wel dat roodharige vrouwen het iets makkelijker hebben, zeker als ze heel jong zijn. Men vindt je eerder schattig en cute en apart (zeker als je ook nog sproetjes hebt).
Dat is wel gek, bij mannen zie je minder vaak dat ze sproeten hebben. Misschien omdat ze toch over het algemeen een dikkere huid hebben ofzo.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:05 schreef het.ismij het volgende:
[..]
ook spoeten aanwezig,.. bijna helemaal weg thank god,.. dat was niet flex.
En tsja dat pesten ed waar ts het over had,..
Wat is pesten? iets roepen wat waar is? dat je rood bent? daar hecht k al hhheeelll lang geen waarde meer aan,..
Mits ik je gewoon niet mag en zin heb om je op je bek te meppen.
olifanten huid ja,.. sproeten jaquote:Op maandag 7 mei 2007 22:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is wel gek, bij mannen zie je minder vaak dat ze sproeten hebben. Misschien omdat ze toch over het algemeen een dikkere huid hebben ofzo.
whahaquote:Op maandag 7 mei 2007 22:11 schreef Aventura het volgende:
Ik word wel bruin, maar vaak nadat ik verbrand ben. Die pijn heb ik er niet voor over. En de rimpels ook niet.
alsof ze je daarmee pakken,..quote:Op maandag 7 mei 2007 22:20 schreef Topmaat het volgende:
"zwarte" en (dom) "blondje" zijn dan ook scheldwoorden.
Ik zou me er maar niet druk om maken, of je moet er echt mee gepest worden.. maar als ze rooie zeggen. ja ze moeten je toch ergens mee aanspreken he.
Ja klopt idd!quote:Op maandag 7 mei 2007 10:34 schreef imago het volgende:
[..]
Ja dat sowieso
Maar rood haar is dus in ieder geval geen nadeel, als je tenminste maar niet als een bang schichtig mannetje om je heen kijkt omdat je bang bent dat mensen iets zeggen over je haarkleur. Sowieso is tevreden zijn met jezelf en dat ook uitstralen!
Pff die opmerkingen heb ik te vaak gehoord , maarja op een gegeven moment reageer je er gewoon niet meer op ( zal voor de ene moeilijker zijn dan voor de andere).quote:Op maandag 7 mei 2007 10:46 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik had tijdens mijn schooljaren liever een andere haarkleur gehad, gezien de lading opmerkingen ik heb gehad in mijn schooltijd. Je vraagt je af waarom mensen grappen maken over iemand's haarkleur wanneer ze zouden moeten weten dat elke opmerking al minstens 1500 keer is gemaakt. Ik werd er gewoonweg moe van.
Nu boeit het me allemaal niet meer zo. Volwassen mensen die nu nog grappen maken over iemand's haarkleur zijn niet helemaal wijs.
nicequote:Op maandag 7 mei 2007 22:34 schreef Edwinuss het volgende:
ik heb rood haar, ben 1 meter 95 en ik heb maat 48
quote:Op maandag 7 mei 2007 23:34 schreef Edwinuss het volgende:
Het is echt een hel in de zon voor een rood harige, voor mij vooral.
Met skieen had ik dikke zonnebrand factor en ik kwam thuis met allemaal blaren op mijn gezicht, het is geen pretje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |