hij kan de vriezer niet vindenquote:
neequote:Op maandag 7 mei 2007 17:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hij kan de vriezer niet vinden
al in de badkamer gekeken?quote:
in de kelder?quote:
onder je bed?quote:
Hoi enterquote:
quote:
quote:Zainab, HAHAH! says (7:04 PM):
wheheh
ik heb nieuwe foto;s gemaakt
met een roos!
maar
ik doe ze niet als msn plaatje want jij snatch ze
Nodig ze uit voor een kopje theequote:Op maandag 7 mei 2007 19:24 schreef enter het volgende:
[..]
Ze hebben niets te doen en ik zwaai steeds![]()
quote:
yeuyquote:Op maandag 7 mei 2007 19:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik kom misschien ook nog wel skypen [afbeelding]
wehehe maar wel zielig voor die leraar eigelijjkquote:Op maandag 7 mei 2007 20:21 schreef zainabber het volgende:
ik heb zo'n verzuurde leraar (vrouw heeft m verlaten, zn zoon is probleemkind enz) en hij is altijd chagrijnig. We hadden hem dus meteen als eerste en alleen ik had mn boekje mee
dus hij zo aanlopen en hij wilde zeggen: je hebt zoals gewoonlijk je spullen weer eens niet mee zainab?
maar ik onderbrak hem toen van: Ja, dit is mijn boek.
*stilte*
mooizo.. -loopt weg-
whehhe pwnd.
nee hij is gewoon een klootzakquote:Op maandag 7 mei 2007 20:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
wehehe maar wel zielig voor die leraar eigelijjk![]()
![]()
whehe!quote:Op maandag 7 mei 2007 20:37 schreef Double-Helix het volgende:
oh goh jij hebt zeker nooit een gristenfundi als leraar gehad?
die gasten zijn ziek
ik ben uit de klas gestuurd bij godsdienst omdat ik zei dat god niet bestaat
neequote:
wij moesten altijd rennen op een atletiekbaan, hij zat dan zeg maar bij zn auto ons te motiverenquote:Op maandag 7 mei 2007 20:50 schreef Double-Helix het volgende:
wtf murp?
wij hadden een gymleraar die altijd de meisjes dingens voor liet doen en hii probeerde ze te betasten,de geilaard
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:08 schreef murp het volgende:
dat is ze niet, mijn moeder heeft geen hoed op
a wiggerquote:Op maandag 7 mei 2007 21:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
murp, je bent nu officieel een witte neger
wees blij!quote:
omfgquote:
HALTquote:
wat is er met je mama?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:38 schreef murp het volgende:
mamma
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Mooi.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:33 schreef enter het volgende:
Dansen was zooooooo vet
Nee... wel Sala en zn broertje, mar dat was bagger eerste klasquote:Op maandag 7 mei 2007 22:44 schreef enter het volgende:
Heey was B-D nog op de radio, dan ga ik wel ff terug luisteren enzo.
was van vorige uitzending volgens mij, dus 2 weken terugquote:Op maandag 7 mei 2007 22:49 schreef zainabber het volgende:
ik ag ff terugluisteren dan, welke was dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |