Heel veel opties nemen. Als je je blind staart op 1 huis of 1 blok of 1 complex of whatever, is de kans al een stuk kleiner om ergens bovenaan te staan.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:19 schreef Celeste123 het volgende:
Nog mensen met tips om die woningbouwverenigingen een huis af te dwingen???![]()
afdwingen...?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:19 schreef Celeste123 het volgende:
update speciaal voor die mensen die dachten dat ik de week erna wel een huis zou krijgen:
ik heb nog 4 keer achter elkaar op 2 gestaan en uiteraard ging elke keer het huis gelijk naar nummer 1 en als klap op de vuurpijl sta ik deze week op nummer 12![]()
Nog mensen met tips om die woningbouwverenigingen een huis af te dwingen???![]()
Daar ben je een vrouw voorquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:17 schreef Celeste123 het volgende:
ja dat weet ik maar het geduld raakt nu wel op.
Jij blijft dan toch hoofdbewoner?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:17 schreef Celeste123 het volgende:
ja dat weet ik maar het geduld raakt nu wel op. Ik ga vanaf september studeren en wil graag verhuisd zijn voor die tijd, dat wordt dus nu al erg krap...
Ik ga nu mijn vriend maar als partner opgeven, het schijnt dat als je met zn tweetjes bent het vaak toch sneller gaat. Mijn vriend en ik willen uiteindelijk tcoh gaan samenwonen, alleen had ik graag gewild dat het wel mijn huisje zou zijn (ik heb spaargeld en hij niet dus de hele inrichting en schilderswerk e.d. komt voor mijn rekening)
nou lekkere manier van samenwonen. wat maakt het uit wie er spaargeld heeft?quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:17 schreef Celeste123 het volgende:
ja dat weet ik maar het geduld raakt nu wel op. Ik ga vanaf september studeren en wil graag verhuisd zijn voor die tijd, dat wordt dus nu al erg krap...
Ik ga nu mijn vriend maar als partner opgeven, het schijnt dat als je met zn tweetjes bent het vaak toch sneller gaat. Mijn vriend en ik willen uiteindelijk tcoh gaan samenwonen, alleen had ik graag gewild dat het wel mijn huisje zou zijn (ik heb spaargeld en hij niet dus de hele inrichting en schilderswerk e.d. komt voor mijn rekening)
Al had je 100 kinderen, volgens mij ben je nog steeds alleenstaand als je geen partner hebt. Die vlieger gaat dus niet op. Wel heel kut voor je, ik hoop dat ze je nu minimaal het volgende huisje geven!quote:Op maandag 7 mei 2007 16:01 schreef Celeste123 het volgende:
Het eerste kruisje is als je letterlijk kijkt naar het formulier dat ik alleenstaand ben, dit komt al niet overeen met het tweede kruisje dat ik een eenoudergezin ben van 3 personen. Als ze dus niet verder hadden gekeken dan het eerste kruisje had ik het huis gehad. Ze hebben ad random naar 1 ding gekeken en toevallig was dat 1 van die 4 die verkeerd was.
Het is het werk van die mensen om daarnaar te kijken en als 3 dingen wel overeen komen en eentje past er niet bij dan is het ook hun werk om mij even te bellen om om een uitleg te vragen. Anders had ik net zo goed dat hele formulier niet hoeven in te vullen maar alleen dat ene vakje aan hoeven te kruisen. Wat dus niet kan want je bent verplicht alles in te vullen, dan zijn hun ook verplicht naar alles te kijken bij een beoordeling of een huis geschikt is voor iemand.
Lekker is dat! Hoewel er misschien wat voor te zeggen is, is het wel een beetje lullig dat je je vriend als partner opgeeft om snel een huis te krijgen, maar niet als volwaardig partner meeneemt in het huis zelf! Maar goed, dat moet je zelf weten natuurlijk!quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:17 schreef Celeste123 het volgende:
O, hij heeft niet niks, hij heeft nog min! Dan geef ik je groot gelijk!quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:39 schreef Celeste123 het volgende:
Tja ik ben nou eenmaal niet naief als het op samenwonen aankomt, en de kans dat het fout gaat is voor mij best reeel. Dan kan je zeggen dan ga je nooit samenwonen maar ik wil die stap wel proberen. En wie weet gaat het wek heel goed en dan wil ik ook echt dat hij dmv een samenlevingscontract gewoon een volwaardige partner is. Maar ik zou eerst een soort van proef samenwonen willen doen, wij wonen nu allebei nog thuis namelijk en meneer is gewend dat mams alles doet dus ik moet nog zien hoe dat in de praktijk gaat. Daarbij kan hij niet met geld omgaan (ik heb een vermogen van 35000 en hij een schuld van 12000) Daar komt nog bovenop dat mocht het misgaan tussen ons hij zo weer terug kan naar huis en ik niet (mijn moeder verhuist direct als ik het huis uit ga naar haar vriend en daar pas ik niet bij) Dus ik vind het wel verstandig om alles de eerste tijd op mijn naam te hebben want anders kan ik naar mijn spullen fluiten mocht het misgaan.
Op welk nummer je staat is ook afhankelijk van het type huis waarop je reageert. Of tenminste zo is het bij de woningbouw hier. Toen ik nog op zoek was; als ik reageerde op een eengezinswoning stond ik vaak rond de 70, als ik reageerde op een soort gelijke woning maar dan in een 'slechte' buurt, stond ik gelijk op 5.. Dan reageren er gewoon minder mensen, waardoor er dus ook minder zijn die voor je staan... en dat is afhankelijk van leeftijd, periode ingeschreven, in hoeverre er aan de eisen wordt voldaan > ik schreef wel eens op eengezinswoningen terwijl ik alleen ben, dan kan ik hem wel krijgen maar alleen als er voor de rest niemand op schrijft die er wel voor in aanmerking komt... dus dan staan er gelijk 70 man voor je :Squote:Op woensdag 20 juni 2007 09:19 schreef Celeste123 het volgende:
update speciaal voor die mensen die dachten dat ik de week erna wel een huis zou krijgen:
ik heb nog 4 keer achter elkaar op 2 gestaan en uiteraard ging elke keer het huis gelijk naar nummer 1 en als klap op de vuurpijl sta ik deze week op nummer 12![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 09:42 schreef Fe2O3 het volgende:
Verander je info en je staat volgende week weer eerste?
Denk dus wel dat het ermee te maken heeft dat mensen beter in een bepaald appartement of huis passen, of bijvoorbeeld urgentie hebben omdat ze geen onderdak hebben. Daar wel eens aan gedacht? En in dat geval laten ze een meisje van 25 die gewoon onderdak heeft echt niet voor gaan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 10:31 schreef Celeste123 het volgende:
Het huis waar ik de week na dit huis op nummer 2 kwam is overigens gegaan naar een starter die ingeschreven stond per februari 2006
Ik heb al een email gestuurd met vraag om een uitleg en ik denk dat ik maandag maar weer eens ga bellen. Dit overigens ook niet de eerste keer, 2 maanden terug stond ik ook op 2 en toen is het huis gegaan naar iemand met een inschrijfdatum uit 2005. Blijkbaar gaat het er om hoe kort je ingeschreven staat ipv hoelang. Of mensen moeten 'beter' in dat huis gepast hebben maar dat lijkt me lastig want het gaat hier om een 2 kamerwoning.
Ik denk dat ik gewoon elke week ga bellen en mailen tot ze me zo zat zijn dat ik wel een huis krijg aangeboden![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |