quote:Op maandag 7 mei 2007 21:08 schreef murp het volgende:
dat is ze niet, mijn moeder heeft geen hoed op

a wiggerquote:Op maandag 7 mei 2007 21:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
murp, je bent nu officieel een witte neger

wees blij!quote:

omfgquote:

HALTquote:

wat is er met je mama?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:38 schreef murp het volgende:
mamma
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Mooi.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:33 schreef enter het volgende:
Dansen was zooooooo vet
Nee... wel Sala en zn broertje, mar dat was bagger eerste klasquote:Op maandag 7 mei 2007 22:44 schreef enter het volgende:
Heey was B-D nog op de radio, dan ga ik wel ff terug luisteren enzo.

was van vorige uitzending volgens mij, dus 2 weken terugquote:Op maandag 7 mei 2007 22:49 schreef zainabber het volgende:
ik ag ff terugluisteren dan, welke was dat?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |