quote:Op zondag 6 mei 2007 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik was gewoon benieuwd. Ik heb een keer FOK!gerelateerd gedroomd.
Ik zat op een kamer, die was op slot. En toen kwam mijn moeder toch opeens binnen. maar dat kon ze, want ze was een moederator.
En nu ga ik slapen. Aju, droom lief en zacht en veilig.

Bij mij thuis, morgen (of een andere dag), en ik hoef er niks voor; ik wil er vanaf, ik krijg een vreemd soort schuldgevoel van dure apparaten die nergens toe dienen en die ik nooit ga gebruiken - ik heb het hele ding zelfs nooit uitgepakt. Dus, als jij er blij mee bent...quote:Op zondag 6 mei 2007 16:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik woon ín Amsterdam. Zeg maar waar, wanneer en wat je ervoor wilt.

Dettol ruikt vooral heel erg schoonquote:

Ik ken het alleen als middeltje wat mijn moeder gebruikte om andere geuren te maskeren.quote:

Heb ik eigenlijk ook wel zin in, maar neequote:Op zondag 6 mei 2007 23:58 schreef JAM het volgende:
Nadine, ken jij nog een jodenmopje? Ik heb zo'n zin in een jodenmopje.

Is parfum, deo, of luchtverfrisser dan niet logischer?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:55 schreef hummus het volgende:
Ik ken het alleen als middeltje wat mijn moeder gebruikte om andere geuren te maskeren.
Wat trouwens niet hielp; je rook er altijd de oude vieze geur doorheen.

De Joodse kinderlokker tegen het jonge meisje: 'Hey, snoepje kopen?'quote:Op maandag 7 mei 2007 00:00 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook wel zin in, maar nee![]()

Ik denk dat je er een erg schone neus aan overhoudt.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is parfum, deo, of luchtverfrisser dan niet logischer?
Kan het kwaad om te veel Dettol-geur te snuiven?
[afbeelding]

Ik moest wel even lachen.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:04 schreef wyccie het volgende:
Ik kan er niet om lachen.
Maar misschien is dat omdat ik 'm niet snap.

Hij blijft leuk.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:03 schreef JAM het volgende:
De Joodse kinderlokker tegen het jonge meisje: 'Hey, snoepje kopen?'

Snap je hem na deze?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:04 schreef wyccie het volgende:
Ik kan er niet om lachen.
Maar misschien is dat omdat ik 'm niet snap.
quote:Twee joden wonen in hetzelfde huis. De één beneden en de ander met zijn vrouw boven.
De jood boven kan niet slapen. "Wat is er" vraagt zijn vrouw.
"Ik kan niet slapen, want ik ben de buurman beneden geld schuldig en morgen moet ik het hem terugbetalen," antwoordt hij, "maar ik heb het niet!"
"Dat regel ik wel," zegt zijn vrouw. Ze loopt de slaapkamer uit en roept naar beneden: "Mijn man is je nog geld schuldig en moet het je morgen terugbetalen, maar hij heeft het niet!"
Ze gaat weer terug de slaapkamer in en zegt tegen haar man: "Zo, en nu kan hij niet meer slapen."

Ik spreek 'm eigenlijk nooit uit, Nadine, als ik het al doe, dan zeg ik: 'Paul'.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:04 schreef Nadine26 het volgende:
Maar JAM, hoe spreek je jouw naam uit?
A) Zjem
B) Jam
C) Djem
D) Jee Aa Em
Ik denk B![]()

Oké, Paulquote:Op maandag 7 mei 2007 00:09 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik spreek 'm eigenlijk nooit uit, Nadine, als ik het al doe, dan zeg ik: 'Paul'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |