quote:
quote:
Ik vond die double-helix in je avater mooierquote:
huh?quote:
Dat is (heeft) ze altijd toch,of mis ik ietsquote:
succesquote:Op zondag 6 mei 2007 23:16 schreef zarGon het volgende:
Damn ik moet ook vroeg slapen
examen morgen...
Jaquote:Op zondag 6 mei 2007 23:16 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Dat is (heeft) ze altijd toch,of mis ik iets?
wtf?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:20 schreef Double-Helix het volgende:
Once upoen a time leefde een penis een een kut gelukkig samen in de hemel,god beveelde de geslacht organen om geen gebruik te maken van de onheilge en slechte dildo en fleshlight,nadat De kut verleid was door de slechte kamasutra meesters nam ze en een dildo in zich en verleide ze de nietsvermoedende penis om een fleshlight te penetreren,nadat god woedend was over de geslacht organen vervloekte hij de penis om tot in de eeuwigheid uit een gat op zijn eikel te spugen,en beveelde hij de kut dat ze tot in de eeuwigheid de mannelijke lid te moeten ontvangen 14.gif
en god zag dat het goed was!
nee dat doe je niet, anders zie jij je meoder nooit meer terugquote:Op zondag 6 mei 2007 23:57 schreef murp het volgende:
als ik dit topic straks vol spam, kunnen we dat andere topic toch nog gebruiken?
Neuh.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:57 schreef murp het volgende:
als ik dit topic straks vol spam, kunnen we dat andere topic toch nog gebruiken?
en hij meent hetquote:Op maandag 7 mei 2007 00:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee dat doe je niet, anders zie jij je meoder nooit meer terug
quote:Op zondag 6 mei 2007 23:57 schreef murp het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |